SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie er anders mooi uit als een oud wijf ja!
![]()
![]()
Jij hebt geen klagen vrouwe, ik ben al zo grijs dat ik bang ben dat ik het verven maar gewoon moet stakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:16 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentjedat plaatje van het rijksmuseum ook echt als bron, hahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh, zoiets heet bij ons een (kook)pan
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:
Ja maar met een normale pan kan ik alleen aan die platte dingen denken voor je vlees en die dingen allemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat plaatje van het rijksmuseum ook echt als bron, hahahaha!
Maaruh, zoiets heet bij ons een (kook)pan
over 2 jaar ben ik waarschijnlijk net zo grijs als jij. Als ik al niet kaal wordt ofzo. Is ook wel weer iets voor mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij hebt geen klagen vrouwe, ik ben al zo grijs dat ik bang ben dat ik het verven maar gewoon moet staken
das een koekenpan of hapjespanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar met een normale pan kan ik alleen aan die platte dingen denken voor je vlees en die dingen allemaalDus dan raak ik in de war
Gooi het maar in de groepquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ben wel moe, maar beetje veel aan mijn hoofd
Mijn haar is donkerbruin. Mijn uitgroei zilver. Ziet er uit of ik kale plekken hebquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over 2 jaar ben ik waarschijnlijk net zo grijs als jij. Als ik al niet kaal wordt ofzo. Is ook wel weer iets voor mij
Ik ben al behoorlijk grijs, maar verdoezel het met blond geverfd en deels peper-en-zout kleurig haar van mezelf
Jij post altijd kapotte plaatjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is trouwens wel een jurk voor Schaar of MM
http://topvintage.nl/nl/v(...)ise-dress-beach-bash
Edit- Kut, plaatje doet het niet, dus doe maar copy pasten dan
Oh ja, zo ziet mijn uitgroei er altijd uit als ik het donkerder doe. Ziet er inderdaad niet uit neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn haar is donkerbruin. Mijn uitgroei zilver. Ziet er uit of ik kale plekken heb
Zit er over te twijfelen een paar tinten lichter te gaan qua haar maar weet niet of dat wel staat
niet altijd jonguhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jij post altijd kapotte plaatjes
veel krullen, veel pluis als ik niet uitkijk, megaveel droog en een bosjesnegeruiterlijk met donkere wenkbrauwen. Dus lichter haar staat gewoon heel raar bij mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, zo ziet mijn uitgroei er altijd uit als ik het donkerder doe. Ziet er inderdaad niet uit nee
Gewoon eens vragen bij een goeie kapper?
En voorzichtig met 2 tintjes lichter beginnen? Dat kan altijd wel toch
Alleen kan het er erg droog van worden, maar weet niet wat voor haar jij verder hebt.
Wel even in een spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Oh da's dan misschien niet zo handig om lichter te gaan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
veel krullen, veel pluis als ik niet uitkijk, megaveel droog en een bosjesnegeruiterlijk met donkere wenkbrauwen. Dus lichter haar staat gewoon heel raar bij mij
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef megamandy het volgende:
Ooh je kunt met paypal betalen bij Top Vintage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |