abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:17:13 #26
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115575071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:09 schreef Devion het volgende:

[..]

[..]

Oh dan moet ik dit dus anders opvatten? Lekker duidelijk ben je :).
Ik zei dat het eenmalig best te doen is als je een vaste baan hebt.
Als je dat al niet snapt....

quote:
[..]

Nee hoor je bent niet bijdehand bezig als ik je vraag geen opmerking te maken over mijn studietraject. Je eerste vraag was ook zo relevant over mijn vraag mbt langstudeerboete. Jij komt er wel meid :s)
Omg, serieus, hoor wie het zegt.

:W
All she wants and needs is just a little taste..
pi_115575273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:17 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik zei dat het eenmalig best te doen is als je een vaste baan hebt.
Als je dat al niet snapt....
Huur, zorg, auto, internet, abo mobiel, you do the math.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:17 schreef Luxuria het volgende:

Omg, serieus, hoor wie het zegt.

:W
Degene met een baan? w/
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_115629921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:34 schreef Devion het volgende:

[..]

Doe ik arrogant richting mensen die hulpzaam zijn? Neen, slechts degene die bijdehand zijn. Andere woorden, bek dicht.

[..]

Dan wordt het 600 euro, tentamens worden om de 2 maanden aangeboden. En als jezelf alles moet betalen en je vind 300/600 euro niks, dan spoor naar mijn mening niet helemaal.

Daarnaast hoor je mij niet over de boete klagen(iig niet om de reden) en verken opties om de boete te ontwijken. Lezen is moeilijk.
Geestelijke gebrekken gespot. Kadergevalletje hiero

Voordat je je weer te goed gaat voelen: niet vergeten dat ik later belasting betaal voor die kanker uitkering van je.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2012 02:10:01 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 02:19:47 #29
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_115630062
Ja of je haalt dit tentamen gewoon en gaat niet lopen huilen. Het komt nu meer over alsof je geen moeite wil doen voor het eerste tentamen en gelijk voor de her gaat. Ik zou me gewoon op dat tentamen focussen, dan hoef je dit soort vragen ook niet te stellen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_115636195
onderzoek de mogelijkheid tot contractonderwijs eens. Aan de uva betaal je bijvoorbeeld dan 100 euro per studiepunt om een vak te kunnen volgen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:19:06 #31
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_115646133
Wat Ryon al zei, zo snel mogelijk afronden. Éénmalig ¤ 400,- (niet 300, dat is enkel de boete) is best op te hoesten en je weet zeker dat je er vanaf bent. Doe nog wat werkervaring op en rond inderdaad je studie af met een mooi feest. De bureaucratie op een universiteit/hbo is lang niet altijd even grondig, dus hoe langer je wacht hoe meer risico je loopt.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_115648362
quote:
Ja ik moet aankomende september de langstudeerboete betalen, ondanks dat ik slechts 1 tentamen heb openstaan en afgelopen jaar maar 3 keer naar school ben geweest om 1 stomme toets te halen -_-.(Werk al een jaar op "niveau" en volg al 1,5 jaar geen college meer)

Nu is de school zo lief om vlak daarvoor mij nog 1 herkansing te geven ivm langstudeerboete, maar er is altijd nog een risico dat ik het tentamen niet haal. Voor mij heerst er een vloek op dit tentamen, dus wil ik alle opties bekijken als ik het niet haal.

Aangezien CDA en VVD nu weer tegen de langstudeerboete zijn, lijkt deze na 12 september weer te worden afgeschaft. Leuk maar daar hebben we niks aan. Maar wat als ik me nu uitschrijf(Voor september) voor mijn studie en in februari, als de regeling is teruggedraaid, mij weer in schrijf?

Aangezien de resultaten ongeveer 6 jaar geldig zijn, lijk ik zo de boete te ontwijken en moet ik alleen een half jaar later de toets herkansen. Of zit hier een addertje onder het gras?
Het is maar net hoeveel je van gokken houdt. Als je graag een gokje wil wagen, mocht je het tentamen niet halen (succes daarmee!), dan zou ik eventjes afwachten wat de nieuwe coalitie gaat beslissen. Zolang je je er maar bewust van bent dat het even goed mogelijk is dat je die een jaar later alsnog moet betalen. Ik zou de gok wellicht wagen, afhankelijk van of dat ik een geschikte baan zou hebben voor dat jaar, maar ik ben niet verantwoordelijk voor de gevolgen wanneer mensen zich hierdoor laten inspireren. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_115656176
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 02:09 schreef honderdprocentjes het volgende:

[..]

Voordat je je weer te goed gaat voelen: niet vergeten dat ik later belasting betaal voor die kanker uitkering van je.
Beste vriend ik werk al sinds mijn 15de en gezien het fok salaris topic heb je nog maar een bijbaantje. Dus eerst fulltime werken voordat je begint met schelden.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is maar net hoeveel je van gokken houdt. Als je graag een gokje wil wagen, mocht je het tentamen niet halen (succes daarmee!), dan zou ik eventjes afwachten wat de nieuwe coalitie gaat beslissen. Zolang je je er maar bewust van bent dat het even goed mogelijk is dat je die een jaar later alsnog moet betalen. Ik zou de gok wellicht wagen, afhankelijk van of dat ik een geschikte baan zou hebben voor dat jaar, maar ik ben niet verantwoordelijk voor de gevolgen wanneer mensen zich hierdoor laten inspireren. ;)
Dat is inderdaad de gok waarvoor ik sta. Ik vind het gewoon werkelijk zonde om 600 euro in de plomp te gooien.

Werk is geen probleem alleen stel ik me studie dan weer langer uit. :/
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_115656715
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 02:09 schreef honderdprocentjes het volgende:

[..]

Duidelijk nog nat en groen achter de oren. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')