Je bent een hypochonder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef KeimpeHart het volgende:
Ik, een actieve sporter, heb zojuist een hartslagmeter gekocht.
Ik heb een normaal lichaam, en wil m'n hartslag eens bijhouden. Zojuist omgedaan.. En m'n hartslag schommelt al een kwartier rond 95 á 96, terwijl ik volledig in rust op de stoel achter de computer zit
Ergens las ik dat de gemiddelde waarden rond 70 liggen, dus dit lijkt mij aan de hoge kant
Aan de andere kant, ben ik ook wat gespierder dan normaal.
Desondanks lijkt een hartslag van 95 in rust mij niet normaal. Hoe kan ik dit checken? Want verder sport ik ook, eet gezond, en heb een gezond fysiek.
Mijn oud-tante is overleden aan een acuut geval van hypochondrie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef starla het volgende:
[..]
Je bent een hypochonder.
Chronische hyperventilatie.
Wat is er mis met je lichaam beter te leren kennen? En een hartslagmeter is handig voor optimale vetverbrandingzone.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef starla het volgende:
[..]
Je bent een hypochonder.
Chronische hyperventilatie.
Ook als je achter de computer zit. Yeah right.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef KeimpeHart het volgende:
En een hartslagmeter is handig voor optimale vetverbrandingzone.
Wel eens bij je opgekomen dat ik het deed om z'n werking te testen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ook als je achter de computer zit. Yeah right.
Het is ontzettend besmettelijk, het verspreidt zich vooral door onveilig gebruik van medische encyclopedieen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn oud-tante is overleden aan een acuut geval van hypochondrie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |