Oh, dat mag ook als ik hoofdpijn heb hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens jou was dit toch 'neuken als konijnen'-weer? Dan moet je geen kopfschmerzen hebben.
Je date bellenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook als ik hoofdpijn heb hoor.
Whut?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is weer veel 'weer' en weinig 'on'.![]()
/ouwe zeur.
Waarom zou je iemand bellen als hij al bij je thuis is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef Tegan het volgende:
Als ik iedere keer zou moeten bellen als ik zin had, zou hij nooit meer hier weg gaan.
Er zou onweer komen 'aan het eind van de middag'. Op 2 gehuchten na is er echt nog nergens iets geweest wat er op lijktquote:
Jullie daten niet alleen maar jullie batsen ook al?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik iedere keer zou moeten bellen als ik zin had, zou hij nooit meer hier weg gaan.
Neuh, we daten pas een halve week.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jullie daten niet alleen maar jullie batsen ook al?
Staat het op onweer? Kan je dan eventjes hier boven Tilburg komen hangen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Geen onweer![]()
M'n humeur wat doe je
Het batsen was zo aangenaam dat jullie hebben besloten ook maar buiten bed dingen te gaan doen?quote:
Jij wil wel ondergesproeid worden door CL?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Staat het op onweer? Kan je dan eventjes hier boven Tilburg komen hangen?
Zoiets. Maar dan compleet iets anders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het batsen was zo aangenaam dat jullie hebben besloten ook maar buiten bed dingen te gaan doen?
Met haar roze gietertje water gieten natuurlijk, ransbakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil wel ondergesproeid worden door CL?
Niet al je voorkeuren hoef je hier te delen.
Golden shower ja?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat het op onweer? Kan je dan eventjes hier boven Tilburg komen hangen?
quote:
Ja lieverd?quote:
Uit jouw mond is dat een compliment.quote:
Zo was het ook bedoeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat een compliment.
En ik had het al zo warm.quote:
Met je roze gieter.quote:
Waar deed ik je aan denken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:49 schreef Tegan het volgende:
Sorry.
Normaal let ik daar wel op, maar ik dacht nu aan andere dingen.
Drie gieters in totaal.quote:
Dat hangt er vanaf of jij dan nakend voor mij staat of niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:51 schreef Tegan het volgende:
Hoe jij eruit ziet als je het warm hebt.
Uiteraard had ik dat ingecalculeerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of jij dan nakend voor mij staat of niet.
Ransbak.quote:
Nog maar es neuken dan voor je definitief voor je date gaat?quote:
We zijn (nog) niet exclusief, dus vooruitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog maar es neuken dan voor je definitief voor je date gaat?![]()
![]()
Voorlopige afscheid waar we alles uit de kast trekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef Tegan het volgende:
We zijn (nog) niet exclusief, dus vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |