Ik heb toch niet toevallig ooit bij jou awkward op de koffie gezeten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
Maar het was eerder zoals Mystikvm zei.. en da's wel een blauwtje lopen danMaar goed, is ook niet erg.
Nou, dat was dus heel lulligquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Maarja ze was maar jong. Maar had ze wel een vriend?
Wat is dat dan voor een raar smsje na zo'n uitzending waarin ze je afwijstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nou, dat was dus heel lullig
Die had ze net 1 week. Dus ik dacht, ik ga origineel zijn en via de radio laten zien dat ik met d'r wil afspreken!
Ik had toen die datum 1 maand geleden voor de grap gesmst naar 3FM dat ik mee wou doen, en één maand later werd ik gebeld, dus voor ik het weet zat ik er helemaal in
Dus na de opname even een sms'je gestuurd.. Hé.. Hoe gaat het in de liefde?
Ja goed! Sinds 1 week een vriend
Mijn gezicht..
Ha ha, denk het niet hoor..maar je weet maar nooit natuurlijk. In dit geval weet ik wel over wie ik het heb en volgens mij was dat de enige keerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb toch niet toevallig ooit bij jou awkward op de koffie gezeten?
Ah..wel sneu voor je idd, net geluisterd. Maar stoer dat je het durfdequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nou, dat was dus heel lullig
Die had ze net 1 week. Dus ik dacht, ik ga origineel zijn en via de radio laten zien dat ik met d'r wil afspreken!
Ik had toen die datum 1 maand geleden voor de grap gesmst naar 3FM dat ik mee wou doen, en één maand later werd ik gebeld, dus voor ik het weet zat ik er helemaal in
Dus na de opname even een sms'je gestuurd.. Hé.. Hoe gaat het in de liefde?
Ja goed! Sinds 1 week een vriend
Mijn gezicht..
Kon er uiteindelijk wel om lachen, maar ik was toen der tijd postbode in mijn woonplaats en omgeving. En in die sorteercentra draaide ze altijd 3FM.. Dat heb ik geweten ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een raar smsje na zo'n uitzending waarin ze je afwijst![]()
Maarja wel klote dat ze een vriend had
Dat geloof ik bestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kon er uiteindelijk wel om lachen, maar ik was toen der tijd postbode in mijn woonplaats en omgeving. En in die sorteercentra draaide ze altijd 3FM.. Dat heb ik geweten ook
Ik denk dat we een beetje in hetzelfde schuitje zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Het was inmiddels de vierde date, hebben een leuke tijd maar nog geen richting bepaald en op dit moment vind ik dat helemaal prima. Ik merk wel wat van groeiende interesse door wat hij zegt en doet maar ben daar gewoon voorzichtiger in geworden, eerst maar eens zien hoe het verder gaat de komende tijd.
Zolang je maar een beetje op hetzelfde spoor zit komt dat inderdaad vanzelf welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten
Ik heb 3 dates met haar gehad, we hebben een leuke tijd, groeien wel naar elkaar toe merken we, en voor de rest gewoon wat jij omschrijft
Ik moet hieraan denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:
Het is net zo goed een afwijzing als je iemand op de "koffie" vraagt en hij wil écht alleen koffie
Ha haquote:
Hij had haar toch al eens gevraagd? Of had ik dat nou verkeerd gehoord?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:38 schreef Spirit82 het volgende:
Kassaflirten
HA HA HA, ook dat laatste stukje van die opname: dan had ie het gewoon even aan me moeten vragen dan had ik hem gewoon persoonlijk kunnen vertellen.
Geniaal![]()
En heren, dus DATStelletje watjes
Dan is het helemaal een kneusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had haar toch al eens gevraagd? Of had ik dat nou verkeerd gehoord?
wie?quote:
Toch hier nog even op reageren hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
D: He hoe is het?
R: Hi, fftjes dipweekje, vandaar de late reactie.
R: Hoe ist bij jou?
Nou weet ik dus nog niet of ze wil afspreken.
Ja, ik laat het inderdaad even rusten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:45 schreef chrisr het volgende:
[..]
Toch hier nog even op reageren hoor.
Nee, je weet inderdaad niet of ze wil afspreken, je weet wel dat het niet nu gaat gebeuren. Dus hou het warm. Ik weet niet of je al gereageerd hebt, maar ik zou zoiets zeggen als:
Oh, vervelend zeg. Dan zullen we dat drankje maar even uitstellen. Hoe komt het dat je een dipweek hebt? Valt je werk tegen? (ze was toch net ergens begonnen?)
Dan heb je in ieder geval een gesprek en laat je weten dat jij in ieder geval nog steeds wil afspreken, dus je intenties zijn duidelijk.
Ik snap gewoon niet dat als een meisje geen antwoord geeft, dat iedereen zo blijft pushen. Vooral als je meer dan 1x hebt gevraagd en het antwoord blijft uit, dan is dat wijf gewoon te laf om straight to your face te zeggen: GAWEGIKMOETJENIETLAMEMETRUST!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"heeft al paar keer gevraagd of je met hem op date wou, maar er kwam geen antwoord"
Als je al iets face to face met haar wil bespreken, dan gewoon het "he zin om een keer wat te drinken?"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, ik laat het inderdaad even rusten.
Niet te vlot reageren in dit geval.
Ze had nog meer geschreven en daar stuur ik dan wel weer een reactie op.
Wanneer ik haar weer face to face zie, dan maar even vragen.
Edit: hmm is misschien ook niet handig. Om tijdens het hebben van een gesprek aan iemand te vragen om een keer een gesprek te hebben.
Ja wat willen jullie nou, aan de ene kant wordt er hard to get gespeeld en moet de man vooral vasthoudend zijn. En aan de andere kant moet een man maar snappen dat hij niet gewenst is bij geen antwoord?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat als een meisje geen antwoord geeft, dat iedereen zo blijft pushen. Vooral als je meer dan 1x hebt gevraagd en het antwoord blijft uit, dan is dat wijf gewoon te laf om straight to your face te zeggen: GAWEGIKMOETJENIETLAMEMETRUST!!
Dikke vette NEXT!
Ik ben altijd meteen klaar bij hard-to-get. Onzin, je vindt elkaar leuk of niet. Ben geen 16 meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja wat willen jullie nou, aan de ene kant wordt er hard to get gespeeld en moet de man vooral vasthoudend zijn. En aan de andere kant moet een man maar snappen dat hij niet gewenst is bij geen antwoord?
Wees verdomme eens duidelijk vrouwmensen.
Het is een spelletje. Er is geen goed of fout. Bij de ene doe je het zo.. bij de ander weer anders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Ja wat willen jullie nou, aan de ene kant wordt er hard to get gespeeld en moet de man vooral vasthoudend zijn. En aan de andere kant moet een man maar snappen dat hij niet gewenst is bij geen antwoord?
Wij zijn duidelijk...dat jullie het niet snappen is jullie probleemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |