Wtf 2x post jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Trouwens al 2 keer post geweest vandaag maar nog steeds niet Sleeping Dogs.
Gewoon een goede prijs.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wacht...
8.5 miljoen?????????
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Pixell het volgende:
Wel grappig, ze hebben dus voor Sleeping dogs een andere beveiliging, het is nog niemand gelukt om hem voor de pc te kraken
Hoe is planetside 2?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Pixell het volgende:
Wel grappig, ze hebben dus voor Sleeping dogs een andere beveiliging, het is nog niemand gelukt om hem voor de pc te kraken
Dat begin met die jets is bijna net zo hard als die chopper gunner.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een filmpje! Hij krijgt een 8/10 op de schaal van Kiparis
Absoluut! Jammer dat er geen knive kill in zatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat begin met die jets is bijna net zo hard als die chopper gunner.
Wel een leuke aanval met Rooneyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat die ratte kop naar zo'n mooie club in Engeland gaat
Nog steeds niet invited, terwijl ik een priority key heb..en nog grappiger is dat nvidia vorige week een actie had met keys en al die mensen zitten er nu wel in. Er zijn dus een boel boze planetside veteranen op het momentquote:
Echt hè, ik neem aan dat ManU wel zo hard word generfd hè in FIFAquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef SoldMayor het volgende:
Een van de mooiste club ter wereld verlaten voor een pauper club als ManU____!
Pauper club? Zoveel kopen ze niet hoor, dat is ook de kritiek die ze juist krijgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Arsenal was een mooie club toen Bergkamp er speelde nu is het net zo'n pauper club als Chelsea. Song gaat ook naar Barça denk dat Arsenal 8ste wil worden dit jaar
Wel als ze tegen Real Madrid spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè, ik neem aan dat ManU wel zo hard word generfd hè in FIFA
Ja samen met Barca en PSGquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè, ik neem aan dat ManU wel zo hard word generfd hè in FIFA
Behoorlijk saai.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe was driver san Francisco eigenlijk?
Die is straks ook 1 euro ivm gamescom
voor 1 euro nog moeilijk gaan doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe was driver san Francisco eigenlijk?
Die is straks ook 1 euro ivm gamescom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |