Vorig jaar had ik er twee sets speelkaarten gekocht. Op Lowlands niet gebruikt, maar later goed van pas gekomen bij Kingsenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niks kopen gewoon zoeken.
Daar!
Das pas verderop in onze relatie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een stuk beter dan 'I will cut some of your sack'
Klinkt gevaarlijk en pijnlijk. Ik weet niet of ik nog wel door wil met deze relatiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das pas verderop in onze relatie.
Ach, ik zou mezelf ook niet daten. We komen er vast wel uitquote:
Niks!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Briljant idee! Ik kan op het terrein gewoon naar ondeugend op zoek gaan! Willekeurige dames aanspreken met 'Hoi, ben jij ondeugend?'. Wat kan daar mee mis gaan?
Dat is nog eens een fijn bericht om mee naar dromenland te gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niks!
Waarschijnlijk connect je al voor je de echte hebt!
Veel geluk in je aanstaande relatie! lol
Witte T-Shirts! Ballonnen en Soakers staan op m'n boodschappenlijst voor vandaag. Kom één keer per jaar bij de Action, altijd de dag voor LLquote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:44 schreef friekin_ het volgende:
Het Lowlands watergevecht, zaterdag om 16:00 bij de vrouwen wc's voor de Alpha! Neem je waterballonnen/pistool mee!
Ja, maar ik kan het beeld gewoon niet verdringen dat dat een hele smerige aangelegenheid wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:31 schreef frenkck het volgende:
Was dit al bekend? Grolsch zet dus echt een zwembad neer van 25x19 meter! Nice!
http://www.festivalinfo.n(...)bad_van_25x19_meter/
Ik denk dat hier wel over nagedacht is en er een enorme filter installatie is aangebracht, anders zou zoiets nooit kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het beeld gewoon niet verdringen dat dat een hele smerige aangelegenheid wordt.
Laatste spulletjes?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:35 schreef AMDB het volgende:
Tijd om de laatste spulletjes in te pakken
Ik vertrek zo richting m'n ouders waar ik de auto van leenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laatste spulletjes?
Ik heb alleen nog maar de tickets in mijn tas gedaan (lang verhaal, maar is verstandig). Goed, alle spullen staan nog in de woonkamer van de ZC, maar daar moeten dus nog wel al mijn spullen in. Vanavond is vroeg genoeg.
Zo'n groot bad, op zo'n festival, daar moet gewoon een filter in. Denk dat het anders vergunningtechnisch niet eens mag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik denk dat hier wel over nagedacht is en er een enorme filter installatie is aangebracht, anders zou zoiets nooit kunnen natuurlijk.
Ah zo. Dan doe ik het makkelijker, ik neem een vriend met een Range Rover mee. Morgenochtend staat de taxi voor de deurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vertrek zo richting m'n ouders waar ik de auto van leenMoet nog wel bier en wat eten kopen
Ben ook wel benieuwd hoe diep het is, denk dat het meer pootjebaden wordt dan echt zwemmen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n groot bad, op zo'n festival, daar moet gewoon een filter in. Denk dat het anders vergunningtechnisch niet eens mag.
Zal wel 0,7 meter diep zijn. Dan is een badmeester niet verplicht*quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe diep het is, denk dat het meer pootjebaden wordt dan echt zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |