Terug in den lande?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Kusjes vanaf mijn nederlandse bank vandaag!
Nu FOK! nogquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat blijft dat toch een geweldig mooi ontwerp.
jep!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Terug in den lande?![]()
Hoe is de enkel?
Ja, in KL zijn ze duidelijker minder opgeleid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jep!
Ja gaat. hij zeurt een beetje van al het zeulen maar het is toch wel fijner om op je eigen bank zielig te zijn
en vrijdag meteen even langs een nederlandse dokter met diploma's en zo
Het westen is natuurlijk nog steeds enorm superieur aan de rest van de wereld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, in KL zijn ze duidelijker minder opgeleid.
Zeker! Zeker in KL. Achtergebleven dorp.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het westen is natuurlijk nog steeds enorm superieur aan de rest van de wereld.
Dat ze daar hun eigen pies drinken, dat kan toch niet gezond zijn? Gelukkig zijn wij beter ontwikkeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker! Zeker in KL. Achtergebleven dorp.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ze daar hun eigen pies drinken, dat kan toch niet gezond zijn? Gelukkig zijn wij beter ontwikkeld.
Zusje van CL.quote:
Kuala's wel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar er leven heel geen Koala's!![]()
[ afbeelding ]
Snap ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, deze heeft een mening. Dat vind ik lastig.
Vanavondquote:
Dat zei ik laatst ook, dus je weet maar nooit.quote:
dan al? zou je er niet nog wat langer over nadenken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
Nog 10 minuten en dan is het...Heul niet! Nog twee dagen keihard zwoegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Ach, CL wil dan vast toch nog niet dus zal wel later worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan al? zou je er niet nog wat langer over nadenken?
Het zit je niet mee he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Weer een appartement dat niet doorgaat
Stom!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet m'n auto wegdoen. Een parkeerplaats in de kelder kost 17.500 euro en ik krijg daar geen parkeervergunning. Met die parkeerplaats erbij wordt het appartement weer te duur
En je auto buiten de betaald parkeerzone parkeren daar ergens geen optie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, zo lang heb ik hem nietzou zonde zijn om hem te moeten verkopen. En het is een vaste prijs voor de parkeerplaats.
Dan moeten ze dus 17000 van de prijs halenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar als je meer van het apartement af krijgt komt de parkeerplaats misschien binnen bereik?
Dan moet ik hem bij m'n ouders neerzetten geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En je auto buiten de betaald parkeerzone parkeren daar ergens geen optie?
Voor de helft daarvan wil ik 'm wel voor je opslaan hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet m'n auto wegdoen. Een parkeerplaats in de kelder kost 17.500 euro en ik krijg daar geen parkeervergunning. Met die parkeerplaats erbij wordt het appartement weer te duur
Dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik hem bij m'n ouders neerzetten geloof ik.
Ik doe het voor een kwart van dat bedrag!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor de helft daarvan wil ik 'm wel voor je opslaan hoor
Volgens jou was dit toch 'neuken als konijnen'-weer? Dan moet je geen kopfschmerzen hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:49 schreef Tegan het volgende:
Jeetje zeg, de warmte geeft me hoofdpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |