dat moet je als fervent LLbezoeker ook wel geweten hebben, babs! Dat is altijd zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Lowlands Festival
@Rapid_Razor_Bob
@stbabylon Zoals altijd is er gratis water bij de toiletten verkrijgbaar.
Ah ha! MAAR, daar kwam deze van mij achteraan:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat moet je als fervent LLbezoeker ook wel geweten hebben, babs! Dat is altijd zo
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef friekin_ het volgende:
Oke. Ik ga mee naar Lowlands. Nu nog een cheap ass kaartje.
ik vind het nooit zo druk eigenlijk... er zitten best wat kranen in die bakken en het is een af en aan lopen altijd. 5 mensen voor je is wel te overleven, die rijen op pinkpop en geen waterpunten bij de wc's zijn erger hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ha! MAAR, daar kwam deze van mij achteraan:
@Rapid_Razor_Bob punt is (en daar hebben we het over op FOK!), daar is het altijd zo mega-druk als het warm is. Er komen niet meer punten?
Ik wist idd dat antwoord van Bob, het ging mij erom of er nog meer was.
Jaj! Moet wel lukken denk, genoeg die het aanbieden op marktplaats ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef makkie88 het volgende:
mag je petflesje water mee het festival terein op nemen?
gezellig freakin_!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef friekin_ het volgende:
de capaciteit bij de toiletten is echt wel genoeg, als mensen bijna flauwvallen is dat eerder dat ze hun hoofd niet goed beschermen etc. en gewoon fris drinkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezellig freakin_!!!!
nou wel netjes dat ze extra punten maken als het gevaarlijk heet wordt. en verder maar afentoe op de wc tappen. 5 mensen voor je is inderdaad 2 minuten, dat overleven we wel. als je bijna flauwvalt van de hitte laten ze je vast wel voor
nee dat mag niet, je moet t overschenken in een bekertje voor de festivalingangquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Mag echt wel, alleen de dop mag niet mee. Die dus ff verstoppen
Nice!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef friekin_ het volgende:
Gewoon zoals ik per dag 1 band maximaal uitkiezen waar je van te voren van weet dat je die wil zien. En de rest on the fly. Vrijheid blijheidquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:06 schreef AMDB het volgende:
Hmm, ik had dus in m'n hoofd zitten om naar Bloc Party te gaan. Maar nu luister ik naar Example (zelfde tijd in India), en dat gaat volgens mij ook een tof feestje worden.
Neem aan dat die 15 blikken niet voor jezelf alleen zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef makkie88 het volgende:
mijn boodschappen lijstje nu:
15 blikken knakworst
24 blikken grolsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |