Zwarte kleding geeft een grauwe indruk.
Kijk maar naar Jolanda, die zag er toch niet uit?? (doet ze sowieso niet)
quote:Is geen onzin... op tv verwordt zwarte en witte kleding al snel tot grote vlakken waar weinig tot geen diepte in te zien is. Dat is geen pan, vandaar. Waarschijnlijk is ze ook gevraagd geen kleding met kleine ruitjes, visgraatmotief of dunne streepjes mee te nemen, ivm het interfereren met de beeldlijnen van de tv's.
Op 15 september 2000 13:19 schreef Danny het volgende:
Zojuist meldt een van de bewoners dat ze afgelopen vrijdag gebeld was met de vraag of ze zo weinig mogelijk zwarte en witte kleding mee wilden nemen omdat ze dat niet teveel mochten dragen...
Wat is dat nou weer voor onzin ?
Redelijk standaard verzoek aan mensen die op tv komen.
Ik dacht, kom, ik meld het even...
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 15-09-2000 14:11]
woonplaats van grutte pier??? die vent is toch al heeeeeeel lang dood wist niet dat zijn huis nog bestond trouwens
quote:Dat van wit, motiefjes en visgraatjes/ruiten klopt wel (overigens wordt er bij ons gezegd: geen lichte kleuren, dus beige enzo mag ook niet). Maar zwart? Waarom zwart niet? Dat wordt juist toegejuicht, je ziet veel mensen in het zwart.
Op 15 september 2000 14:09 schreef Verbal het volgende:
Is geen onzin... op tv verwordt zwarte en witte kleding al snel tot grote vlakken waar weinig tot geen diepte in te zien is. Dat is geen pan, vandaar. Waarschijnlijk is ze ook gevraagd geen kleding met kleine ruitjes, visgraatmotief of dunne streepjes mee te nemen, ivm het interfereren met de beeldlijnen van de tv's.Redelijk standaard verzoek aan mensen die op tv komen.
Ik dacht, kom, ik meld het even...
V
Ach, het is maar waar ze de voorkeur aan geven...
V
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |