Ik zou je graag gelijk willen geven, maar dit stereotype is niet op mij van toepassing. Ik leerde het namelijk pas enkele weken geleden, na inmiddels 2,5 jaar in een studentenhuis en 1 jaar in een studio gewoond te hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Haha. Ha. Ha.
Weet je wanneer mannelijke studenten leren hoe ze kleren moeten wassen? 2 weken nadat ze het huis uit zijn gegaan.
Nu wil natuurlijk iedereen het vragen maar dan mag dat nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou je graag gelijk willen geven, maar dit stereotype is niet op mij van toepassing. Ik leerde het namelijk pas enkele weken geleden, na inmiddels 2,5 jaar in een studentenhuis en 1 jaar in een studio gewoond te hebben.
Wat ik al die tijd met de wasmachine deed moet je niet vragen.
En dat noemt zich een vrouw.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik pleur ook nog steeds alles bij elkaar op dezelfde temperatuur, gaat prima
En dat noemt zich student.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:40 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
En dat noemt zich een vrouw.Ik kocht al vrij snel 3 wasmanden om mijn was te scheiden.
- Wit (30c)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:53 schreef Complexiteit het volgende:
Licht bij licht, donker bij donker. Hoe simpel kan het zijn.
In mijn ervaring is dat niet nodig. Ik heb 1 keer gehad dat ik broeken had gekocht (toen er net elastine in was verwerkt, prutsers) die binnen een paar keer versleten waren. Voor de rest geen slechte ervaringen met het wassen van jeans op 30 graden, niet fijne was. Nu ja, zwart blijft niet echt zwart maar zou dat voorkomen worden met zo'n fijne was cyclus? Ik koop maar helemaal geen zwarte broeken meer.quote:- Spijkerbroeken (30c fijne was cyclus)
Overkill, ik hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:55 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
- Wit (30c)
- Gekleurd (30c)
- Ondergoed / handdoeken (60c)
- Spijkerbroeken (30c fijne was cyclus)
Dat zijn toch al 4 verschillende soorten was hoor.
Condooms hebben ook onmetelijk veel smaken. Aardbei, banaan, naturel, vanille, etc. Maar pompen kan gewoon met de reguliere variant hoor. Zo is het ook met de was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:55 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
- Wit (30c)
- Gekleurd (30c)
- Ondergoed / handdoeken (60c)
- Spijkerbroeken (30c fijne was cyclus)
Dat zijn toch al 4 verschillende soorten was hoor.
Ja, dat is noodzakelijk. Zeker als je allergie hebt. In vier soorten scheiden zie ik mezelf ook niet snel doen tenzij ik de was van een gezin zou doen.quote:Was scheiden? What the freaking fuck.
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef Physics het volgende:
Was scheiden? What the freaking fuck.
Noodzakelijk waarvoor? En wat heeft het met allergie te maken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, dat is noodzakelijk. Zeker als je allergie hebt. In vier soorten scheiden zie ik mezelf ook niet snel doen tenzij ik de was van een gezin zou doen.
Het probleem met je verhaal (alhoewel het allemaal beregezellig klinkt) is dat wonen in een studentenhuis niet per se gelijkstaat aan het leven dat jij nu schetst. Er zijn studentenhuizen zonder woonkamer, er zijn studentenhuizen waarin men relatief zelfstandig optrekt, er zijn studentenhuizen met studenten die in andere steden studeren, er zijn studentenhuizen met werkende mensen, er zijn studentenhuizen.. afijn, je snapt hem. Studentenhuizen zijn van zichzelf al zo divers en de levens die studenten leiden zijn ook al zo divers (meeste studenten die ik ken zijn vrij burgerlijk of braaf zelfs) dat 'het studentenhuis' of 'het studentenleven' niet bestaat, hoogstens als cliché van Jiskefet.quote:
Ja. De hogere waskunde komt wel als het leven serieus wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:04 schreef eriksd het volgende:
Mensen, mensen. Gewoon licht bij licht, en de rest bij de rest. 30 graden en klaar.
quote:Noodzakelijk waarvoor? En wat heeft het met allergie te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |