Jaquote:
Ik keek vanaf 1994 tot aan ehm... nou ja.. ging Mark nou ooit dood aan z'n kanker of niet? Nou ja, rond dit tijd dus? En Romano met maar één werkende hand, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
ER is de enige serie ooit die ik van begin tot eind heb gevolgd. Nou ja, en Friends dan.
Na Romano ging de serie hard achteruitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik keek vanaf 1994 tot aan ehm... nou ja.. ging Mark nou ooit dood aan z'n kanker of niet? Nou ja, rond dit tijd dus? En Romano met maar één werkende hand, dat soort dingen.
Waarvan? Het is nog niet echt warm, en werken zul je ook wel niet doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ugh het zweet gutst gewoon over m'n wangen. En het zijn geen tranen
Paar keer de trap op en afquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarvan? Het is nog niet echt warm, en werken zul je ook wel niet doen.
Als ik nu ga sporten ga ik tegen de vlakte denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook! Maar dat komt dan weer van 't sporten!
Nakend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hoor ik onweer. Ga even nakend door de regen rennen.
Verdrink de blagen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu ga sporten ga ik tegen de vlakte denk ik.
Ik kan echt niet tegen warmte
Ik zou zo graag even willen zwemmen maar dan zit ik tussen de blagen.
picsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hoor ik onweer. Ga even nakend door de regen rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |