H&M valt grootquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:23 schreef Dwyn het volgende:
Wat is dezen? Allemaal topjes maat m besteld. Vier ervan vallen ontzettend groot uit
h&m matenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:23 schreef Dwyn het volgende:
Wat is dezen? Allemaal topjes maat m besteld. Vier ervan vallen ontzettend groot uit
Ze zijn zo breed ook? Supervaag. Ik hou alleen een jurkje en een topje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
h&m matensoms pas ik de M en soms krijg ik XL nog niet misschien dicht
horen ze niet gewoon wijd te vallen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze zijn zo breed ook? Supervaag. Ik hou alleen een jurkje en een topje.
Twee ervan wel, maar dit is wel een beetje overdrevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
horen ze niet gewoon wijd te vallen?
Jaaa, aan de S!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
H&M valt groot![]()
Je bent veel te slank voor M
Ik ook niet haha. Er staat de hele tijd ´zending is onderweg´ maar waarnaartoe is de vraag?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef Mss het volgende:
Ik denk niet dat de hits vandaag komen.
Hè? Bij mij staat dat hij in het sorteercentrum is en dat de datum dat ik hem ontvang onbekend is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook niet haha. Er staat de hele tijd ´zending is onderweg´ maar waarnaartoe is de vraag?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Hè? Bij mij staat dat hij in het sorteercentrum is en dat de datum dat ik hem ontvang onbekend is.
Ik heb het gevraagd aan PostNLquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo krijg je voortaan tracking van internationale pakketten? Zus kreeg ook al een email toen ze TD had besteld?!
Ja, dat heb ik ook (duh) en gezien de bezorgdatum onbekend is ga ik ervan uit dat hij nog even in het sorteercentrum blijft.quote:
Ja, maar waar is de zending dan naar onderweg?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook (duh) en gezien de bezorgdatum onbekend is ga ik ervan uit dat hij nog even in het sorteercentrum blijft.
De nagellakhemel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar waar is de zending dan naar onderweg?
Hahahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar daar halen ze een ds glamour en een mpj holo voor jullie en dan komen ze terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |