Probeer het volgende week nog eens. Blijkbaar zit ze niet lekker in haar vel. Je komt te eager en geforceerd over.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nog geen date dus om dit nou een happy end te noemen.
Grappig is dat, want mijn probleem was juist altijd dat ik te passief ben en nooit actie durf te ondernemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Probeer het volgende week nog eens. Blijkbaar zit ze niet lekker in haar vel. Je komt te eager en geforceerd over.
Denk dat het vooral ook zit in de manier waarop je communiceert (of zoals het hier over lijkt te komen).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
Grappig is dat, want mijn probleem was juist altijd dat ik te passief ben en nooit actie durf te ondernemen.
Nu ik mij kwetsbaar opstel ben ik ineens te eager.
Valt best mee...heeft ook met je eisen verwachtingen te maken. Laat los dat direct leuk contact gelijk staat aan een relatie, dat je binnen enkele samen if weken de ware vindt, dat iedereen die je leuk vindt jou ook net zo leuk vindt ..ga gewoon voor een leuke tijd. De rest komt hopelijk vanzelf.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:49 schreef Woldrager het volgende:
Even een serieus vraagje:
Welke website(s) gebruiken jullie? Als ik het zo lees op internet moet het best wel hopeloos gesteld zijn met de betreffende websites![]()
Zou het zelf graag ook eens proberen, vandaar.
Tja misschien dat je elke keer net de uiterste opzoektquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Grappig is dat, want mijn probleem was juist altijd dat ik te passief ben en nooit actie durf te ondernemen.
Nu ik mij kwetsbaar opstel ben ik ineens te eager.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Valt best mee...heeft ook met je eisen verwachtingen te maken. Laat los dat direct leuk contact gelijk staat aan een relatie, dat je binnen enkele samen if weken de ware vindt, dat iedereen die je leuk vindt jou ook net zo leuk vindt ..ga gewoon voor een leuke tijd. De rest komt hopelijk vanzelf.
Ik heb alleen maar leuke dates gehad. Dat 'de ware' er niet tussen zat is dan jammer, maar staat los van de sites. Die doen ip wat ze moeten doen...mensen met elkaar in contact brengen. De rest ligt bij jezelf.
Dat to the point snap ik, maar vanwaar de opmerking dat ik het niet goed formuleer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het vooral ook zit in de manier waarop je communiceert (of zoals het hier over lijkt te komen).
Nogal direct en to the point en het niet echt de beste formulering weet te vinden voor wat je eig wil zeggen.
Bv de voorbeelden die je gaf over hoe je wou reageren naar dat meisje toen ze nog niet gereageerd had.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef dyna18 het volgende:
Dat to the point snap ik, maar vanwaar de opmerking dat ik het niet goed formuleer?
Wat doe ik niet handig?
Vraag haar bijvoorbeeld eerst of ze nog iets leuks gaat doen deze week. In plaats van haar op het terras uit te nodigen en alvast koffie verkeerd voor haar te bestellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat to the point snap ik, maar vanwaar de opmerking dat ik het niet goed formuleer?
Wat doe ik niet handig?
Lees nou eens: je bent naief.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat doe ik niet handig?
Dit is toch op elke man van toepassing.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
Als jij vraagt: he hoe is het.
Denkt een vrouw: hij vraagt hoe het met me gaat, dus ik geef antwoord.
Terwijl jij haar wil palen.
En de meeste vrouwen voelen dat volgens mij ook wel aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is toch op elke man van toepassing.
QFT!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:40 schreef Black_Rainbow het volgende:
En willen stiekem ook gewoon gepaald worden.
Dan heb je gewoon een dom grietje aan de haak geslagenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
De kunst is alleen er zo naartoe te werken dat ze het niet meer snappen en het dan maar uiteindelijk toch maar doen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lees nou eens: je bent naief.
Als jij vraagt: he hoe is het.
Denkt een vrouw: hij vraagt hoe het met me gaat, dus ik geef antwoord.
Terwijl jij haar wil palen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vraag haar bijvoorbeeld eerst of ze nog iets leuks gaat doen deze week. In plaats van haar op het terras uit te nodigen en alvast koffie verkeerd voor haar te bestellen.
Ja, het blijkt wel weer dat sociale communicatie niet mijn sterkste punt is. Maar goed, zo ervaren ben ik er nou ook weer niet in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bv de voorbeelden die je gaf over hoe je wou reageren naar dat meisje toen ze nog niet gereageerd had.
Of ik ben uitermate welbespraaktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een dom grietje aan de haak geslagen
Zolang je er maar van leert. Oefening baart kunstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef dyna18 het volgende:
Ja, het blijkt wel weer dat sociale communicatie niet mijn sterkste punt is. Maar goed, zo ervaren ben ik er nou ook weer niet in.
Ochtenddate gehad?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef eefje801 het volgende:
Hier voor de verandering maar eens een dateverslag:
Date met V. was weer leuk, geen typische man als ie ziek is iigLekker uitgebreid ontbeten en nieuwe date geprikt. Al met al weer heel geslaagd.
Ochtenddate? Wat een leuk ideequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef eefje801 het volgende:
Hier voor de verandering maar eens een dateverslag:
Date met V. was weer leuk, geen typische man als ie ziek is iigLekker uitgebreid ontbeten en nieuwe date geprikt. Al met al weer heel geslaagd.
Ha ha wat zijn jullie allemaal onschuldigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ochtenddate? Wat een leuk ideemaar niks voor mij
Goed bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, avonddate, ochtenddate en beginvandemiddagdate.
Die heb ik dan gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha wat zijn jullie allemaal onschuldigIk schreef gisteravond in het topic dat ik een "kopje soep" aan de patiënt ging brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |