Shit just got personalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach man dat hij lekker gaat werken
Dat zou het pas worden als ik over zijn BBQ lijf ga beginnen. Oh wachtquote:
Sommige mensen komen te minste van hun moeders zolderkamertje af. Je lijkt verdomme Anne Frank wel ga eens naar buitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zou het pas worden als ik over zijn BBQ lijf ga beginnen. Oh wacht
Hahahahahaahahahaha, deze man hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige mensen komen te minste van hun moeders zolderkamertje af. Je lijkt verdomme Anne Frank wel ga eens naar buiten
Anne kwam anders best vaak buiten en werkte elke dag rond de periode '44quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige mensen komen te minste van hun moeders zolderkamertje af. Je lijkt verdomme Anne Frank wel ga eens naar buiten
Deze kindjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahaha, deze man heJe moet niet zoveel achter de BBQ staan man, is niet goed voor het vetgehalte en ik denk ook niet voor die paar hersencellen die je nog in je kop hebt zitten.
Zal niet veel zijn na al die klappen op je kop
Matige comeback jongenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze kindje
Ga wat maken van je leven dan praten we verder en mag je een mening hebben
Xoxo
Is geen comeback hoor. Gewoon een mededeling. Stoer praten over hoe slim iemand is terwijl je niets weet. Maar dat maakt niet uit ooit komt er ook voor Jou een dag althans dat hoop ik dat je eens wat gaat doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Matige comeback jongenMaar het zegt wel genoeg, die paar hersencellen die nog over zijn kunnen het niet handelen
Maar gelukkig weet jij wel veel hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is geen comeback hoor. Gewoon een mededeling. Stoer praten over hoe slim iemand is terwijl je niets weet. Maar dat maakt niet uit ooit komt er ook voor Jou een dag althans dat hoop ik dat je eens wat gaat doen.
Oepsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:27 schreef SoldMayor het volgende:
Kut natte dit is jou schuld weer vieze hockey slet.
Prima toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar gelukkig weet jij wel veel he. Je praat je eigen wederom eens een keer tegen, kan je niks aan doen Stef. Ben het onderhand wel gewend van je
Ja het zegt idd genoeg.quote:
Ah mooi, ik ben dus niet de enige die zich voed op dramaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Michhas het volgende:
Noemen jullie dit een ruzie/discussie?
Het mag wel wat feller en harder van mij. Ik verveel me namelijk
Zeg ook niet dat er iets mis mee is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niets mis met vegetarisch eet ik 1 of 2 keer per week is heerlijk
Check whatsappquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Michhas het volgende:
Noemen jullie dit een ruzie/discussie?
Het mag wel wat feller en harder van mij. Ik verveel me namelijk
Ik wacht nog op een politiek correct antwoord over de Julian Assange situatiequote:
Oh dan is het goed! Maar waarom raadt je het mij dan aan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat er iets mis mee is.
Ik raad het niet aan? Ik vroeg misschien is dit iets voor je. Is toch net iets anders hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dan is het goed! Maar waarom raadt je het mij dan aan als ik vragen mag?
OMDAT JE BUIK ZO RONDT IS ASL DE BARBEKNOEI XDXDquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dan is het goed! Maar waarom raadt je het mij dan aan als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |