Niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet weten![]()
Belgen zeggen ook patat (of patattekes) ligt er maar net aan waar je komt.Niet waar, ik kom best vaak in belgie en daar zeggen ze gewoon een grote friet mayo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat is voor Nederlanders.
'' een patatje met alstublieft'' dat hoor je een belg nooit zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Niet waar, ik kom best vaak in belgie en daar zeggen ze gewoon een grote friet mayo.
'' een patatje met alstublieft'' dat hoor je een belg nooit zeggen hoorAls ik een steen gooi, gooi ik ben België, geloof me, ik kom er vaak genoeg. En daar zeggen ze het toch echt wel. Ook friet, maar ook patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel waar dus.
Meer friet dan patatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als ik een steen gooi, gooi ik ben België, geloof me, ik kom er vaak genoeg. En daar zeggen ze het toch echt wel. Ook friet, maar ook patat
Maar ze zeggen meer friet dan patat dus friet is de overheersende factorquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Maar ze zeggen meer friet dan patat dus friet is de overheersende factor
[..]
Niet weten![]()
Belgen zeggen ook patat (of patattekes) ligt er maar net aan waar je komt.Even dik gedrukt voor je. Misschien snap je het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik zeg nergens dat ze geen friet zeggen, ik zeg enkel dat ze OOK patat zeggen.
Doe niet zo wijsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Even dik gedrukt voor je. Misschien snap je het zo[ afbeelding ]. Ik zeg nergens dat ze geen friet zeggen, ik zeg enkel dat ze OOK patat zeggen.
[..]
Niet weten![]()
Belgen zeggen ook patat (of patattekes) ligt er maar net aan waar je komt.Dus dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Niet waar, ik kom best vaak in belgie en daar zeggen ze gewoon een grote friet mayo.
'' een patatje met alstublieft'' dat hoor je een belg nooit zeggen hoorSlaat als een lul op een drumvel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent ermee begonnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Doe dan niet zo domen betweterig.
Weer niet waar.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
'' een patatje met alstublieft'' dat hoor je een belg nooit zeggen hoorJIJ bent begonnen dat ik de waarheid niet vertel, ik wil je alleen laten zien dat je het verkeerd begrepen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |