Ha ha, de mijne ook niet, ik pak zelf de broodjes wel en drinkt ook nog eens haast geen koffie dus die zet ik zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezig
In dat opzicht is een ochtenddate wel wat voor mij![]()
Alleen de mijne is niet zo'n ontbijtster
Ik ga gewoon naar m'n eigen huis en naar de bakker beneden m'n huisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, de mijne ook niet, ik pak zelf de broodjes wel en drinkt ook nog eens haast geen koffie dus die zet ik zelf
Helemaal top Eefquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef eefje801 het volgende:
Hier voor de verandering maar eens een dateverslag:
Date met V. was weer leuk, geen typische man als ie ziek is iigLekker uitgebreid ontbeten en nieuwe date geprikt. Al met al weer heel geslaagd.
Ik DM je zo wel evenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal top Eef![]()
Ben benieuwd naar 'the inside story', maar die hoor ik denk ik nog wel.
Weet je al of je meerijdt zaterdag?!
Wel leuk zo'n successtoryquote:
Ik heb graag iets met enig intelligentie dank je...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
QFT!
De kunst is alleen er zo naartoe te werken dat ze het niet meer snappen en het dan maar uiteindelijk toch maar doen
Behoren successtory's niet gewoon uitgebreid in topic te worden verteldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal top Eef![]()
Ben benieuwd naar 'the inside story', maar die hoor ik denk ik nog wel.
Weet je al of je meerijdt zaterdag?!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel leuk zo'n successtory
Ben benieuwd waar het heen gaat (jij ook waarschijnlijk)... En anders heb je gewoon een leuke tijd gehad denk ik altijd maar
Het was inmiddels de vierde date, hebben een leuke tijd maar nog geen richting bepaald en op dit moment vind ik dat helemaal prima. Ik merk wel wat van groeiende interesse door wat hij zegt en doet maar ben daar gewoon voorzichtiger in geworden, eerst maar eens zien hoe het verder gaat de komende tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Behoren successtory's niet gewoon uitgebreid in topic te worden verteld![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, had een blikje soep meegenomen inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef -Splash- het volgende:
Ik dacht dat je een kopje soep ging brengen.
Owwwwwww. Dat bedoelde je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha wat zijn jullie allemaal onschuldigIk schreef gisteravond in het topic dat ik een "kopje soep" aan de patiënt ging brengen.
Ik hap.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef Dionysiou het volgende:
Ach mensen, volgens mij is er niemand zo hard als mij, publiekelijk ooit in zijn leven, afgewezen![]()
Anti climax dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef dyna18 het volgende:
Mijn laatste dame vroeg mij op de derde date bij haar thuis mee naar binnen om een kop koffie te komen drinken. Maar ze bedoelde echt gewoon koffie.
Nou soms weet je het toch niet. Ik stelde een keer voor om na een date nog een theetje bij haar thuis te gaan drinken. Waren we binnen, begon ze me meteen te zoenen...toen we een tijdje later naakt op de bank lagen uit te puffen zei ik 'ik bedoelde eigenlijk echt gewoon thee, maar dit is ook geen probleem'...ze vond het wel grappig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:
Het is net zo goed een afwijzing als je iemand op de "koffie" vraagt en hij wil écht alleen koffie
Ik heb dat een keer gehad. Had eerst niet eens door dat zij ook bijbedoelingen had waar ik niet in was geïnteresseerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:
Het is net zo goed een afwijzing als je iemand op de "koffie" vraagt en hij wil écht alleen koffie
Och lijkt mij niet zo heel erg hard op je bek gaan. Ze had al een vriend en ze vond je verder wel leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://timur.bnn.nl/flirt(...)dion-wil-flirten-met
Veel plezier
Ik was toen net 18
Aan het einde was het dat meisje niet zelf, maar een collegaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och lijkt mij niet zo heel erg hard op je bek gaan. Ze had al een vriend en ze vond je verder wel leuk.
Er is een verschil tussen het hier delen van een successtory en zgn girltalkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Behoren successtory's niet gewoon uitgebreid in topic te worden verteld![]()
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:11 schreef Dionysiou het volgende:
Aan het einde was het dat meisje niet zelf, maar een collegaZe durfde me zelf niet af te wijzen
Ha ha! Ja ok, dat is dan wel weer leuk, zoietsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou soms weet je het toch niet. Ik stelde een keer voor om na een date nog een theetje bij haar thuis te gaan drinken. Waren we binnen, begon ze me meteen te zoenen...toen we een tijdje later naakt op de bank lagen uit te puffen zei ik 'ik bedoelde eigenlijk echt gewoon thee, maar dit is ook geen probleem'...ze vond het wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |