quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef bluemoon23 het volgende:Badkamer van 2x2M hé !
Je heb natturlijk bij het plaatsen van het nieuwe plafond een waterpas van 200cm gebruikt.
En dan natuurlijk een streepje aan de bovenkant van de waterpas, en aan de andere kant van de waterpas een streepje aan de onderkant
Klaar, maten uitgezet, en nu kan het rachelwerk mooi waterpas aan de muur vastgemaakt worden

quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef PatriotOnline het volgende:[..]
tis niet ideaal...i know.. en het lijkt misschien niet zo, maar er is erg netjes en secuur geklust!
Het stomme in dit geval is dat er al een plafond in zat, wat op het oog prima was. Niet nagemeten, maar wel 1 op 1 vervangen. En daar hebben we nu zeg maar "plezier" van....
Helemaal niet nagemeten. Dat was dus niet handig...
Ik zou gewoon het nieuwe plafond er weer uitslopen. Eigen schuld, dikke bult. Als het zoveel afloopt wordt het ook bij de bovenste 30 cm niet betegelen niet mooi. Hou je aan 1 kant 25 cm over. Denk je dat je dat niet gaat zien?
Alles er uit en weer overnieuw beginnen. Is veel beter dan je een paar jaar lopen ergeren aan iets wat totaal scheef zit. Dan sla je over een paar jaar alles weer uit die badkamer en dat lijkt me veel duurder dan nu alleen het plafond opnieuw doen.
Heb je het zelf gestucd? Want ik kan me bijna niet voorstellen dat een stukadoor dit niet gezien heeft en/of niets gezegd heeft...