fixed..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef Capslockie het volgende:
Beter blijf je gewoon thuis op je zolderkamer achter je computer dan heb je er ook geen last van.
Need for Speed en Call of Duty aan het spelen zeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:05 schreef Beer. het volgende:
Ik pak skaters, ik doe ff 12 gauge shotgun pakke en schiet ze zo af, vanaf mijn lamborghini
Ok. Hard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:05 schreef Beer. het volgende:
Ik pak skaters, ik doe ff 12 gauge shotgun pakke en schiet ze zo af, vanaf mijn lamborghini
Nee maat, super mario 64 extreme edition, Met oa verkrachting en moord bloed enzo, Kk vetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:06 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Need for Speed en Call of Duty aan het spelen zeker.
sk8ter boiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:07 schreef vandermar het volgende:
Gewoon sniperen die kut skaters.
360 no scope in ya head, its in your head!!!!! SKATER SKATER!!!!
Ik plaatste linkje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef Capslockie het volgende:
Dat zijn de beter bijdrages aan dit topic. Beter blijft TS gewoon weg.
Ik heb nog nooit een goede 'skater' in stadje gezien hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:13 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die het goed kunnen![]()
Bleke ventjes met overgewicht die in een zwart t-shirt en in een overzeas broek af en toe op een skateboardje staan
Ja dat was m'n punt, het gros bestaat gewoon uit blowende stinkventjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een goede 'skater' in stadje gezien hoor.
boeiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:13 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die het goed kunnen![]()
Bleke ventjes met overgewicht die in een zwart t-shirt en in een overzeas broek af en toe op een skateboardje staan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef noisebynumbers_ het volgende:
[..]
boeieskateboarden gaat er niet perse om of je het goed kan, gewoon bietje bier zuipen en jankoes klappen en wat aankloten op het skatepark
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja dat was m'n punt, het gros bestaat gewoon uit blowende stinkventjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |