H&M valt grootquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:23 schreef Dwyn het volgende:
Wat is dezen? Allemaal topjes maat m besteld. Vier ervan vallen ontzettend groot uit
h&m matenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:23 schreef Dwyn het volgende:
Wat is dezen? Allemaal topjes maat m besteld. Vier ervan vallen ontzettend groot uit
Ze zijn zo breed ook? Supervaag. Ik hou alleen een jurkje en een topje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
h&m matensoms pas ik de M en soms krijg ik XL nog niet misschien dicht
horen ze niet gewoon wijd te vallen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze zijn zo breed ook? Supervaag. Ik hou alleen een jurkje en een topje.
Twee ervan wel, maar dit is wel een beetje overdrevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
horen ze niet gewoon wijd te vallen?
Jaaa, aan de S!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
H&M valt groot![]()
Je bent veel te slank voor M
Ik ook niet haha. Er staat de hele tijd ´zending is onderweg´ maar waarnaartoe is de vraag?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef Mss het volgende:
Ik denk niet dat de hits vandaag komen.
Hč? Bij mij staat dat hij in het sorteercentrum is en dat de datum dat ik hem ontvang onbekend is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook niet haha. Er staat de hele tijd ´zending is onderweg´ maar waarnaartoe is de vraag?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Hč? Bij mij staat dat hij in het sorteercentrum is en dat de datum dat ik hem ontvang onbekend is.
Ik heb het gevraagd aan PostNLquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo krijg je voortaan tracking van internationale pakketten? Zus kreeg ook al een email toen ze TD had besteld?!
Ja, dat heb ik ook (duh) en gezien de bezorgdatum onbekend is ga ik ervan uit dat hij nog even in het sorteercentrum blijft.quote:
Ja, maar waar is de zending dan naar onderweg?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook (duh) en gezien de bezorgdatum onbekend is ga ik ervan uit dat hij nog even in het sorteercentrum blijft.
De nagellakhemel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar waar is de zending dan naar onderweg?
Hahahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar daar halen ze een ds glamour en een mpj holo voor jullie en dan komen ze terug.
Goeden vraagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar waar is de zending dan naar onderweg?
Geen probleem, zal goedkoper zijn. Eerst kreeg ik de diane35, toen de minerva en nu een pil waar alleen de stofnaam opstaatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehehe ik mag de Clinique Even Better Eyes dark circle corrector testen voor insiders
En die pil heeft wel dezelfde naam maar ander doosje en andere pilvorm. Zal wel goed zijn toch?
Njaa ik had altijd al met stofnaam, dus t zal wel goed zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen probleem, zal goedkoper zijn. Eerst kreeg ik de diane35, toen de minerva en nu een pil waar alleen de stofnaam opstaat![]()
Maar die kost dus maar de helft. Het stomme was dat ze bij de apotheek niet hadden gezegd dat ik een "andere" kreeg. Dus ik 's avonds in paniek op de badkamer
Toen heb ik het opgezocht in het farmacotherapeutisch kompas en de werkende stoffen waren wel dezelfde hoeveelheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2012 12:23:23 ]
Oeh verkapte m&m's !quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Njaa ik had altijd al met stofnaam, dus t zal wel zijn
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Njaa ik had altijd al met stofnaam, dus t zal wel goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh dan weet ik het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Een tijd terug hebben ze dat ingevoerd he, dat ze voortaan vanuit de basisverzekering de pil met merknaam niet meer vergoeden, maar dat je in plaats daarvan een pil krijgt met dezelfde werkzame stoffen, maar dan zonder naam. Is gewoon hetzelfde maar flink goedkoper. Alleen is het amper uit te sprekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehehe ik mag de Clinique Even Better Eyes dark circle corrector testen voor insiders
En die pil heeft wel dezelfde naam maar ander doosje en andere pilvorm. Zal wel goed zijn toch?
Wat voor toets?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet echt niet wat ik met deze stomme toets aan moet.
het is echt besmettelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb volgens mij wat verkeerde bewegingen gemaakt gister of zo, ergens in m'n rug zo vlak bij de bh band aan de linkerkant doet het bij sommige bewegingen echt kei pijnDienblad met lunch tillen was net al niet te doen met teveel gewicht op m'n linker arm en er stond alleen een bord op en een beker soep of zo
Meh, toets van school. Had een onvoldoende, moet hem dus herkansen. Bij ons betekent dat verbeteren van je bestaande toets. Maar ik weet niet hoe.quote:
Die heb ik al sinds het beginquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een tijd terug hebben ze dat ingevoerd he, dat ze voortaan vanuit de basisverzekering de pil met merknaam niet meer vergoeden, maar dat je in plaats daarvan een pil krijgt met dezelfde werkzame stoffen, maar dan zonder naam. Is gewoon hetzelfde maar flink goedkoper. Alleen is het amper uit te spreken
Heerlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik zit naast een mevrouw bij de bushalte die hevig hoestend keihard aan het bellen is en er lekker nog eentje opsteekt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
KIEK ZE BLIJ KWISPELEN
I CANT STOP YELLING *SQUEEEEK*
Ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben voor.
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)angstudeerboete.html
De pvv is wel nog voor want het rendement is nu te laag?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben voor.
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)angstudeerboete.html
PVV zijn gewoon een stel garpers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
De pvv is wel nog voor want het rendement is nu te laag?HAHA
Zou eigenlijk wel hilarisch zijn als iedereen hun standpunten als grap zou behandelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
PVV zijn gewoon een stel garpers.
Mental image.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel hilarisch zijn als iedereen hun standpunten als grap zou behandelenHAHA STELLETJE GARPERS! *slaat op schouder* mhehe, jaja. Ok nu verder
En ik ga even broodjes afbakkenheb alweer honger
Komt u maar even geld doneren aan de staatskas!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
Oja stemmen! O nee ik mag nog niet
* PriemGirl moet binnenkort maar eens papieren doorzoeken om NLse te worden![]()
![]()
Och, bij mij staat VVD op 1 en PVV op 2. Beiden ga ik niet op stemmen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pvv wil de langstudeerboete behouden? Zij kwamen wel op nr 1 uit toen ik de stemwijzer deed
Ja, zo één had ik ook. Maar die neem ik niet echt serieus, dus eruit geflikkerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef Dwyn het volgende:
Ik had een van die nieuwe partijen op één staan. No way.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Komt u maar even geld doneren aan de staatskas!
Bij mij staat de Piratenpartij op nummer 2, Aarrrhhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef Dwyn het volgende:
Ik had een van die nieuwe partijen op één staan. No way.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik werd gisterochtend op het station aangesproken door een jongen die vroeg 'of hij me iets mocht vragen'. Dus ik zo 'ja hoor, tuurlijk'. *HOP* Omroep Brabant microfoon voor m'n snuffert "En gaat u de stemwijzer nog invullen?"
Paar maanden terug ook al in de stad voor een schoenenzaak en dat is nog op tv geweest ook![]()
"Kunt u die schoenen wel kopen mevrouw? Het is crisis
"
Why me?
Haha, je hebt toch wel verteld dat je de economie juist weer tot leven wekt door die schoenen te kopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik werd gisterochtend op het station aangesproken door een jongen die vroeg 'of hij me iets mocht vragen'. Dus ik zo 'ja hoor, tuurlijk'. *HOP* Omroep Brabant microfoon voor m'n snuffert "En gaat u de stemwijzer nog invullen?"
Paar maanden terug ook al in de stad voor een schoenenzaak en dat is nog op tv geweest ook![]()
"
Why me?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
"
Why me?
Noes!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Mss het volgende:
Kut, mijn mcguyver schoenenfix werkt niet. Nu moet ik straks op blote voeten naar het station.
He bahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Mss het volgende:
Kut, mijn mcguyver schoenenfix werkt niet. Nu moet ik straks op blote voeten naar het station.
muh, doe je voorzichig? ik vind dat altijd eng op blote voeten op dat soort locatiesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Mss het volgende:
Kuikens?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef Incantrix het volgende:
Mijn katten hebben de kuikens al van het aanrecht gepikt, klaarblijkelijk kunnen ze plastic bakjes openmaken
Mss, kom je onderweg misschien ergens langs waar ze slippers hebben ofzo?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OhEhw
![]()
De mijne eten gewoon 'standaard' kattenvoer dus vandaar dat ik het ff niet doorhad
Oh was ook niet bedoeld om een discussie uit te lokken hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eigenlijk, biologisch gezien, eten de mijne standaard kattenvoer, maar dat is wellicht een andere discussie
Loqi, ik las trouwens van al je allergie-onderzoeken enzo, wat balenHoe gaat het vandaag met je? En allergisch voor katten dus?
oh maar dat ik allergisch ben voor katten wist ik al langquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eigenlijk, biologisch gezien, eten de mijne standaard kattenvoer, maar dat is wellicht een andere discussie
Loqi, ik las trouwens van al je allergie-onderzoeken enzo, wat balenHoe gaat het vandaag met je? En allergisch voor katten dus?
Neuh, het was ook meer plagerig bedoeld, niet iedereen waardeert een predikant van vers vlees zeg maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh was ook niet bedoeld om een discussie uit te lokken hoor![]()
Maar het idee alleen al om mijn beesten kuikens enzo te moeten voeren![]()
![]()
![]()
Ze eten maar brok en zakjes vlees en eentje kan z'n dieet buiten nog aanvullen en de ander vangt hier in huis wel eens wat 'vers' vlees in de vorm van insecten en krijgt wel eens wat gekookt ei omdat ie dat lekker vindt.
Pfff, naar hoor.. Heb je een indicatie van hoe lang het 'afkicken' ongeveer gaat duren? En och ja, ik ben wel gewend dat allergische mensen toch katten hebben, dus ik kan het me wel voorstellenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh maar dat ik allergisch ben voor katten wist ik al langMaine coons zijn vrij allergie veilig voor sommige mensen (ik ben niet allergisch voor t haar, maar voor de huidschilfers) omdat ze langharig zijn en dus een vettige vacht hebben, hebben ze stukken minder huidschilfers
vandaag.. tja.. ik zit nu dus zonder spray..heel mn neusslijmvlies is opgezet omdat het die spray 'nodig' heeft om open te blijven.. dat is even doorbijten.. ik ben niet goed in het door mijn mond ademen en ik klink nu nog nasaler dan normaal![]()
Verder is het even afwachten tot een afspraak bij de allergoloog en wat daar allemaal gedaan wordt
bedankt voor t vragen![]()
dat kon best lang duren zei zequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pfff, naar hoor.. Heb je een indicatie van hoe lang het 'afkicken' ongeveer gaat duren? En och ja, ik ben wel gewend dat allergische mensen toch katten hebben, dus ik kan het me wel voorstellenIk hoop dat je snel over de neusspray heenbent
Crap zegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat kon best lang duren zei zegeen idee precies
ik zit er momenteel meer mee dat ik morgen naar de fisio moet![]()
![]()
Klinkt allemaal niet zo geweldigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat kon best lang duren zei zegeen idee precies
ik zit er momenteel meer mee dat ik morgen naar de fisio moet![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:08 schreef Loqi het volgende:
Tis net of ik een apk keuring gefaald heb![]()
komt wel goed, die spray zit ik niet zo mee momenteel, omdat ik toch al wist dat ik daar vanaf moest
die test ook niet, want ik wil gewoon weten wat ik veilig kan nommen en ik krijg een pen voor de zekerheid
alleen die fisio![]()
![]()
thnx
En ze voorspellen ook nog hevige onweer volgens mij bij jou in de buurt, NS laat minder treinen rijden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:15 schreef Mss het volgende:
Ik had nette teenslippers aan en dat stuk tussen mijn tenen is los. Onderweg kom ik nergens langs, dus dat is best wel kut.
Secondenlijm?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:15 schreef Mss het volgende:
Ik had nette teenslippers aan en dat stuk tussen mijn tenen is los. Onderweg kom ik nergens langs, dus dat is best wel kut.
Ja vanaf 5 uur terwijl het eventuele noodweer dan nog lang nie in zicht isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ze voorspellen ook nog hevige onweer volgens mij bij jou in de buurt, NS laat minder treinen rijden.
Ja, ik zat ook al te kijken op Buienradar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja vanaf 5 uur terwijl het eventuele noodweer dan nog lang nie in zicht is
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja vanaf 5 uur terwijl het eventuele noodweer dan nog lang nie in zicht is
Join the clubquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zo'n fucking pijn in mijn onderrug
Nee bij mij echt op de plek waar je een trampstamp zou laten zettenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Join the club![]()
Alleen zit het bij mij in het midden en maar aan 1 kant
ja hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee bij mij echt op de plek waar je een trampstamp zou laten zettenEn net iets naar boven. En als ik er op duw doet t helemaal pijn
Je hebt aids!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee bij mij echt op de plek waar je een trampstamp zou laten zettenEn net iets naar boven. En als ik er op duw doet t helemaal pijn
Dan moet je eerst langs je huisarts toch? Ik ben niet in Boxtelquote:
Do sharequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Oh ik weet nog wel een goeden mcguyver tip!
nee, hoeft niet meer, iig, mijn dok zei dat je daar voortaan heen kunt zonder verwijzingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je eerst langs je huisarts toch? Ik ben niet in Boxtel
En ik ga niet naar de huisarts als ik het pas 1 dag heb want dan krijg je toch te horen 'JA AFWACHTEN'.
Oh ik dacht dat dat veranderd wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, hoeft niet meer, iig, mijn dok zei dat je daar voortaan heen kunt zonder verwijzing
ja dat is wat er veranderd is zei ze mequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat veranderd was
Mja als ik er na het weekend last van heb dan bel ik mijn fysio wel. Dinsdag naar Walibi oh joy
Ik dacht dat je juist eerst rechtstreeks kon, toen weer niet... en nu dus blijkbaar weer wel?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat is wat er veranderd is zei ze me
mehehe, ik weet t niet, dit is gelukkig mijn eerste keerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist eerst rechtstreeks kon, toen weer niet... en nu dus blijkbaar weer wel?Lekker handig altijd
Hollanderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
een kadocode krijgen van Nelly en dan voor 90 cent een boxer en een paar oorbellen bestellen want dat was het goedkoopste wat ze hadden
Schraalheid
Le bf toch?quote:
Watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
NoodweerEerst zien dan geloven
Spees die plek is je bekken. Je bent vast zwanger
Nope ze heeft helemaal gelijk. Alleen hoef je daar niet zwanger voor te zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je merkt het over een maand of 8 vanzelf wel joh
Bekkenbodem oefeningen jottemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nai je hoeft niet zwanger te zijn voor zeer bekken. Kan ook zomaar. Maar doet wel pijn en fysio is wel dé plek om er wat mee te doen
Buienradar geeft nog niets alarmerends aan iig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leedvermaak?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij om moet zijn
Hier ging het opeens heel hard regenen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Buienradar geeft nog niets alarmerends aan iig.
Wie zegt dat ik daar blij om benquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij om moet zijn
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
Debs hij laat hem toch op zijn kuit zetten?
Leedvermaak muhahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. Hij vind het niet zo fijn.
O ik vond dat echt 100% meevallen, wens hem maar sterkte inkleuren is altijd fijnerquote:
Hier hoef je maar drie stappen te zetten daarvoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ff 6 kilometer oplopen als je naar.de MM gaat
Ik druip
Uhh, geen idee ei'k.quote:
Ik heb iemand nodig die me simpel, maar inhoudelijk, 3 ethische stromingen uit kan leggen, haha.quote:
Daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig die me simpel, maar inhoudelijk, 3 ethische stromingen uit kan leggen, haha.
Was het proberen waard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet mee helpen.
Proberen kan altijd.quote:
wikipediaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig die me simpel, maar inhoudelijk, 3 ethische stromingen uit kan leggen, haha.
Ooh naja ik heb alles weggegooid van verpleegkunde anders had ik je misschien kunnen helpenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Valt tegen. Gebruik het wel idd, maar vind het vrij langdradig.
Nouja, ik klets wel wat en hopen dat het goed genoeg is om er minstens 0,5 punt bij te krijgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh naja ik heb alles weggegooid van verpleegkunde anders had ik je misschien kunnen helpen
Hebben jullie geen marges dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Argh! Frustrerend. Hebben we een maximum woordenaantal. Ik houd me daar braaf aan, maar kan daardoor niet alles helemaal kwijt in mijn toets. Ik haal een 5. Klasgenootje van mij zit er 150 woorden overheen maar haalt dus wel een 9.Stom onderwijs.
Niet zwart wit iig. Maar volgens mij hanteren ze die dingen wel, ook al weten wij er niet van af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben jullie geen marges dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat dan niet gevraagd bij de inzage?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet zwart wit iig. Maar volgens mij hanteren ze die dingen wel, ook al weten wij er niet van af.
Heel erg! Dan heb je commentaar, moet je het gaan verbeteren. Ja, jongen, als ik had geweten hoe het beter moest had ik dat wel meteen zo gedaan!quote:
Er was geen inzage, want zomervakantie. We hebben ons beoordelingsformulier op de mail gekregen en als je daar vragen over had kon je mailen. Maar ik vergeet ook standaard te vragen naar die marge. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand niet becijferd werd omdat ze teveel woorden had, terwijl we bijna standaard over het maximum heen gaan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je dat dan niet gevraagd bij de inzage?
Dat was net hier. Viel een beetje tegen alleen. Vooral nat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waar blijft dat noodweer trouwens?
In eindhoven sinds 2 minutenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waar blijft dat noodweer trouwens?
die was op in Klevequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh oeh en in Essen hadden ze Milka chocolade in de smaak: Oreo!![]()
![]()
Ik zou het wel doen, liever iets te lang dan incompleet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu. Niet genoeg woorden om ook nog een conclusie te schrijven. Noujaaa, dan maar niet he.
Maar ze heeft niet om een conclusie gevraagd. Ik kan wel afsluiten met een concluderende zin?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, liever iets te lang dan incompleet.
0%quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat is een normale marge die je er overheen mag zitten? 5%, 10%?
We mochten er maar 2200. Voor een casus- en dilemmabeschrijving, beschrijven en toepassen van 3 ethische perspectieven en het beschrijven en toepassen van 2 pedagogische stromingen vind ik dat best wel weinig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik snap nooit hoe mensen over een max aantal woorden heen gaan. Ik heb eerder te weinig
10% doorgaans. En dat ze er niet expliciet om vragen hoeft niet te betekenen dat ze het niet verwachten. Maar een conclusie hoeft ook niet lang te zijn, een paar zinnen is zat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat is een normale marge die je er overheen mag zitten? 5%, 10%?
Ja, een concluderende zin ofzo gooi ik er sowieso wel onder hoor. Nouja, de klasgenoot met zo'n 150 woorden teveel heeft ook gewoon een cijfer gekregen. Dus dat moet ze bij mij ook goedkeuren dan, zou je zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
10% doorgaans. En dat ze er niet expliciet om vragen hoeft niet te betekenen dat ze het niet verwachten. Maar een conclusie hoeft ook niet lang te zijn, een paar zinnen is zat.(En ik denk niet dat ze met 25 woorden teveel enorm veel aftrekken. Ei'k.)
Ja, daarom. Ik weet niet wat bij jullie normaal is natuurlijk, maar bij ons is het zo dat de docenten vooral een hoeveelheid woorden geven om te zorgen dat je er niet belachelijk overheen gaat. (En er op leert te schrijven, tijdschriften accepteren het niet namelijk) In praktijk maakt het weinig uit hoeveel ik nou eigenlijk schrijf.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, een concluderende zin ofzo gooi ik er sowieso wel onder hoor. Nouja, de klasgenoot met zo'n 150 woorden teveel heeft ook gewoon een cijfer gekregen. Dus dat moet ze bij mij ook goedkeuren dan, zou je zeggen.
En dat. 2200, wat zal dat zijn? Pagina of 5?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Net alsof ze de woorden gaan tellen. Exact.
We moeten het erbij zetten. En leveren het digitaal in, dus dat is vrij makkelijk te controleren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Net alsof ze de woorden gaan tellen. Exact.
Je kunt ook alle 'de' 'het'en 'en' verwijderen. Kijken of het dan nog leesbaar wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb wel m'n inleiding 20 woorden in kunnen korten!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je kunt ook alle 'de' 'het'en 'en' verwijderen. Kijken of het dan nog leesbaar wordt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb Baco mishandeld
[ afbeelding ]
Verder kan ik niets zinnigs zeggen over de bovenstaande discussie
Teksten zijn verbazingwekkend leesbaar als je daar eenmaal aan gewend bent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je kunt ook alle 'de' 'het'en 'en' verwijderen. Kijken of het dan nog leesbaar wordt
Klopt wel ja. Ik heb nu sowieso nog 220 woorden voor een stukje over ecologische pedagogiek en een korte conclusie. Daar nog 50 overheen gaan is ook geen ontzettende ramp. Thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
Arm beestje.
Maar Bambi, ik zou me niet al te druk maken om een paar woorden meer of minder. Immers, als dat écht zo streng zou tellen, zouden ze meer aftrekken. Hoe en wat je opschrijft is veel belangrijker dan daar een woord of twee meer voor nodig hebben. En sommige onderwerpen behoeven nu eenmaal een andere benadering.
Ja, dat dus! Terwijl de mensen met het kunstzinnige perspectief evenveel woorden hebben. Die hoeven veel minder te schrijven! En zelfs die zat er nog 150 woorden overheen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En ethiek is helemaal een onderwerp waarbij kort van stof zijn moeilijk is.
Dan zou ik me daar helemaal niet zo druk over maken, docenten weten (mag ik aannemenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Terwijl de mensen met het kunstzinnige perspectief evenveel woorden hebben. Die hoeven veel minder te schrijven! En zelfs die zat er nog 150 woorden overheen.
Chillen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef megamandy het volgende:
Aah ik lees net dat ik morgen niet hoef te werkenzal zeker niets te doen zijn in de stad met dit weer
Mag ik hopen idd. Nou, dan ga ik nog even wat in elkaar flansen, ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik me daar helemaal niet zo druk over maken, docenten weten (mag ik aannemen) de verschillen ook wel.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil biertjes gaan drinken op het terras, maar ik moet m'n zus morgen nog naar de garage rijden en ik weet niet hoe laat.
En ik moet er ook al vroeg m'n bed voor uit.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik moet er ook al vroeg m'n bed voor uit.
Mijn verkansie, wat doen ze.quote:
Dat is fijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig gaat m'n moeder me zaterdag helpen met post lopen, anders ga ik echt dood.
De vorige keer dat het heet was, ging ik echt deaud. Maar dat was m'n eigen schuld, want kater.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is fijnmidden op de dag met die tassen slepen
Dubbel zo ergquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vorige keer dat het heet was, ging ik echt deaud. Maar dat was m'n eigen schuld, want kater.![]()
![]()
Ik kreeg wel een raketje van iemand in m'n wijk.quote:
Dat is fijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een raketje van iemand in m'n wijk.Precies op het goede moment ook.
Doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, ik kan straks vanuit bed wel de Kleine Zeemeermin aanzetten.
Ik wil ook! En dan m'n shirt aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
Dinsdag ga ik naar de musical van De Kleine Zeemeermin en ik ben nu al bang voor Ursula
Vanaf september staan ze in Utrechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil ook! En dan m'n shirt aan.
Have fun!
Ik ben eeuwig blut.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vanaf september staan ze in Utrecht
Niet want je hebt laatst nog heul veul gespaardquote:
Mja, varieert met regelafstanden ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en 2200 woorden is ruim 3 pagina's, als je niet met teveel alinea's werkt.
Klopt. ik maak er lekker bijna 4 van, extra alinea's leest toch altijd wel fijner vind ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, varieert met regelafstanden ook.
Mensen die zeuren dat ze blut zijn maar wel honderdmiljardmiljoen sparen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet want je hebt laatst nog heul veul gespaardmeer dan ik het laatste jaar in ieder geval
Je moet leven want wat als je morgen dood gaat, zit je met al dat geld op de bank
Ik spaar niet hondermiljardmiljoen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die zeuren dat ze blut zijn maar wel honderdmiljardmiljoen sparen.
Dat je wil sparen ok, maar zeik aub niet dat je blut bent. Ik kan daar heel slecht tegen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet want je hebt laatst nog heul veul gespaardmeer dan ik het laatste jaar in ieder geval
Je moet leven want wat als je morgen dood gaat, zit je met al dat geld op de bank
Dan zou ik maximaal lenen als je dat zelf moet betalenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Collegegeld jongen. Ik moet alles zelf betalen en dat spul is duuuur!
100% bijlenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik spaar niet hondermiljardmiljoen.
Maar moet wel m'n eigen collegegeld betalen. Daar heb ik nog geeneens de helft van gespaard.
Ik doe niet aan lenen. Leen nu even van mijn mama, als voorschot op de erfenis van mijn papa, maar dat voelt al rot. En mijn moeder wil dus niet dat ik bij DUO leen, omdat ik bij haar renteloos kan lenen. Maar lenen van je moeder voelt stom.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan zou ik maximaal lenen als je dat zelf moet betalenDie rente wat je daarover moet betalen is minder dan de rente die je bij de bank krijgt. Dus lenen en sparen tegelijk maar er wel later meer voor terug krijgen
![]()
Heb je er later dus eigenlijk minder aan moeten betalen
goedkoper dan bij DUO kan je het niet krijgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, ik kan me wel voorstellen dat je niet wil lenen tenzij noodzakelijk. Het blijft een lening.
Dat dus. Mij is altijd geleerd "geef alleen geld uit dat je hebt". Dat zit er nu zo ingeramd dat ik er echt geen vrede mee kan hebben om zoveel te lenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, ik kan me wel voorstellen dat je niet wil lenen tenzij noodzakelijk. Het blijft een lening.
Het blijft een lening. En als je het met een zomerbaantje zo goed als redt..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
goedkoper dan bij DUO kan je het niet krijgen.
Maar het blijft een lening.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
goedkoper dan bij DUO kan je het niet krijgen.
Jij begrijpt mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijft een lening. En als je het met een zomerbaantje zo goed als redt..
Ja oke, maar als je geen rooie cent hebt om uit te geven omdat je krom moet liggen voor je collegegeld is er ook geen lol aan. Dan leen je toch 100 euro per maand en dan betaal je dat zo weer terug na je studie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijft een lening. En als je het met een zomerbaantje zo goed als redt..
Vergeet niet dat de stufi van de een niet de stufi van de ander is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:
Dat niet willen lenen snap ik aan de ene kant wel. Maar ik zou niet weten hoe je anders rond moet komen als je alles zelf moet betalen.
En het wel lenen maar niet betalen snap ik niet echt maar dat is een hele andere discussieen daar word ik het toch niet met andere over eens
Oja, ik had de "goedkoopste" stufiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de stufi van de een niet de stufi van de ander is.
Daarom ook lenen toen ik in Groningen zat, 250 per maand is niet te doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja, ik had de "goedkoopste" stufidamn als je daar toch van rond moet komen.
Wat bedoel je met wel lenen maar niet betalen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:
Dat niet willen lenen snap ik aan de ene kant wel. Maar ik zou niet weten hoe je anders rond moet komen als je alles zelf moet betalen.
En het wel lenen maar niet betalen snap ik niet echt maar dat is een hele andere discussieen daar word ik het toch niet met andere over eens
Toen ik dus naar Eindhoven ging kon ik meteen bij mijn tante in huis, dus dat had ik gedaan want meteen een kamer en goedkoop (betaalde 150 inculsief eten etc.). Daarna kreeg ik dus best snel mijn vriend en zat ik de helft van de tijd ook bij hem op de kamer. Dan ga ik echt geen kamer van ¤300,- per maand huren als ik er toch maar de helft benquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook lenen toen ik in Groningen zat, 250 per maand is niet te doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook lenen toen ik in Groningen zat, 250 per maand is niet te doen.
Nouwja vanuit je moederquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat bedoel je met wel lenen maar niet betalen?
Ik kan van de basis-uitwonenden beurs precies mijn huur betalen. Dan krijg ik nog iets van 80 ā 90 extra ofzo, krijg ik zorgtoeslag en betaalt mijn moeder mijn zorgverzekering. Samen met oppassen en mijn vorige bijbaantje gaat dat steeds net.
Ik hield 30 over na m'n huur.quote:
Instellingsgeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil zo graag een master doen maar is echt te duur![]()
Ik word steeds zo droevig van die bedragen![]()
3 jaar lang rond de 14000 per jaar betalen is echt zoooooo niet realistisch![]()
![]()
![]()
Hoop dat ze dat, net als de langstudeerdersboete, gaan afschaffen.
Volgens mij is dit een andere maatregel die al eerder was ingevoerd en los staat van die boete. Maar heb jij dan al een master afgerond? Of waarom zijn die zo duur?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil zo graag een master doen maar is echt te duur![]()
Ik word steeds zo droevig van die bedragen![]()
3 jaar lang rond de 14000 per jaar betalen is echt zoooooo niet realistisch![]()
![]()
![]()
Hoop dat ze dat, net als de langstudeerdersboete, gaan afschaffen.
kun je best van eten en dan heb je nog geld over voor hairextensions ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hield 30 over na m'n huur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je best van eten en dan heb je nog geld over voor hairextensions ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar daar moest m'n collegegeld ook vanaf.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik heb een volwaardige opleiding afgerond, dus dan is het gewoon lappen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een andere maatregel die al eerder was ingevoerd en los staat van die boete. Maar heb jij dan al een master afgerond? Of waarom zijn die zo duur?
dan wordt het wel krap jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar daar moest m'n collegegeld ook vanaf.
Oh ja. Dat is omdat ze bij de rest het geld niet had, en dus niks betaalde. En dan wil ze alle kinderen gelijk behandelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja vanuit je moederAls je het op dit moment wel kan lenen geeft dat toch aan dat je moeder het nu ook wel kan missen. Dus waarom zou je dat dan niet betalen voor je kind
![]()
Maar zoals ik al zei, laten we die discussie maar links liggen
Oja dan snap ik het wel, maar zie het vaak genoeg in mijn omgeving dat de ouders rijk genoeg zijn en de kinderen toch alles zelf moeten betalenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is omdat ze bij de rest het geld niet had, en dus niks betaalde. En dan wil ze alle kinderen gelijk behandelen.
Wat ze toch al niet helemaaaal doet, omdat ze wel mijn zorgverzekering betaalt. Dus ze betaalt wel een stukje voor me, maar verder niet want bij de rest ook niet.
Ik snap beide kanten wel.
Ik hoop dat ik na m'n scriptie een suf fulltime baantje kan vinden waar ik een goeie deuk kan slaan in m'n lening.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan wordt het wel krap ja
ik heb nog 3000 aan lening staan. los ik gewoon langzaam af, gaat prima en ik mis er niks van per maand.
Heb ik ook veel gezien inderdaad, serieus rijke ouders waarvan de kinderen álles zelf moeten betalen. Ouderbijdrage, wat is dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dan snap ik het wel, maar zie het vaak genoeg in mijn omgeving dat de ouders rijk genoeg zijn en de kinderen toch alles zelf moeten betalen
joh, da's toch primaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
36 woorden er overheen. Ik geloof het wel.
Ja nouja, als kinderen geld zat hebben. Maar kind krom laten liggen terwijl ze minimale beurs krijgen omdat jij rijk bent kan ik slecht tegen idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dan snap ik het wel, maar zie het vaak genoeg in mijn omgeving dat de ouders rijk genoeg zijn en de kinderen toch alles zelf moeten betalen
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik na m'n scriptie een suf fulltime baantje kan vinden waar ik een goeie deuk kan slaan in m'n lening.
Master kan sowieso pas in 2013, dus een mooi moment om wat te sparen.
Knippenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik na m'n scriptie een suf fulltime baantje kan vinden waar ik een goeie deuk kan slaan in m'n lening.
Master kan sowieso pas in 2013, dus een mooi moment om wat te sparen.
Nah, morgen naar festival! Ik stuur hem nu op en geloof het wel. Zou toch iig 0,5 punt extra op moeten leveren, vind ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
joh, da's toch prima
Neerleggen, morgen nog een keer doorbladeren (indien mogelijk) en dan inleveren
Neen, bachelor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hoop het voor je
Master? Jij bent toch bijna klaar met je master??
prima, opsturen en dan morgen lekker genieten!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nah, morgen naar festival! Ik stuur hem nu op en geloof het wel. Zou toch iig 0,5 punt extra op moeten leveren, vind ik.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nah, morgen naar festival! Ik stuur hem nu op en geloof het wel. Zou toch iig 0,5 punt extra op moeten leveren, vind ik.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prima, opsturen en dan morgen lekker genieten!
quote:
Ah ok, ik dacht dat je bijna helemaal klaar was.quote:
Ik begin maar bij een uitzendbureau denk ik. Geen idee wat ik eigenlijk kan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je bijna helemaal klaar was.
Maar weet je al waar je wilt gaan kijken voor baantjes?
Bij mij in de familie ook, volgens mij zijn die mensen serieus bijna miljonair, maar overal moeten ze op besparen! Even is spoilerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik ook veel gezien inderdaad, serieus rijke ouders waarvan de kinderen álles zelf moeten betalen. Ouderbijdrage, wat is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
op je CV zettenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Afgezien van redigeren en fokken, that is.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij in de familie ook, volgens mij zijn die mensen serieus bijna miljonair, maar overal moeten ze op besparen! Even is spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel heel ernstig ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |