tuurlijk, vuur geeft weer extra hitte hè. goed idee!quote:
Het wedstrijdzwembad is grotendeels recreatief, maar dan spannen ze een touw over twee banen voor banenzwemmen waardoor je de hele tijd aan het zigzaggen bent en in je gezicht getrapt wordt door langszwemmende bejaarden. En de kinderen alsnog in die twee banen hun bommetjes doen. Daar ga ik geen 4,50 voor betalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Tegan het volgende:
Je kan toch gewoon zwemmen in de baantjes-uren? Dan zijn er geen kinderen.
Ander zwembad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wedstrijdzwembad is grotendeels recreatief, maar dan spannen ze een touw over twee banen voor banenzwemmen waardoor je de hele tijd aan het zigzaggen bent en in je gezicht getrapt wordt door langszwemmende bejaarden. En de kinderen alsnog in die twee banen hun bommetjes doen. Daar ga ik geen 4,50 voor betalen.
Of ik moet 's ochtends om zeven uur gaan maar dan ben ik slaapdronken en verzuip ik.
Link?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag mezelf er al helemaal wonen
Dan zijn er bejaardenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Tegan het volgende:
Je kan toch gewoon zwemmen in de baantjes-uren? Dan zijn er geen kinderen.
Ja hier ook, maar ik ga dan tussen half twaalf en één en rond twaalf uur/kwart over 12 gaan de grijze duiven er al uit want dan moeten ze eten of kleinkinderen ophalen of insuline spuiten ofzo, dus dan heb je nog een tijdje ruimte voor jezelf. Al heb je dan ook weer de überfanatiekelingen die je omver zwemmen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan zijn er bejaarden![]()
![]()
Tenminste, dat is hier zo.
Ja het is wat, gewoon in rechte lijnen willen zwemmen een half uurtje lang. Het is echt een onmogelijke opgave in de vakanties.quote:
Volgens mij wil je gewoon niet graag genoeg zwemmen dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is wat, gewoon in rechte lijnen willen zwemmen een half uurtje lang. Het is echt een onmogelijke opgave in de vakanties.
Dat haal ik dus nooit he, ik ben alleen maar aan het zigzaggen. En het was ook even een anticlimax toen het zwembad 30 meter lang was ipv 50.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen probeer ik er weer om 8 uur te zijn. Dat wordt dus kwart over 8 en dan heb ik toch nog ruim tijd voor m'n 1,5km.
Ik duik er vanavond in hoor, maar ik weet nu al dat ik binnen een half uur weer buiten sta, chagrijnig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon niet graag genoeg zwemmen dan.
1,5km... dan ben ik inmiddels verkrampt en verzopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen probeer ik er weer om 8 uur te zijn. Dat wordt dus kwart over 8 en dan heb ik toch nog ruim tijd voor m'n 1,5km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Nu ben ik sowieso chagrijnig vanwege dat huis.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik duik er vanavond in hoor, maar ik weet nu al dat ik binnen een half uur weer buiten sta, chagrijnig.
O nee, wacht, alleen op woensdag is het 's avonds banenzwemmen. Kan wel naar aquazumba.
edit: nope, alleen creatief zwemmen in de vakantie.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1,5km... dan ben ik inmiddels verkrampt en verzopen.
ooit deed ik dat binnen de 20 minuten
Vroeger zwom ik een stuk sneller, maar heb 't laten versloffen. Doe 't nu op relatief rustig 'doorzwemtempo' in ongeveer 35 minuten; helft schoolslag, helft crawl. Eerst maar weer m'n schouders eens laten wennen aan de beweging voordat ik weer vol op snelheid ga trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwemmen
Alleen is er hier geen fatsoenlijke club te vinden
Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |