abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:53:01 #1
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115571218
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:55:13 #2
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115571310
Kan mobiel niet posten vanuit vorig topic (denk ik). Anyway, we zijn het erover eens. Anouk is O+ O+ O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:57:57 #3
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_115571422
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:55 schreef __Isis__ het volgende:
Kan mobiel niet posten vanuit vorig topic (denk ik). Anyway, we zijn het erover eens. Anouk is O+ O+ O+
Daar zijn we het over eens ja O+ Bij een volgend kind ga ik ook voor zulke wangen :Y)
Oude (on)bekende.
pi_115571494
Hallo,

Ik lees al zolang mee en kom me nu maar even voorstellen. Sinds 11 juli ben ik moeder van G.uus. Tot nu toe gaat alles prima met ons, hij groeit goed en is een vrolijke baby (meestal dan).

[ Bericht 51% gewijzigd door Fenne op 15-08-2012 19:13:22 ]
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:00:38 #5
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_115571547
Anouk is leuk! O+

Tinuviel idd bij een tweede wel 6 maanden en dan bij de derde 9 maanden (ontzwangeren heb ik het dus over, voor degenen die het niet hebben gelezen). Tenminste dat is mij dus verteld he.

Over die motorische ontwikkeling die sneller zou gaan bij een tweede... ik kan er nog niet heel veel over zeggen, aangezien mijn baby nog maar 6 maanden is, maar tot nu toe is hij niet sneller. Met omrollen was hij een maandje later. Daarentegen bleef hij wel meteen omrollen nadat hij het een keer had gedaan. De oudste deed het een keer en daarna duurde het een paar weken voordat hij het echt vaker ging doen. Verder weet ik het dus nog niet. Maar de oudste is inderdaad niet het omrollen aan het voordoen ofzo :P.

Welkom Fenne! Met G.uus! Wat een leuke naam :). En ook al zulke lieve wangetjes!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:04:06 #6
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115571696
Mijn jongens laten wel aan Cristel zien hoe dat ze moet rollen _O- :+

(verder merk ik ook niet echt verschil....)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:04:29 #7
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_115571714
Pfew... ik mag hier nog maar heel even legaal posten... Ik ben de laatste dagen heel veel bezig met "een jaar geleden"... Nu een jaar geleden was ik zo klaar met zwanger zijn en zo nieuwsgierig naar dat bonkige jongetje in mijn buik en het leven wat wij met hem zouden hebben O+
Oude (on)bekende.
pi_115572300
Hoi Fenne, die bovenste foto is wel echt geniaal zeg!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:26:20 #9
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115572605
Nou meiden, word helemaal een beetje verlegen van de reacties op mijn meissie :*

Welkom Fenne en G met zijn lekker hapwangen!

En mevr_mus, is hij alweer bijna een jaar!? Gaat dat hard zeg! (Mis toch echt af en toe dat lijstje bovenin, helemaal met mobiel internetten :P)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_115573053
Welkom hier Fenne met G, wat kijkt hij heerlijk serieus :D
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:52:53 #11
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_115573750
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Susie het volgende:
Nou meiden, word helemaal een beetje verlegen van de reacties op mijn meissie :*

Welkom Fenne en G met zijn lekker hapwangen!

En mevr_mus, is hij alweer bijna een jaar!? Gaat dat hard zeg! (Mis toch echt af en toe dat lijstje bovenin, helemaal met mobiel internetten :P)
Jep, alweer bijna een jaar :o Het is ook echt geen baby meer! Ik heb nu echt een jongetje, een jongetje dat houdt van wilde spelletjes, water, zand en dieren O+
Oude (on)bekende.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:54:06 #12
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_115573813
Mis ik bijna kleine G! Wat een lief jongetje en leuke naam ook!
Oude (on)bekende.
pi_115573867
Fenne mooie jongen! Hoe oud is hij op de foto's?

Mevr-mus, op naar de eerste verjaardag. Ik vindde tijd ook wel vliegensvlug gaan. Weet niet zo goed of ik er blij mee moet zijn. Meestal geniet ik echt ontzettend van die mini babymomenten, meer nog dan bij mijn eerste.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:01:15 #14
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_115574152
Ook nog even twee plaatjes :7

Oude (on)bekende.
pi_115574347
Wat een lieve reacties op G! Bovenste foto is van vorige week (4 weken was hij toen), onderste is van vandaag (hij heeft rode vlekjes/pukkeltjes van de warmte (denk ik), zo sneu)
pi_115574416
Die wangetjes van G O+ O+
pi_115575253
Fenne, welkom met G. Wat een lekker ventje! 11 juli jongetjes zijn O+ (heb k er al 2 jaar 1 van ;))

Zo net dametje gebadderd. Moet daar.echt een ritme in vinden. Floris badderde k s ochtends altijd, maar dat vind k nu niet echt handig, met peuter die wil helpen. Vorige keer ging ie onderuit in de badkamer, gelukkig was mn moeder er om te helpen, alleen weet k niet hoe k t had moeten doen :')
Tijdens slaapje ben k bang dat ze m wakker huilt. S avonds dus ook eigenlijk, maar ze vond in bad heerlijk en uit bad was ook geen probleem. Dus missie volbracht ;)
Nu hopen dat ze snel wil gaan slapen, kan k me even douchen. Scheelt morgenochtend wil. Best een geregel 2 kinderen :') (vriend heeft zn zwemavond, dus kan baby ook niet even afgeven om te douchen, lijk net een alleenstaande moeder met mn verhaal ;))
/einde dagboek

Simon O+ wat een leukerd is t ook!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:45:18 #18
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115586272
Mogguh

Fenne! Welkom en mooi manneke :Y O+

Sonnetje, gewoon proberen om ook je baby op bed te leggen hoor ('s middags) en 's avonds...En niet bang zijn dat ze je zoontje wakker maakt met huilen. Meesgtal slapen kinderen harstikke vast ;) (athans, die van mij)

Zo. we gaan zo maar weer eens op weg naar het zh in veghel. Gaan ze cristel's hoofd nog een keer opmeten, en dan gelijk een afspraak bij de kinderarts. dus ben benieuwd. Ikzelf vind haar hoofdje nog vrij plat, dus ik ga er zowiezo wat van zeggen.

tot vanmiddag ;)
pi_115586277
Wat een lieve kindjes komen er weer voorbij!

Sonnetje: heel herkenbaar. Het badderen van Pietje schiet er ook nogal eens bij in. Helemaal nu hij echt niet meer in het babybadje kan, maar eigenlijk ook nog niet in het grote bad. Op dagen dat we samen thuis zijn, gaat hij meestal wel even met manlief mee onder de douche. Maar hij wordt momenteel echt maximaal 2 keer in de week helemaal gewassen. Was wel elke dag op de commode met een washandje zijn gezicht en billen. Hij kan bijna zitten, dan kan hij in bad met zo'n badring...
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:49:34 #20
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115586320
Bleie, 2/3 keer in de week is vaak genoeg.....(zei de duitse kinderarts zelfs nog!) Cristel gaat ook, meestal 2x, soms 3x in de week in bad. En het is nou ook niet zo dat ze echt vies worden...
(of in bouwcontainers gaan zitten wroeten }:| Leuk... 2 jongens )
pi_115586429
Wat een mooi kindje Mevr_Mus! O+

Badderen is inderdaad wel een uitdaging met zo'n kleintje. Ons Fritske heeft een soort spreidbroekje (Pavlik-bandage) en kan dus ook nog niet zelf zitten. We gaan dus altijd lekker samen met hem in bad. Mijn man in bad met hem en ik pak hem weer aan om af te drogen en aan te kleden. Meestal zo'n 3 keer in de week. En vies worden ze idd toch niet van in de box liggen.
pi_115586586
Welkom Fenne! Mooi kindje O+
en Mevr mus ook!

M'n nichtje is hier sinds half 9 O+ ze zijn samen aan het spelen op het kleed
Ze vinden elkaar reuze interessant haha

Gister geen leuke avond :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115586871
Balen Zoë, van allebei je spoiler verhalen. Kan me goed voorstellen dat het geen leuke avond was.

Natuurlijk wel super leuk dat de nichtjes lekker samen zijn!
pi_115586876
Jeetje Zoë, wat eng! Had je altijd al heftige menstruaties?

Hoe lang zou je vriend op missie moeten?

G gaat meestal 's avonds mee onder de douche, nu soms elke avond zonder zeep en wat kouder omdat hij het zo warm heeft. Vindt hij heerlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fenne op 15-08-2012 09:37:21 ]
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:35:04 #25
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_115587046
Zoë wat een rotavond idd. Is het bloedverlies nu wel minder? Ik zou het ook eng vinden. En dat je vriend toch op missie moet.... :( .

Hier badder ik de jongste om de dag (de oudste gaat met papa onder de douche om de dag). Ik doe wel maar een klein laagje water in het badje en hij ligt maar heel kort in het water. Ik vind dat de billen wel echt om de dag gewassen moeten worden, rest van het lijf wordt inderdaad niet zo vies, maar voor de billetjes vind ik het wel zo fris aangezien die de hele dag in zo'n luier zitten. Dus als hij een keer niet in bad gaat, was ik z'n gezicht en billen gewoon op de commode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')