SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie er anders mooi uit als een oud wijf ja!
![]()
![]()
Jij hebt geen klagen vrouwe, ik ben al zo grijs dat ik bang ben dat ik het verven maar gewoon moet stakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:16 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentjedat plaatje van het rijksmuseum ook echt als bron, hahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh, zoiets heet bij ons een (kook)pan
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:
Ja maar met een normale pan kan ik alleen aan die platte dingen denken voor je vlees en die dingen allemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat plaatje van het rijksmuseum ook echt als bron, hahahaha!
Maaruh, zoiets heet bij ons een (kook)pan
over 2 jaar ben ik waarschijnlijk net zo grijs als jij. Als ik al niet kaal wordt ofzo. Is ook wel weer iets voor mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij hebt geen klagen vrouwe, ik ben al zo grijs dat ik bang ben dat ik het verven maar gewoon moet staken
das een koekenpan of hapjespanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar met een normale pan kan ik alleen aan die platte dingen denken voor je vlees en die dingen allemaalDus dan raak ik in de war
Gooi het maar in de groepquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ben wel moe, maar beetje veel aan mijn hoofd
Mijn haar is donkerbruin. Mijn uitgroei zilver. Ziet er uit of ik kale plekken hebquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over 2 jaar ben ik waarschijnlijk net zo grijs als jij. Als ik al niet kaal wordt ofzo. Is ook wel weer iets voor mij
Ik ben al behoorlijk grijs, maar verdoezel het met blond geverfd en deels peper-en-zout kleurig haar van mezelf
Jij post altijd kapotte plaatjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is trouwens wel een jurk voor Schaar of MM
http://topvintage.nl/nl/v(...)ise-dress-beach-bash
Edit- Kut, plaatje doet het niet, dus doe maar copy pasten dan
Oh ja, zo ziet mijn uitgroei er altijd uit als ik het donkerder doe. Ziet er inderdaad niet uit neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn haar is donkerbruin. Mijn uitgroei zilver. Ziet er uit of ik kale plekken heb
Zit er over te twijfelen een paar tinten lichter te gaan qua haar maar weet niet of dat wel staat
niet altijd jonguhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jij post altijd kapotte plaatjes
veel krullen, veel pluis als ik niet uitkijk, megaveel droog en een bosjesnegeruiterlijk met donkere wenkbrauwen. Dus lichter haar staat gewoon heel raar bij mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, zo ziet mijn uitgroei er altijd uit als ik het donkerder doe. Ziet er inderdaad niet uit nee
Gewoon eens vragen bij een goeie kapper?
En voorzichtig met 2 tintjes lichter beginnen? Dat kan altijd wel toch
Alleen kan het er erg droog van worden, maar weet niet wat voor haar jij verder hebt.
Wel even in een spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Oh da's dan misschien niet zo handig om lichter te gaan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
veel krullen, veel pluis als ik niet uitkijk, megaveel droog en een bosjesnegeruiterlijk met donkere wenkbrauwen. Dus lichter haar staat gewoon heel raar bij mij
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef megamandy het volgende:
Ooh je kunt met paypal betalen bij Top Vintage
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wel even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wel even in een spoiler:Heel lastig en gedeeltelijk herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie wel uitgesproken of jullie dingen willen proberen te veranderen/eraan willen werken?
Goed blijven praten is nu dan wel belangrijk. En sowieso wachten hoe het gaat als je dalijk ook weer een baan hebtDat kan ook weer vanalles veranderen.
Even maar een kort antwoord maar meer weet ik even niet te vertellen
吴 曼 迪
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh da's dan misschien niet zo handig om lichter te gaan...![]()
Maar lichter haar en wat dunnere wenkbrauwen (of ook je wenkbrauwen wat lichter maken), zou misschien wel kunnen toch?
Top Vintage blijft hangen bij mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
WELKE JURK HEEFT SQ DAN????
ICH MUSS ES WEISSEN!!!!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Ja ik denk het wel maar ik weet het dus niet zeker, omdat we 2 jaar geleden ook op dit punt hebben gestaan, en nu dus weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat zelf te denken om in relatietherapie te gaan met vriend omdat we beiden niet zulke praters zijn eigenlijk, en misschien dat relatietherapie dan wel zou helpen.
Aan de andere kant vind ik het ook wel weer een beetje overdreven omdat we feitelijk nog maar 'kort' bij elkaar zijnA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
die is toch heul geen 50 euro???quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Top Vintage blijft hangen bij mijmaar die staat op de home in een collega met Audrey Hepburn
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef megamandy het volgende:
IK MAG NIET BESTELLEN HET IS EEN TEKEN VAN GOD DAT DE SITE BLIJFT HANGEN
OMG MORGEN METEEN NAAR DE KERK OM HEM TE BEDANKEN!
edit: hij doet het alweersorry god
Ja we gaan nu samen eten in ieder geval, zonder tv en gewoon aan de eettafel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel lastig en gedeeltelijk herkenbaarHebben jullie wel uitgesproken of jullie dingen willen proberen te veranderen/eraan willen werken?
Goed blijven praten is nu dan wel belangrijk. En sowieso wachten hoe het gaat als je dalijk ook weer een baan hebtDat kan ook weer vanalles veranderen.
Even maar een kort antwoord maar meer weet ik even niet te vertellen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef megamandy het volgende:
IK MAG NIET BESTELLEN HET IS EEN TEKEN VAN GOD DAT DE SITE BLIJFT HANGEN
OMG MORGEN METEEN NAAR DE KERK OM HEM TE BEDANKEN!
edit: hij doet het alweersorry god
http://topvintage.nl/nl/v(...)g-teal-vintage-dressquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die is toch heul geen 50 euro???
En bij mij blijft de site ook hangen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)g-teal-vintage-dress
Ausverkauft, jetzt nür im swartz
kort bij elkaar zijn enzo doet er toch niet toe. Het doet er wel toe wat je wilt en wat je over hebt om ervoor te gaan. Wil (en kan) je beide die moeite doen en wordt het dan weer leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel maar ik weet het dus niet zeker, omdat we 2 jaar geleden ook op dit punt hebben gestaan, en nu dus weer.
Ik zat zelf te denken om in relatietherapie te gaan met vriend omdat we beiden niet zulke praters zijn eigenlijk, en misschien dat relatietherapie dan wel zou helpen.
Aan de andere kant vind ik het ook wel weer een beetje overdreven omdat we feitelijk nog maar 'kort' bij elkaar zijn
Zwart in 2XL, zou ik die passenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)g-teal-vintage-dress
Ausverkauft, jetzt nür im swartz
Dus hij neemt wel ook initiatief, dat is wel fijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja we gaan nu samen eten in ieder geval, zonder tv en gewoon aan de eettafel.
En hij heeft het idee opgevat om elke week op zondag een soort week overzicht te gaan waarbij we dan elk 3 positieve dingen noemen en 3 negatieve
Ja dat wel, hij moest ook heel erg huilen zondag toen we het erover hadden, en we zijn beiden ook niet echt de makkelijkste speelt ook wel mee denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dus hij neemt wel ook initiatief, dat is wel fijn
hehehe. Bedenk wel dat ik nog nooit een relatie verbroken heb (gehad), dus wat dat betreft kan ik niet uit ervaring spreken ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Thanks Kip! (onze Fok! psych) gaan het in ieder geval voorstellen, niet geprobeerd is altijd zonde
Oe pretty! staat je vast heel goedquote:
mijn Hema badpak met polka-dot, zooooo blij meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
Eigenlijk wil ik ook nog steeds zo'n badpakmaar dat ga ik toch niet dragen want ik zit nooit in de zon
ja die moet je dus gewoon KAUFEN he, NU NU NU!!!quote:
¤89,95quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die moet je dus gewoon KAUFEN he, NU NU NU!!!
Die staat jou geweldig joh!
Dan gewoon de jurk kopen, want is goedkoper dan het badpak en dus bespaar je geldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
¤89,95Is gewoon duurder dan de jurk
die 2XL van die jurk die ik net zag is volgens de site maat 44 in NL maten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)swing-dress-in-black
Ik wil deze! alleen de prijsik vind het ook zo zonde om hem nu te kopen terwijl ik nog verwacht af te vallen en hem dan later niet meer pas
Je moet even kijken bij de maattabel staan ook de taille/heup/borst maten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die 2XL van die jurk die ik net zag is volgens de site maat 44 in NL maten.
Dat ga ik dus never nooit passen![]()
Ah well... nog weer een extra reden om echt af te vallen.
Mijn benen zijn wel wat dunner nu, maar pens blijft huge
Uuuh 2xl is toch meestal rond de 46/48? gewoon doorblijven gaan je kunt het!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die 2XL van die jurk die ik net zag is volgens de site maat 44 in NL maten.
Dat ga ik dus never nooit passen![]()
Ah well... nog weer een extra reden om echt af te vallen.
Mijn benen zijn wel wat dunner nu, maar pens blijft huge
normaal koop je een shirt en een broek, die zijn bij elkaar zeker meer dan 90 euro, toch???quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
¤89,95Is gewoon duurder dan de jurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
normaal koop je een shirt en een broek, die zijn bij elkaar zeker meer dan 90 euro, toch???
Nou, als je dit badpak aan hebt, heb je verder niks nodig en ben je gewoon klaar ONDER DE 90 EURO!!!!
KAUFEN KAUFEN KAUFEN!!!!Nee ik koop alleen goedkopen kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste keer in Rotterdam heb ik gemiddeld ¤20,- per kledingstuk betaald
吴 曼 迪
ik vind zoiets wel heel leuk voor de bruiloft van mijn zusje, maar wil dan geen zwart aan....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uuuh 2xl is toch meestal rond de 46/48? gewoon doorblijven gaan je kunt het!
Ring???quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
Naja het badpak staat in mijn "wishlist", eerst sparen voor een nieuwe ring dat gaat ook ongeveer ¤300,- kosten
Is ook zo, ik zou ook niet weten of je sale items terug kan sturen/mag ruilen en dan zou het helemaal zuur zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind zoiets wel heel leuk voor de bruiloft van mijn zusje, maar wil dan geen zwart aan....
En ik vind het zo balen als het niet past...
En omvang meten heb ik serieus nog nooit gedaan voor kleding, BH's uitgezonderd
Van mijn oma gekregen, alleen is hij veel te groot. Nu heb ik hem laten verkleinen maar dan wordt het goud eigenlijk te dun om te dragen (er zit nog een stuk goud + steen op waardoor het niet gewoon knippen + lassen is).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ring???
Heb je een plaatje? En voor welke reden een ring?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van mijn oma gekregen, alleen is hij veel te groot. Nu heb ik hem laten verkleinen maar dan wordt het goud eigenlijk te dun om te dragen (er zit nog een stuk goud + steen op waardoor het niet gewoon knippen + lassen is).
Om het goed te laten maken in mijn maat zou ik een hele nieuwe ring erop kunnen laten zetten maar dat kost dus iets van ¤300,-
Plaatje moet ik even zoeken, heb ik hier ergens al eens gepost.
Oh dat weet ik even zo niet. Maar mooie reden om voor te sparenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van mijn oma gekregen, alleen is hij veel te groot. Nu heb ik hem laten verkleinen maar dan wordt het goud eigenlijk te dun om te dragen (er zit nog een stuk goud + steen op waardoor het niet gewoon knippen + lassen is).
Om het goed te laten maken in mijn maat zou ik een hele nieuwe ring erop kunnen laten zetten maar dat kost dus iets van ¤300,-
Plaatje moet ik even zoeken, heb ik hier ergens al eens gepost.
goud en arbeid zijn beide erg duurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]waarom is dat zo duur?
Goud? Denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]waarom is dat zo duur?
Hehe ik geloof je helemaal, ik heb maar 1 gouden ring en die past perfect eigenlijkquote:
Welke heb je besteld?quote:
Mooie ring!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:52 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Links zie je dus waarom de ring niet "zomaar" verkleint kan worden. Het zal in een ovale vorm moeten gebeuren nu. En de ring zelf is al best dun + mijn ringmaat is bij mijn dikste vinger dus maat 48/49
En deze ring kreeg mijn oma van mijn opa toen ze 18 was
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
https://topvintage.nl/nl/(...)ise-dress-beach-bash
Ja, ga hem donderdag ophalen na de verkleining maar die man zei al dat dit geen ring was die ik gewoon mocht dragen tijdens het werk ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie ring!Heerlijk klassiek en nog met een verhaal ook. Erg mooi!
Zeker wel het sparen voor de centjes waard dan, dat je hem egwoon lekker weer kan dragen
nee dat snap ik. Is ook echt een bijzonder mooitjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ga hem donderdag ophalen na de verkleining maar die man zei al dat dit geen ring was die ik gewoon mocht dragen tijdens het werk ofzo
Doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga 'm gewoon bestellen denk ik, die zwarte... zie nu op de foto van SQ dattie over de knie valt, dus hoef ik ook niks eronder aan (ik heb zwaar verneukte voetbalknieen, vandaar, dat ziet er niet uit) behalve schoenen
Of zal ik eerst meten?
Ja mijn ma had aan ze verteld hoeveel het zou kosten voor zo'n nieuwe ring. Ging hij meteen in hun kist kijken wat hij nog allemaal had aan ringen en sierraden, zei hij hier dan laten we deze taxeren en verkopen en dan hebben we die ¤300,-.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dat snap ik. Is ook echt een bijzonder mooitje
En een opa die heeeeel veel van zijn vriendinnetje hield, sweeet!
Ahhh, da's liefquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja mijn ma had aan ze verteld hoeveel het zou kosten voor zo'n nieuwe ring. Ging hij meteen in hun kist kijken wat hij nog allemaal had aan ringen en sierraden, zei hij hier dan laten we deze taxeren en verkopen en dan hebben we die ¤300,-.
Maar dat wil ik niet
Wat heb je gemeten dan Kip? ik moet volgens hun ook een 2xlquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmmm, geloof dat ik het of verkeerd meet, of de maten echt heel klein vallen. Want 4XL zou niet eens passen volgens mijn centimeter......
Even kijken of ik gewoon kan terugsturen, misschien bestel ik 'm dan wel gewoon om te proberen
tetten en taille.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat heb je gemeten dan Kip? ik moet volgens hun ook een 2xl
ik was het niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tetten en taille.
Maar goed, ik klikte op winkelmandje en toen gaf hij aan dattie uitverkocht was![]()
![]()
![]()
DUS ----> JAMMERRRRRR
Het was vast een evil lurkerquote:
Ja denk het ookquote:
of Masja, gewoon om terug te ziekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:11 schreef megamandy het volgende:
[..]Dat zou heul niet grappig zijn
Ik was het niet.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of Masja, gewoon om terug te zieken
vooral die maat 2XL bij haarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:12 schreef megamandy het volgende:
[..]wordt een interessante shoplog!
gelukkig maar, anders pakte ik NU de auto naar Kaasdorp!quote:
quote:
Ohja die is hier ook nog onderwegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oe mijn TD bestelling is trouwens binnen gekomen vandaag
Ooh mobiel zal je dat wel niet wetenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
MM, vanaf de mobiel ben ik er nog! Wat is er?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ohja die is hier ook nog onderweg
Heb wel besloten om Bridal Veil even nog niet opnieuw te kopen (nadat die is kapotgevallen). Wacht wel tot er weer een actie is ofzo![]()
Had die kleur toch al een aantal keren gedragen.
FEAUTEAU!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oe mijn TD bestelling is trouwens binnen gekomen vandaag
beautylab.nl?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh mobiel zal je dat wel niet wetenZou graag die link hebben van die DIY met die galaxy broek toen. Als je mij dan snapt
Weet ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]falerd
het duurde deze keer maar een week totdat het er was
![]()
Hoezo kapot gevallen?
Ja ik wil weten of die ene nog iets anders had gebruikt. Ga misschien een zwarte broek die ik 2x heb dan als project gebruiken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beautylab.nl?
Oh nee, dat was een galaxytrui
Oeh, leuke uitdaging! Dat ga ik voor je opzoeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh mobiel zal je dat wel niet wetenZou graag die link hebben van die DIY met die galaxy broek toen. Als je mij dan snapt
The Horror!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Weet ik nietopeens viel er vanalles om toen ik iets wilde pakken. En toen had ik al bang voor mijn Lady in the lake, maar die bleef gelukkig heel
Toen keek ik verder en was Bridal Veil schijnbaar ook gevallen en doormidden
Gelukkig zwarte lak op zwarte tegels.
Oeh die is mooi inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)wing-dress-aqua-jurk
Lijkt me erg gaaf voor de bruiloft. Is wel eind maart, maar goed, ik heb heb het toch niet zo gauw koud en ik hou van die kleuren
Alleen nu niet in mijn maat, dus meld me wel aan voor als hij er weer is
Jaquote:
Rononkelsquote:Zomerse jurk uitgevoerd in prachtig aqua blauw met violet - paars - lila en gele ranonkels met groene blaadjes
heb ej alles nog wel schoon kunnen krijgen trouwens?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaEn dat was dus in de ochtend en de reden dat ik daar in de buurt liep was omdat ik mijn tipwear wilde bijwerken door even snel een laag eroverheen te lakken. Maar daar had ik daarna dus geen tijd meer voor en toen heb ik met tipwear moeten werken
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FEAUTEAU!
Mijn past-niet-door-de-brievenbus-dus-wordt-een-pakketje-enveloppe van Debster was er ook vandaag
Zo tof![]()
Peace on Earth en Jungle Queen![]()
![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rononkels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die wilde ik in mijn bruidsboeket maar die heb je dus niet in september
Volgens mij welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb ej alles nog wel schoon kunnen krijgen trouwens?
omg wat een fout filmpjequote:
en is daar niks in huis? Van Brums moeder ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kanker godverhoeren toilettas vergeten. Geen gezichtscreme bij niks
Nice!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crappy telefoon foto's
Had hem ook net gevonden via google, met de volgende zoekterm: galaxy broek fok! shjnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gevonden!
http://www.thesunwashigh.com/2012/05/diy-galaxy-jeans.html?m=1
Hij woont niet thuis. En niks opsmeren kan m'n huid niet tegen, ook niet tegen random andere crčmes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en is daar niks in huis? Van Brums moeder ofzo?
Anders gewoon een keer niks opsmeren?
CCL-Lumin-ICEcent 0.5oz. #05A932 3.10 3.10quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice!
Wat is het allemaal voor iets?
En dan zeggen dat ze geen kneusje is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij woont niet thuis. En niks opsmeren kan m'n huid niet tegen, ook niet tegen random andere crčmes.
Nu heb ik uit boosheid m'n makeuptas op de grond gesmeten en zijn mijn nieuwe poeder en Mac blush kapot
Slimquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij woont niet thuis. En niks opsmeren kan m'n huid niet tegen, ook niet tegen random andere crčmes.
Nu heb ik uit boosheid m'n makeuptas op de grond gesmeten en zijn mijn nieuwe poeder en Mac blush kapot
Nivea? zwitsal babycreme?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
M'n huid is al kankerdroog
Het enige dat ik heb is flutter en handcreme. Maar dan heb ik morgen uitslag ipv schilfers, oh joy
Of je koopt in de stad een extra pot om daar te laten liggen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga ik morgen wel lekker op en neer en naar huis lopen want er is niemand thuis om me op en neer te brengen. Kankerzooi
Heb ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nivea? zwitsal babycreme?
Ik typ het ook verkeerd, want het moet "ranonkels" zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
[..]
Volgens mij welGewoon met keukenrol hoewel het best lastig ging. En toen heb ik gewoon met aceton eroverheen gewreven. Denk dat het best goed eruit is, maar heb denk ik dus ook echt geluk gehad dat het op de zwarte tegels is gebeurd ipv de parketvloer
De voegen zijn alleen nog steeds iets donkerder maar dat valt toch niet echt op want daar staat de voerbak van de hond.
Een klein beetje flutter dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik nietalleen handcreme en daar zit allemaal zooiparfum in en daar kan ik dus niet tegen
ow.... muppetje....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uuhm heeft hij niet after shave balsem ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Flutter is te vet, puistenkop
</zeik>
en voor je het weet woon je samenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of je koopt in de stad een extra pot om daar te laten liggen?
Had ze al op google gevondenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik typ het ook verkeerd, want het moet "ranonkels" zijn.
Je hebt ze zin allerlei kleuren, maar ik vind de witte met groen "hart" met mooiste in een boeket![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt heel erg mooi![]()
[ afbeelding ]
Mooie schizzle hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
CCL-Lumin-ICEcent 0.5oz. #05A932 3.10 3.10
1 81167 CG-Unpredictable 0.5oz #1163. 3.68 3.68
1 81168 CG-Rare & Radiant 0.5oz #1164. 3.68 3.68
1 81169 CG-Swanky Silk 0.5oz #1165. 3.68 3.68
1 81170 CG-No Plain Jane 0.5oz #1166. 3.68 3.68
1 81171 CG-Want My Bawdy 0.5oz #1167. 3.68 3.68
1 81172 CG-Deviantly Daring 0.5oz #1168. 3.40 3.40
1 0-923 CCL-Voodoo You do 0.5oz. #05A923 3.10 3.10
1 0-921 CCL-Boho Mojo 0.5oz. #05A921
de nieuwe collectie van CG
Durfde het al niet te postenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en voor je het weet woon je samen![]()
weet je hoeveel parfum daar in zitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uuhm heeft hij niet after shave balsem ofzo?
Ik merk het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word een beetje autistisch als ik m'n eigen spullen niet heb
met een mesje tussen de stelen verstopt, zodat je stiekem kunt krassen tijdens de ceremonie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ze al op google gevondenWel mooi inderdaad
Later als ik ooit ga trouwens wil ik bloedrode rozen
Das dus het probleemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie schizzle hoor!
Welke ga je als eerst op doen?
De helft van z'n badkamer staat al vol met mijn zooi. Maar crčmes van 15-20 euro vind ik een beetje onzin om dubbel te kopen dus dat nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en voor je het weet woon je samen![]()
Nee want ik neem wel altijd mijn crčmes meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet je hoeveel parfum daar in zit
dat wordt ook alleen maar viezig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De helft van z'n badkamer staat al vol met mijn zooi. Maar crčmes van 15-20 euro vind ik een beetje onzin om dubbel te kopen dus dat niet
Jepquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met een mesje tussen de stelen verstopt, zodat je stiekem kunt krassen tijdens de ceremonie?
BWHEHEHEHEquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee want ik neem wel altijd mijn crčmes mee![]()
kusjekroel Spees
snap ik wel, ik reageer er ook in eerste instantie altijd zo op. Maar wonen/werken in Den Haag zorgt er wel voor dat je er minder gevoelig voor wordt. Door alle tokkies/matjes/harries die zo scheldenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik merk het.Ik hoop dat je iets kan bedenken!
Ik ga slapen iig. Mede om te voorkomen dat ik heel giftig wordt over schelden met kanker.
Kusje voor jullie, slaap lekker alvast!
Geen blije spees want weer 10 euro reiskosten. Auto staat wel bij station maar ik kan niet rijden dus dan zou brum ook mee op en neer moeten. Dat is dus 20 euroquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat wordt ook alleen maar viezig.
Maaruh, nu even een quick oplossing, morgen retourtje huis en dan weer een blije Spees?
Welke creme gebruik jij nu dan?
Is al goed.quote:
Ik gebruik sowieso lush. Dat zit hoer nier. En overdag van THE bodyshop van 18 euro ofzo. Lush is 19 of 20 en dan moet ik ook naar den Bosch of rotterdamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Daarom vroeg ik ook welke creme je gebruikte, misschien kun je anders gewoon morgen een nieuwe pot kopen
Scheelt tijd en ergernis
knal je er een weekendje een piepbeetje olie op, dat zit ook in Lush/Bodyshop en daar kun je geen reactie op krijgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gebruik sowieso lush. Dat zit hoer nier. En overdag van THE bodyshop van 18 euro ofzo. Lush is 19 of 20 en dan moet ik ook naar den Bosch of rotterdamen andere uitproberen gaat vaak ook niet want dan gaat of m'n gezicht branden of uitslag
Zo'n verassing zonder m'n eigen spullen zou ik dus Exht niks vinden. Ik word gek (zoals jullie merkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent had een surpriseweekendje weg gepland en ik kan echt niet tegen verrassingen.
Naast dat had hij dus geen make-up-remover, creme en mascara meegenomen, dus moest ik alles eraf boenen met een washandje en water, beetje hotelzeep geprobeerd want waterproof eyeliner![]()
Was ook echt een succes... hehehe
Ik vond het zo dom van hem, maar ja, denkt hij daar over na? Nope!
Dus volgende dag alles maar dubbel gekocht
hehehehe, zekers!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet 2 verschillende want als ik savonds geen vettere smeer dan droge huid. En smeer ik sochtends een vette dan vette overdag
First world problems
Het is ook niet superdroog maar wel kut. Slik geen medicijnen verder en m'n huid os wel vettig meestal maar wel als ik t juiste spul gebruik. T zijn m'n wangen die dan gaan kutten en pijn doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, zekers!
Wat voor reiniger gebruik je dan? Of heb je medicijnen ofzo dat je zo'n droge huid hebt, dat is toch niet normaal voor jouw leeftijd?
ik heb zo'n 45 minuten zitten bijkomen op het terras met een bakje koffiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo'n verassing zonder m'n eigen spullen zou ik dus Exht niks vinden. Ik word gek (zoals jullie merken) als ik iets niet heb
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb zo'n 45 minuten zitten bijkomen op het terras met een bakje koffie![]()
![]()
![]()
Daar schrok hij zo van dat ik sindsdien alles maar aangekondigd krijg
Alleen had hij wel bedacht me te kunnen verrassen als ik 30 word. Laat die lampekap de feestspullen die een vriendin van me "stiekem" heeft gebracht midden in de kamer staan in een tas.
Dus da's ook al geen verrassing meer![]()
Prima, ik weet het liever eigenlijk
wel de pil toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is ook niet superdroog maar wel kut. Slik geen medicijnen verder en m'n huid os wel vettig meestal maar wel als ik t juiste spul gebruik. T zijn m'n wangen die dan gaan kutten en pijn doen
I am a controlfreak and I admit itquote:
wat een lamlul eigenlijk zegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:53 schreef megamandy het volgende:
Eigenlijk zou ik zoiets geweldig vinden zo'n verassingMaar mijn ex was 0,0 morantisch
Ook nooit met het initiatief komen om te uit eten of wat dan ook.
Als zoiets gebeurde kwam het altijd vanuit een letterlijke hint van, je neemt mij nooit uiteten![]()
De pil scheelt zoveel bij mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel de pil toch?
Ik merk dat de soort reiniger voor mijn huid ook heel bepalend is. Ik heb helemaal niet zoveel nodig om een schne huid te krijgen, teveel boenen en te agressieve facewash/make-up remover heb ik echt veel te lang gedaan helaas
nu ik veel minder en veel subtieler scrub (microfoliant van Dermalogica eens per week of per 2 weken is ruim voldoende), maakt dat ook nog heel veel uit. Lekker lomp. Minder doen en mooiere huid hebben, maar goed. Works for me
Wat Kip zegtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een lamlul eigenlijk zeg
Nu op zoek naar een goeie vent die jou verdient en waarmee je leuke dingen gaat doen en beleven
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Pfff pijn in mijn hoofd van een vriendin.
Ze is nog niet eens gevraagd door haar vriend en ze zijn al bezig om locaties uit te zoeken, gastenlijst te maken en cermonie meesters/ getuigen etc. uit te zoeken.
Het leukste is ook nog ze gaan een lening aanvragen bij de bank van 10.000 euro om de bruiloft te betalen terwijl ze nu al niet eens rond kunnen komen
Heb ik ook al gedaan maar het kwam niet echt aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:56 schreef megamandy het volgende:
[..]Het enige wat ik dan zou zeggen: "Is dat wel slim" met een
kop
Ja maar daarna moet je dat onderwerp doodzwijgenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan maar het kwam niet echt aan
Heb dr laatst ook al terug gesmst toen ze alles uit de doeken deed hoe en wat (de planning) en nou nog wachten tot ie je vraagt! werkte ook niet echtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar daarna moet je dat onderwerp doodzwijgen
mijn god.... wat een kansloosheidquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Pfff pijn in mijn hoofd van een vriendin.
Ze is nog niet eens gevraagd door haar vriend en ze zijn al bezig om locaties uit te zoeken, gastenlijst te maken en cermonie meesters/ getuigen etc. uit te zoeken.
Het leukste is ook nog ze gaan een lening aanvragen bij de bank van 10.000 euro om de bruiloft te betalen terwijl ze nu al niet eens rond kunnen komen
Zo ging het ook altijd als ik een dag ergens heen wilde, hij vond dat niet zo nodig. En schijnbaar is het belangrijker als iemand "het niet zo nodig" vindt dat als iemand dat "nodig heeft"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een lamlul eigenlijk zeg
Nu op zoek naar een goeie vent die jou verdient en waarmee je leuke dingen gaat doen en beleven
www.nibud.nl of "dubbeltje op zijn kant" terug sms-enquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb dr laatst ook al terug gesmst toen ze alles uit de doeken deed hoe en wat (de planning) en nou nog wachten tot ie je vraagt! werkte ook niet echt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
www.nibud.nl of "dubbeltje op zijn kant" terug sms-en
Jquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel de pil toch?
Ik merk dat de soort reiniger voor mijn huid ook heel bepalend is. Ik heb helemaal niet zoveel nodig om een schne huid te krijgen, teveel boenen en te agressieve facewash/make-up remover heb ik echt veel te lang gedaan helaas
nu ik veel minder en veel subtieler scrub (microfoliant van Dermalogica eens per week of per 2 weken is ruim voldoende), maakt dat ook nog heel veel uit. Lekker lomp. Minder doen en mooiere huid hebben, maar goed. Works for me
oe als je ouders dat zelfs al zeggen! maar inderdaad vind het een beetje een vreemde gang van zaken allemaal, maar ja dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn god.... wat een kansloosheid![]()
Ik ken iemand via via die haar vriend sinds maart kent, sinds april samenwoont en die vorige maand ten huwelijk is gevraagd![]()
Haar ouders hebben hem voor haar gewaarschuwd, omdat ze na een tijdje "nogal anders kan zijn dan ze nu lijkt" ook nog, toen hij bij haar ouders om haar hand kwam vragen![]()
![]()
![]()
En ze hebben nu al alles gepland en ook geen geld.
Echt... wat een droefheid
Goeden! volgende keer even doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
www.nibud.nl of "dubbeltje op zijn kant" terug sms-en
Ik zat nog even te kijken, drukte op F5 en blijkbaar wilde Masja toch de jurk niet hebbenquote:Bedankt voor je bestelling!
Hartelijk dank, je bestelling is verwerkt en het/de artikel(en) is/zijn nu voor jou gereserveerd.
Yeayquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat nog even te kijken, drukte op F5 en blijkbaar wilde Masja toch de jurk niet hebben
(Nu nog hopen dat hij past)
Dan wel een foto he!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat nog even te kijken, drukte op F5 en blijkbaar wilde Masja toch de jurk niet hebben
(Nu nog hopen dat hij past)
Precies!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo ging het ook altijd als ik een dag ergens heen wilde, hij vond dat niet zo nodig. En schijnbaar is het belangrijker als iemand "het niet zo nodig" vindt dat als iemand dat "nodig heeft"
Maar nu kan ik alles lekker zelf bepalen en volgende week of de week daarna ga ik ook weer lekker uit in Eindhoven
gezichtsreinigers vind ik heel fijn. Cremes zit niet veel bijzonders in vind ik en ik vind het erg duur. De zeep/douchegel/shampoo vind ik echt veel te agressief.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
J
Spullen van lush zijn ook niet agressief. Ok gebruik geen zooi met alcohol enzO
als hij past wel ja, op de FBquote:
Joah! anders neem ik hem van je overquote:
De Vanishing Cream is wel goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gezichtsreinigers vind ik heel fijn. Cremes zit niet veel bijzonders in vind ik en ik vind het erg duur. De zeep/douchegel/shampoo vind ik echt veel te agressief.
hehehe, dat kan ook altijd nogquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Joah! anders neem ik hem van je over
Normaal 42 maar bij topvintage volgens mijn metingen zou ik daar 44 moeten hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, dat kan ook altijd nog
Welke maat heb jij normaal van jurken?
Ah ok, nou je hoort het wel offie past bij mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Normaal 42 maar bij topvintage volgens mijn metingen zou ik daar 44 moeten hebben
Is goed! Hoop natuurlijk wel dat ie bij jou pastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah ok, nou je hoort het wel offie past bij mij
Jajaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Is goed! Hoop natuurlijk wel dat ie bij jou past
Sssssst!!!quote:
Maar gewoon veel te duur hoor vind ik. Zitten nou niet echt dure ingredienten in ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
De Vanishing Cream is wel goedDie ben ik beginnen te gebruiken toen ik op een andere pil zat en ik weer vol met puisten zat.
In mijn pubertijd voordat ik aan de pil begon heb ik echt vanalles geprobeerd en niets hielp. Deze creme maakte mijn gezicht echt wel kalmer
Als ik de ingredienten zo zie kan ik me voorstellen dat het fijn spul is.
[quote]Linseed Infusion (Linum usitatissimum) , Water (Aqua) , Rose Water (Rosa centifolia) , Lavender Honey Water (Lavandula augustifolia) , Organic Grapeseed Oil (Vitis vinifera) , Honey (Mel) , Stearic Acid , Organic Jojoba Oil (Simmondsia chinensis) , Witch Hazel Extract (Hamamelis virginiana) , Fair Trade Organic Shea Butter (Butyrospermum Parkii) , Cetearyl Alcohol , Triethanolamine , Camella Oil (Camella japonita) , Lavender Oil (Lavandula angustifolia) , Neroli Oil (Citrus amara) , Geranium Oil (Pelargonium graveolens) , Glycerine , Tincture of Benzoin (Styrax benzoin) , *Geraniol , *Limonene , *Linalool , Perfume , Methylparaben , Propylparaben
whehehehequote:
Bij Kip langs om een jurk te passen en dan stiekem alles veranderen/op een andere plaats zetten bij Kip thuisquote:
Oh ik ben geen autist hoor, daar heb ik namelijk echt geen probleem meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bij Kip langs om een jurk te passen en dan stiekem alles veranderen/op een andere plaats zetten bij Kip thuis
D'oh! mijn beeld van jou wat doe je!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ik ben geen autist hoor, daar heb ik namelijk echt geen probleem mee
Mijn zusje zou je ter plekke executeren denk ik, da's namelijk een beheurlijke (niet officiële, maar voor mij wel officieuze) autist
Geen idee weet niet hoe dat nou zit met dat centrale patientendossier, ik zou het gewoon proberenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik de apotheek hier kunnen bellen en kunnen zij dan mijn pil zien?
Dat ligt echt eraan welk merk je hebt, ik krijg die van mij niet mee zonder recept. Maar dat kun je het beste aan de apotheek vragen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet al welke ik heb, zouden ze moeilijk doen over een strip meegeven?
Ga morgen gewoon bellen.
Ja zoiets of je komt net terug en je strip was op maar bent niet bij je eigen apotheek in de buurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zal ik dan zeggen, dat ik op vakantie ben of wat
maar het was nog wel gisteren! Einz!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Mijn rooster is ook echt om half 12 gisteravond gemaild
Ben nu zodanig voorbereid dat ik het wel kan handelenquote:Je hebt nu tijdlijn — een nieuw soort profiel
Bekijk nu een voorbeeld van je tijdlijn en breng de gewenste wijzigingen aan voordat andere mensen je tijdlijn kunnen zien vanaf 22 augustus.
ik reken voor Opi meestal 7 of 8 euro en voor chg 3,50quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:41 schreef Sharana_LV het volgende:
voor hoeveel zouden jullie opi en chia glaze verkopen als t via marktplaats is?
okay thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik reken voor Opi meestal 7 of 8 euro en voor chg 3,50
dafuqquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega had weer een mooie binnenkomer![]()
Ik had vorige week een kadootje gehaald voor mijn baas, een mediamarkt kadobon. Maar omdat mijn baas wegens dat sterfgeval niet meer op kantoor was geweest en ik dat kado heel de tijd in mijn tas had zitten, had ik het kado in het weekend even uit mijn tas gehaald en in de kast gelegd.
Uiteraard vergat ik dat maandag weer in mijn tas te stoppenmaar goed, gisteren toch nog het kado gegeven.
Mijn andere collega is vandaag jarig en er werd weer om een kado geopperd. Ik zeg, prima, ik haal het wel (ik woon als enige in het centrum, is dus makkelijker voor mij) en zal het dit keer niet vergeten mee te nemen.
Zegt ze letterlijk: Ja, ik snap jouw probleem niet. Zo moeilijk is het toch niet om dat te vergeten? Het is toch niet alsof je met een enorme doos rond moet zeulen ofzo?
Ik:..... .....
.....
Wat een figuurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had vorige week een kadootje gehaald voor mijn baas, een mediamarkt kadobon. Maar omdat mijn baas wegens dat sterfgeval niet meer op kantoor was geweest en ik dat kado heel de tijd in mijn tas had zitten, had ik het kado in het weekend even uit mijn tas gehaald en in de kast gelegd.
Uiteraard vergat ik dat maandag weer in mijn tas te stoppenmaar goed, gisteren toch nog het kado gegeven.
Mijn andere collega is vandaag jarig en er werd weer om een kado geopperd. Ik zeg, prima, ik haal het wel (ik woon als enige in het centrum, is dus makkelijker voor mij) en zal het dit keer niet vergeten mee te nemen.
Zegt ze letterlijk: Ja, ik snap jouw probleem niet. Zo moeilijk is het toch niet om dat te vergeten? Het is toch niet alsof je met een enorme doos rond moet zeulen ofzo?
.....
Emoslinger.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Met mijn untried maddens
Lopen super trouwens!ZomersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Met mijn untried maddens
Lopen super trouwens!Vage foto is vaag !! Welke maddens zijn dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zeer leuuuuk
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Met mijn untried maddens
Lopen super trouwens!Die heb ik ook, kan er alleen niet op lopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat die primark-dress? It's prettyquote:
Yup!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat die primark-dress? It's pretty
Pantyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Je benen zijn bruiner dan je hoofd, wat is deze
quote:
Anti-beenplak gok ik.quote:
Ik heb een voorraad fietsbroekachtige dingen aangelegd daarvoor.quote:
Ik ben nu met laatste boek bezig. Ondertussen ook de andere 2 films al gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh en Priem, door jou ben ik nou verslaafd aan die twilight boeken![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben nu met laatste boek bezig. Ondertussen ook de andere 2 films al gezienIk ben om. Ik vind twilight leuk
![]()
![]()
Ja, dat heb ik ook wel, maar deze onderrok is net te kort.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een voorraad fietsbroekachtige dingen aangelegd daarvoor.
Jammer dat die net even te lang zijn voor korte rokjes.
Nou ik had boek wel gelezen; maar pas jaren later film gezien. Toen vond ik het niks. Maar vlg mij omdat ik de helft van boek al niet meer wist.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ben nu bijna aan het einde van het 3e boek. En dan wil ik de films zien. Vond de eerste film in eerste instantie niet zo boeiend, maar had het boek toen nog niet gelezen, dus wil em nog wel een nieuwe kans geven
Fietsbroekiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Anders krijg ik zo'n zweet frictie plek.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nog een babymail van een collega. Na P.l e untje hebben we nu B.o az
Hippe namenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Rammel je nu nog meer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
de papa van P. stond net te vertellen over zijn baby en hij ging gewoon huilen, zo kjoet
Brabandersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nu heb je hem zien huillen, nu kan je zijn kind niet meer pikkenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:13 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet bij die naam altijd denken aan die acteur die Angel speelt in Buffy de vampierslachter.
Niet echtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
heeft hier iemand verstand van insectenbeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
meisjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bo.az is een jongen, dat snap ik, maar die naam met de P?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben 2,5 week geleden gestoken door iets, eerst zag het er uit als een dikke muggenbult maar door het vele krabben inmiddels als een vulkaankraterHet jeukt echt als de ziekte, ben er vannacht zelfs wakker van geworden. En het gaat maar niet over
![]()
Iemand enig idee of ik me zorgen moet maken?That looks nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zou het niet een ontsteking zijn geworden door het open krabben?
Anders even langs de huisarts. Mijn tekenbeet werd ook groter in een week of 2, terwijl ik er braaf vanaf bleef. Maar bleek dat de huid was gaan ontsteken door de beet. Antibiotica-zalfje gekregen en in een paar dagen was het weg
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben 2,5 week geleden gestoken door iets, eerst zag het er uit als een dikke muggenbult maar door het vele krabben inmiddels als een vulkaankraterHet jeukt echt als de ziekte, ben er vannacht zelfs wakker van geworden. En het gaat maar niet over
![]()
Iemand enig idee of ik me zorgen moet maken?Zo heb ik ze nog nooit gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
hm, maar het voelt niet ontstoken aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
That looks nasty.![]()
Maar zou het niet een ontsteking zijn geworden door het open krabben?
Anders even langs de huisarts. Mijn tekenbeet werd ook groter in een week of 2, terwijl ik er braaf vanaf bleef. Maar bleek dat de huid was gaan ontsteken door de beet. Antibiotica-zalfje gekregen en in een paar dagen was het weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |