abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115642001
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja maar waar zegt dat wat over dan?

Over het niveau van Anita of het niveau van Ajax?

Precies, over Ajax. Als Anita al bij Ajax een belangrijke pilaar is zegt dat wel hoe vreselijk laag Ajax is gezakt in niveau. (en eig de gehele eredivisie)
jij kijkt geen Nederlands voetbal blijkbaar
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:34:48 #177
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_115642020
quote:

[..]

Precies, over Ajax. Als Anita al bij Ajax een belangrijke pilaar is zegt dat wel hoe vreselijk laag Ajax is gezakt in niveau. (en eig de gehele eredivisie)
Azijnzeiker :')
Anita is voor bijna alle subtopclubs in Europa een aanwinst als CVM. Is gewoon een echt kuitenbijtertje met een fijne pass en een goede techniek.

Dat het joch totaal is misbruikt als rechtsback of linksback kan hij niets aan doen, dat is niet zijn positie. Als CvM was hij zelfs in de CL en EL van hele grote waarde. Bij titel #30 en #31
So confused when you're lost in the groove
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:35:31 #178
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_115642039
quote:

[..]

Ja leuk, maar dat betekend dat het dus weldegelijk een gemis is. Je spreekt jezelf een beetje tegen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_115642860
Mooi dat we nieuws nu eens voor het eerst via ajax.nl horen, in plaats van andere kanalen.
Ik wens vurrie alle succes. Beter gaat hij de jong vervangen in het NL elftal
pi_115644310

Ajax TV zitten hun camera en geluid te testen. _O-
pi_115645312
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Azijnzeiker :')
Anita is voor bijna alle subtopclubs in Europa een aanwinst als CVM. Is gewoon een echt kuitenbijtertje met een fijne pass en een goede techniek.

Dat het joch totaal is misbruikt als rechtsback of linksback kan hij niets aan doen, dat is niet zijn positie. Als CvM was hij zelfs in de CL en EL van hele grote waarde. Bij titel #30 en #31
Kijk, dit is respectvol praten over Anita ^O^ zo eerlijk ben ik dan ook weer naar jou toe.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_115646724
quote:
Jan Vertonghen genoot woensdagavond van de oefeninterland tegen Nederland. De ex-Ajacied won met België niet alleen met 4-2, maar verzorgde ook nog eens een van de vier treffers. Het deed hem zichtbaar goed. “Ik had deze week nog wel bij Ajax willen spelen. Dan had ik wat langer met een lange neus kunnen rondlopen”, zei hij na afloop van de interland aan NUsport.
Land of the free. Home of the brave.
pi_115647241
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zien jullie nou ook in dat het gwoon een mongool is, helaas wel een mongool die goed kan voetballen...
BFF met GGMM
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:52:45 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115647329
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zien jullie nou ook in dat het gwoon een mongool is, helaas wel een mongool die goed kan voetballen...
Nee dat zie ik niet
pi_115647349
quote:

[..]

Je mist de grap.
Land of the free. Home of the brave.
pi_115647365
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Je mist de grap.
Nee, die had ik nog wel door. Maar ik mag hier geen neuzengrappen maken.
BFF met GGMM
pi_115647393
quote:

[..]

Dit heeft me overtuigd.
pi_115647470
quote:
AFM informeert naar financiën van Ajax

Ajax-directeur Rik van den Boog (links) en financieel directeur Jeroen Slop (rechts). © anp
De positie van de financieel directeur van Ajax, Jeroen Slop, raakt steeds verder ondermijnd. In een vertrouwelijke brief van midden juni aan de raad van commissarissen schuift de Ajax Supporters Delegatie (ASD), die geldt als spreekbuis van de fans, Marc Overmars en Maarten Fontein naar voren voor de belangrijkste bestuursfuncties binnen de club.

Beiden gelden als vertrouwelingen van Johan Cruijff, de winnaar van de slepende machtsstrijd binnen Ajax. Overmars is sinds juli in dienst als directeur voetbal.

Voor Slop is in de ogen van de supporters geen plaats meer. 'Slop = weg of trapje lager', staat in de brief, die in bezit is van deze krant. De inhoud is volgens ingewijden afgestemd met Cruijff.

Navraag

De brief staat niet op zichzelf. De Autoriteit Financiële Markten (AFM), toezichthouder van de financiële sector, heeft deze week navraag gedaan bij Ajax naar mogelijke financiële wantoestanden.

Aanleiding was een bericht in De Telegraaf van maandag. Daarin stelt een bron 'dicht bij het vuur' dat er 'geen lijk, maar een heel kerkhof' uit de kast valt bij Ajax door 'jarenlang financieel wanbeleid'. Dat is een directe aanval op Slop, die sinds 1999 de financiën beheert, en de al afgetreden voorzitter van de raad van commissarissen Uri Coronel en de gewezen algemeen directeur Rik van den Boog.

Persbericht

Ajax bevestigt desgevraagd de actie van de AFM, maar benadrukt dat de berichtgeving in De Telegraaf onjuist is. Naar aanleiding van de vragen van deze krant over AFM kwam Ajax vandaag met een persbericht: 'De directie en raad van commissarissen van Ajax NV zien zich genoodzaakt te reageren op de berichtgeving over een 'financiële chaos'. Deze informatie is onjuist. Voor de supporters en de aandeelhouders is er geen reden zich zorgen te maken over de financiële situatie.'
pi_115647560
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik zou als ik supporter van Ajax was me echt helemaal nergens meer zorgen over maken op financieel en organisatorisch gebied. Als je na een jaar zoals het vorige, alsnog als kampioen kan eindigen en in categorie 3 van de KNVB kan blijven, dan gaat het nooit meer mis.
BFF met GGMM
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:03:16 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115647724
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zou als ik supporter van Ajax was me echt helemaal nergens meer zorgen over maken op financieel en organisatorisch gebied. Als je na een jaar zoals het vorige, alsnog als kampioen kan eindigen en in categorie 3 van de KNVB kan blijven, dan gaat het nooit meer mis.
Je Belgen frustratie hier een beetje kwijt?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:03:23 #191
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_115647729
quote:

[..]

Nietus. Jan is een held O+
So confused when you're lost in the groove
pi_115647782
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je Belgen frustratie hier een beetje kwijt?
Kwam dit gefrustreerd over dan? Was zo niet bedoeld in elk geval.
BFF met GGMM
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:05:30 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115647811
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kwam dit gefrustreerd over dan? Was zo niet bedoeld in elk geval.
OK
pi_115648578
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

wat een held
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:33:17 #195
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115648736
Ik had eerlijk gezegd al wel wat nieuws over Janssen verwacht deze week. Zou hij dan toch blijven en dit weekend gewoon in de basis starten!?

Wat hebben jullie liever trouwens!? Eriksen verkopen en Janssen behouden, of Janssen naar Vitesse en nog een jaartje Eriksen!?

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Janssen.
pi_115648810
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had eerlijk gezegd al wel wat nieuws over Janssen verwacht deze week. Zou hij dan toch blijven en dit weekend gewoon in de basis starten!?

Wat hebben jullie liever trouwens!? Eriksen verkopen en Janssen behouden, of Janssen naar Vitesse en nog een jaartje Eriksen!?

Eriksen verkopen!? Ben je wel goed bij je paasei?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:39:29 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115648925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Eriksen verkopen!? Ben je wel goed bij je paasei?
Als je daar een mooi bedrag voor kunt krijgen, waarom niet!? Vind je hem zulke grote stappen maken dan!? Afgelopen seizoen een redelijk goed seizoen qua rendement, maar ook nog veel wedstrijden waar hij niet dat beetje extra kon brengen. De hele Eriksen-hype vind ik persoonlijk ietwat overdreven. Goede jonge speler met kwaliteiten, maar zeker (nog) niet van wereldklasse.

Als je dan nog een beetje kunt profiteren van de hype die er bij die jongen aan vastkleeft van groot jong talent, en er komt een club uit Engeland of Spanje langs die er wellicht 20 miljoen voor wil neerleggen, dan zou ik hem lekker verkopen en Maher ofzo binnenhalen.
pi_115649228
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:

_O- _O- _O- _O-
pi_115649360
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als je daar een mooi bedrag voor kunt krijgen, waarom niet!? Vind je hem zulke grote stappen maken dan!? Afgelopen seizoen een redelijk goed seizoen qua rendement, maar ook nog veel wedstrijden waar hij niet dat beetje extra kon brengen. De hele Eriksen-hype vind ik persoonlijk ietwat overdreven. Goede jonge speler met kwaliteiten, maar zeker (nog) niet van wereldklasse.

Als je dan nog een beetje kunt profiteren van de hype die er bij die jongen aan vastkleeft van groot jong talent, en er komt een club uit Engeland of Spanje langs die er wellicht 20 miljoen voor wil neerleggen, dan zou ik hem lekker verkopen en Maher ofzo binnenhalen.
Maher, dat is pas een hype. Een seizoen lang Janssen en geen Eriksen gaat een ramp worden.
pi_115649381
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Maher :') We hebben al 100 van dat 50 kilo wegende middenvelders. Eriksen heeft alles in zich om tot de beste middenvelders van Europa te behoren. Heeft alleen niet veel gescoord, wél heel veel assists of de belangrijkste schakel in een succesvolle aanval. Beetje raar dat iedereen hem op zijn scorend vermogen afrekend, alsof Iniesta en Xavi er zoveel inschieten.

Een mooie strik om Janssen doen. Ben ontzettend blij met alles wat hij vorig jaar heeft gedaan voor Ajax. Echter is hij al redelijk oud en kunnen we met hem niet het spel spelen wat we voor ogen hebben. -> Veel druk op de bal, waar hij gewoon te langzaam voor is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')