Stom!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet m'n auto wegdoen. Een parkeerplaats in de kelder kost 17.500 euro en ik krijg daar geen parkeervergunning. Met die parkeerplaats erbij wordt het appartement weer te duur
En je auto buiten de betaald parkeerzone parkeren daar ergens geen optie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, zo lang heb ik hem nietzou zonde zijn om hem te moeten verkopen. En het is een vaste prijs voor de parkeerplaats.
Dan moeten ze dus 17000 van de prijs halenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar als je meer van het apartement af krijgt komt de parkeerplaats misschien binnen bereik?
Dan moet ik hem bij m'n ouders neerzetten geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En je auto buiten de betaald parkeerzone parkeren daar ergens geen optie?
Voor de helft daarvan wil ik 'm wel voor je opslaan hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet m'n auto wegdoen. Een parkeerplaats in de kelder kost 17.500 euro en ik krijg daar geen parkeervergunning. Met die parkeerplaats erbij wordt het appartement weer te duur
Dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik hem bij m'n ouders neerzetten geloof ik.
Ik doe het voor een kwart van dat bedrag!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor de helft daarvan wil ik 'm wel voor je opslaan hoor
Volgens jou was dit toch 'neuken als konijnen'-weer? Dan moet je geen kopfschmerzen hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:49 schreef Tegan het volgende:
Jeetje zeg, de warmte geeft me hoofdpijn.
Oh, dat mag ook als ik hoofdpijn heb hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens jou was dit toch 'neuken als konijnen'-weer? Dan moet je geen kopfschmerzen hebben.
Je date bellenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook als ik hoofdpijn heb hoor.
Whut?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is weer veel 'weer' en weinig 'on'.![]()
/ouwe zeur.
Waarom zou je iemand bellen als hij al bij je thuis is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef Tegan het volgende:
Als ik iedere keer zou moeten bellen als ik zin had, zou hij nooit meer hier weg gaan.
Er zou onweer komen 'aan het eind van de middag'. Op 2 gehuchten na is er echt nog nergens iets geweest wat er op lijktquote:
Jullie daten niet alleen maar jullie batsen ook al?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik iedere keer zou moeten bellen als ik zin had, zou hij nooit meer hier weg gaan.
Neuh, we daten pas een halve week.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jullie daten niet alleen maar jullie batsen ook al?
Staat het op onweer? Kan je dan eventjes hier boven Tilburg komen hangen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Geen onweer![]()
M'n humeur wat doe je
Het batsen was zo aangenaam dat jullie hebben besloten ook maar buiten bed dingen te gaan doen?quote:
Jij wil wel ondergesproeid worden door CL?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Staat het op onweer? Kan je dan eventjes hier boven Tilburg komen hangen?
Zoiets. Maar dan compleet iets anders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het batsen was zo aangenaam dat jullie hebben besloten ook maar buiten bed dingen te gaan doen?
Met haar roze gietertje water gieten natuurlijk, ransbakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil wel ondergesproeid worden door CL?
Niet al je voorkeuren hoef je hier te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |