SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Nou niet bepaald. Maar zijn keeper had wel een paar goede reddingenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan geld het andersom. Jij was de betere.
Is goedquote:
Je kon natuurlijk niet slechter worden dus ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben wel beter aan het worden.
Dat van jou was ook goed nipt hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
Ik ben dalijk de enige die nog van GJE wint
komt omdat je nu steeds loopt te dubbel containen ipv instappen, maar daar tegen is ook simpel te spelen. 1e helft moest ik wennen maar 2e helft had ik het door en werd het wel een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat van jou was ook goed nipt hoor
Geen idee, heb veel fokkers niet meer, of had niet meer. Reboot btw even, het werkt nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom sta je niet meer op mijn friend list? Je hebt invite
Ik dubbel contain niet hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
komt omdat je nu steeds loopt te dubbel containen ipv instappen, maar daar tegen is ook simpel te spelen. 1e helft moest ik wennen maar 2e helft had ik het door en werd het wel een stuk makkelijkerEn was idd wel nipt, speelde echt te slecht 1e helft
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 14:15:05Our web apps (FUT, Game Face, etc) will be down from 130-330pm UK time to add some cool #Gamescom content. Thanks for your patience! reageer retweet
ja dat bedoel ik, steeds met 2 man naar de man met de bal rennen. Zo zet je wel veel druk maar toen ik de 2e helft beter in m'n spel kwam kon ik al veel beter gebruik maken van de vrije man die ik dan steeds hebquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dubbel contain niet hoor
Een eventuele tweede man bestuur ik zelf en laat ik jockeyen
Klopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, steeds met 2 man naar de man met de bal rennen. Zo zet je wel veel druk maar toen ik de 2e helft beter in m'n spel kwam kon ik al veel beter gebruik maken van de vrije man die ik dan steeds heb
truequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar mijn keeper is ook veel te goed, dus daar is ook amper langs te komen
Ik mag hopen dat Gebre Selassie 99 stamina heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:20 schreef GuRBuH het volgende:
Tsjechie krijgt wel een lekker zilveren defense als die stats kloppen:
Gebre Selassie (wss RB) Werder Bremen
Rating: 74
Pace: 83
Shooting: 45
Passing: 74
Dribbling: 74
Defending: 71
Heading: 65
Daniel Pudil LB Watford
Rating: 72
Pace: 80
Shooting: 66
Passing: 70
Dribbling: 70
Defending: 70
Heading: 64
Martin Jiranek CB (Terek Grozny)
Rating: 73
Pace: 74
Shooting: 56
Passing: 68
Dribbling: 57
Defending: 77
Heading: 70
Marek Suchy CB (Spartak Moskva)
Pace: 72
Shooting: 53
Passing: 59
Dribbling: 62
Defending: 72
Heading: 82
Kalas CB (Vitesse)
Pace: 80
Shooting: 46
Passing: 44
Dribbling: 61
Defending: 76
Heading: 75
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Gebre Selassie 99 stamina heeft.
En heb je al verloren?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:20 schreef wieisboos het volgende:
Is Xavi beter op CDM dan Modric, GJE?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |