abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115589851
Zoals jullie vast wel weten heb ik al een topic over wat de mooiste soundtrack is die je in films hebt gehoord. Bedankt voor de vele reacties daar .^O^

Maar, nu kun je hier kwijt bij welke film / series je een soundtrack hoorde die je er totaal niet bij vond passen. Dat heb ik bijvoorbeeld gehad met de film Beowulf. Bedankt voor de herinnering WRH ^O^

Ook kun je hier discussiëren over wat het effect is van een soundtrack op een beeld. Wat denk jij? Hier kan je het kwijt :)

Kan iemand ook een linkje geven naar een video op You Tube, waarbij je een beeld met twee verschillende soundtracks zag. Ik ben het vergeten....

Dus, post hier wat je niet bijpassende soundtracks vind en discussieer over wat het effect van geluid bij beeld is :).
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_115590228
Ik nomineer direct de soundtrack van Beowulf met Christopher Lambert, als zijnde een soundtrack die de film totaal onderuit haalt.

Andere film die hetzelfde doet:
Mission to Mars.
Mooie film maar zelfs op de ontroerende momenten een ronduit irritante soundtrack.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:26:01 #3
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_115594559
Interessant topic. Mij heeft een soundtrack me nog nooit echt gestoord. Bovenstaande voorbeelden heb ik niet gezien, ben benieuwd wat er nog meer komt :)
pi_115594640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:26 schreef Jovatov het volgende:
Interessant topic. Mij heeft een soundtrack me nog nooit echt gestoord. Bovenstaande voorbeelden heb ik niet gezien, ben benieuwd wat er nog meer komt :)
Probeer ook mijn andere topic, "Mooiste soundtracks"

Bedenk ook wat geluid bij beeld kan doen. Je krijgt er een heel ander beeld door van het beeld.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:22:49 #5
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_115606317
Ik ben één van de weinigen, maar ik vond de soundtrack van Inside Man storend. Verder een prima film, maar de muziek vond ik er totaal niet bij passen. Aangezien bijna iedereen me voor gek verklaarde kriebelt het, dankzij de rest van de film, wel om het nog een keer te proberen.
pi_115631105
een film waarvan je zou denken dat het misschien totaal niet werkt maar juist door de tegenstelling wél goed werkt is die met Heath Ledger, A knight's tale.
niet alleen heel grappig maar ook gewoon passend, een stel ridders te paard op muziek van We will rock you, briljant gevonden, maar ik kan mij heel erg goed voorstellen dat er mensen zijn die dat echt waardeloos vinden.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')