Als China zijn eigen export de nek om wil draaien laten ze dit escaleren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:30 schreef De_Guidance het volgende:
Goed, off topic.
Maar hoe dan ook. Zal dit conflict escaleren volgens jullie wijze inzichten ?
Ik denk persoonlijk van niet. Het is meer een machtsvertoning in mijn optiek.
Met de 1e economie die er dwars doorheen vaart.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:41 schreef Zienswijze het volgende:
De 2e economie tegen de 3e economie ter wereld.
En de 16e economie die aan de zijlijn staat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:41 schreef waht het volgende:
[..]
Met de 1e economie die er dwars doorheen vaart.
Nummer 3 en 4.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:41 schreef Zienswijze het volgende:
De 2e economie tegen de 3e economie ter wereld.
Ik ben voor Japan.
Mwah, qua handel zitten we er middenin. Net als vele andere landen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En de 16e economie die aan de zijlijn staat.
Europa is geen land, maar een samenraapsel van 27 verschillendje landjes die geen gezamenlijke besluiten kunnen maken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nummer 3 en 4.
De (bijna) Europese Federatie (aldus Barosso) is nummer 1.
4 Duitsland 5 Frankrijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Europa is geen land, maar een samenraapsel van 27 verschillendjes die geen gezamenlijke besluiten kunnen maken.
1. Amerika
2. China
3. Japan
En ik hoop dat nummer 3 wint bij een clash tussen nummer 2 en 3.
Dat is de verkeerde manier om te meten, uiteraard.quote:
Daarom zal er ook geen oorlog komen. Er zitten teveel veel belangen van andere landen in het spel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, qua handel zitten we er middenin. Net als vele andere landen.
Gecorrigeerd voor koopkracht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:51 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde manier om te meten, uiteraard.
Jij bent meer kaas dan Ganges-badgast.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Gecorrigeerd voor koopkracht.
En rond 2050 staan we nominaal op nummer 2.
De vernederlandsing slaat ook hier toe.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:22 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent meer kaas dan Ganges-badgast.
En niet te vergeten dat de Yanks een contract hebben met de Jappen mbt verdediging.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:02 schreef YellowBlacks het volgende:
China komt nu een wat zwaardere tegenstander tegen. Ze hebben al wat eilanden van Vietnam en de Filipijnen ingenomen, Japan is toch van een wat ander kaliber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |