Je kan ook zeuren om het zeuren nu. 2GB is meer dan genoeg voor apps. Ik heb er nu ruim 130 op staan en nog zeker 1gb over. Grote data van bvb games komen gewoon op het externe geheugen. En het is gewoon logisch dat het grootste gedeelte voor multimedia is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Ireyon het volgende:
Er is 2 gig gereserveerd voor apps en 24 gig aan 'extern' geheugen. Achterlijke partitionering maar hey 't is HTC hè.
Wat is in hemelsnaam de logica achter het opdelen van één en hetzelfde interne geheugenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:11 schreef MikeLowrey het volgende:
Op
[..]
Je kan ook zeuren om het zeuren nu. 2GB is meer dan genoeg voor apps. Ik heb er nu ruim 130 op staan en nog zeker 1gb over. Grote data van bvb games komen gewoon op het externe geheugen. En het is gewoon logisch dat het grootste gedeelte voor multimedia is.
quote:Dat blijkt uit een hands-on van Tweakers.net met de gelekte firmware op basis van Android 4.1 voor de Samsung-smartphone. De wijzigingen zijn klein.
De update verbetert de prestaties van het toestel niet.
http://tweakers.net/nieuw(...)ng-galaxy-s-iii.htmlquote:De firmware is nog niet af: de software hapert geregeld of crasht, waardoor het nog niet aan te raden is voor dagelijks gebruik. Vooral met locatiediensten heeft de telefoon het nog lastig. De microfoon werkt wel - spraakopdrachten kunnen worden ingevoerd - maar bij bellen kan de gebelde persoon degene met een S III niet horen.
Kon erger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:43 schreef Ireyon het volgende:
2 weken terug:
[ afbeelding ]
Opgestuurd, vanochtend weer opgehaald na reparatie, yay!
Nu:
[ afbeelding ]
Maar ik mag niet klagen hè
Dat viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef kawa4 het volgende:
Vorige week de update gehad, naar een nieuwere andriod en HTC Sence.
ik gebruik mn foon geregeld als muziek speler voor in de auto en ook thuis.
alleen nou is met die update
geluidsverbetering helemaal veranderd
eerst kon je vanalles kiezen
bijv:
bass boost
hoge tone boost
rock
live
vocal
enz....
dat is nou veranderd in.
beats audio aan of uit.
[ afbeelding ]
kan ik met de huidige update nog wel ergens meer dingen kiezen,
of weet iemand anders een goede muziek speler waar je nog wel vanalles kunt kiezen.
Alles om dat overgewaardeerde Beats Audio maar te promoten hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef kawa4 het volgende:
Vorige week de update gehad, naar een nieuwere andriod en HTC Sence.
ik gebruik mn foon geregeld als muziek speler voor in de auto en ook thuis.
alleen nou is met die update
geluidsverbetering helemaal veranderd
eerst kon je vanalles kiezen
bijv:
bass boost
hoge tone boost
rock
live
vocal
enz....
dat is nou veranderd in.
beats audio aan of uit.
[ afbeelding ]
kan ik met de huidige update nog wel ergens meer dingen kiezen,
of weet iemand anders een goede muziek speler waar je nog wel vanalles kunt kiezen.
XenO CTHquote:
De fout gemaakt om een HTC toestel te kopen met de gedachte een fatsoenlijke telefoon met degelijke ondersteuning te krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:27 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
XenO CTH
Wtf heb je gedaan haha
Waarom ben je niet te spreken over de HTC? Zit nog te twijfelen tussen de One X en de S3, maar over de HTC lees ik toch hier en daar wat negatieve ervaringen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De fout gemaakt om een HTC toestel te kopen met de gedachte een fatsoenlijke telefoon met degelijke ondersteuning te krijgen.
Ireyon heeft wat pech met zijn HTCtoestel (zachtjes uitgedrukt dan). Ikzelf heb geen problemen meer met mijn HTC HOX. Ik had nog wel wat probs met WiFi maar deze zijn eindelijk opgelost door mijn netwerk hier en daar een upgrade te geven of opnieuw aan te strippen en aan te sluiten. Zelfs de accu gaat langer mee, de update naar 4.0.4 lijkt een rol te spelen daarin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom ben je niet te spreken over de HTC? Zit nog te twijfelen tussen de One X en de S3, maar over de HTC lees ik toch hier en daar wat negatieve ervaringen.
500,- grijs goedwerkend, geen beschadigingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Fiorano het volgende:
NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HOX in de toiletpot laten vallen, toen ik opstond viel hij uit m'n zak.
Zo dood als een pier. hoor hem zelfs naar 1,5u nog knetteren.... Geen verzekering afgesloten natuurlijk, en aan dat Toestellease heb je in zo'n omstandigheid helemaal niks.
Dus, wie wil z'n (goedwerkende...) Htc one X aan mij verpatsen ?
Lol.. http://tweakers.net/pricewatch/304961/htc-one-x-grijs.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
500,- grijs goedwerkend, geen beschadigingen
Maar je hebt dus toestellease en mag dus lekker nog jaren betalen aan een kapotte telefoon en die moet je dus ook nog afkopen omdat je die aan het einde van de looptijd niet meer werkend kunt inleveren? De provider lacht zich scheef...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Fiorano het volgende:
NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HOX in de toiletpot laten vallen, toen ik opstond viel hij uit m'n zak.
Zo dood als een pier. hoor hem zelfs naar 1,5u nog knetteren.... Geen verzekering afgesloten natuurlijk, en aan dat Toestellease heb je in zo'n omstandigheid helemaal niks.
Dus, wie wil z'n (goedwerkende...) Htc one X aan mij verpatsen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |