Schieten met harpoenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok met deze nieuwe informatie ben ik overigens wel overtuigd geraakt dat darten een olypische sport moet worden. Al pleit ik dan wel voor een combinatie van waterpolo en darten ter ere van Poseidon (Neptunus)

Woorden gebruiken die je niet kentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef Adames het volgende:
Het is geen marginale sport die zodoende nog wat bekendheid kan krijgen

Nee joh, juist onderwater met twee duikflessen: 1 gevuld met lucht en 1 met bierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wel met zo min mogelijk kleding aan. Die dikkerds blijven toch wel drijven.

Dan heb je blijkbaar 0,0 historisch besef, Griekse mythologiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik vind het nog leuker om naar huppelende paarden te kijken dan naar obese mensen die wat pijltjes gooien

Praat voor jezelfquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef Adames het volgende:
darten is wel het meest debiele voorstel dat je kan doen voor de OS. Het is geen marginale sport die zodoende nog wat bekendheid kan krijgen (zoals nu bijv dat BMX) en verder is het ook gewoon een debiele sport.
Het zal buiten de OS altijd groter blijven dan in de OS, dus niemand interesseert zich er voor

Ik vind darts juist wél een sport voor marginalenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef Adames het volgende:
darten is wel het meest debiele voorstel dat je kan doen voor de OS. Het is geen marginale sport die zodoende nog wat bekendheid kan krijgen (zoals nu bijv dat BMX) en verder is het ook gewoon een debiele sport.
Het zal buiten de OS altijd groter blijven dan in de OS, dus niemand interesseert zich er voor

dat is inderdaad waarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind darts juist wél een sport voor marginalen

Heeft niks met historisch besef te makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar 0,0 historisch besef, Griekse mythologie

De oude beschavingen gooiden al pijltjes toen Nederland nog ergens in de Alpen lag opgeslagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heeft niks met historisch besef te maken

Zelfde verhaal bij die schietsporten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liepen toch wat dikkerds rond bij de schietsporten hoor. Kogelslingeren vond ik ook niet echt afgetraind.

Eric Bristowquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En de grootste darter die het darts bekend maakte
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM

En paarden huppelen al heel hun levenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De oude beschavingen gooiden al pijltjes toen Nederland nog ergens in de Alpen lag opgeslagen

In de comments is net ruim en breed uigelegd waar Darts uit afgeleid is. Als jij je te goed voelt om deze eerst door te lezen voor het plaatsen van een reactie is het jouw zwakte maar tekent tevens je vooringenomenheidquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heeft niks met historisch besef te maken

Daarom wordt de finale ronde ook met paarden gespeeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En paarden huppelen al heel hun leven

Paardensport Olympisch? Die paarden lopen spastisch te doen in een veldje van 1 vierkante meter. Nou, wat olympisch zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En paarden huppelen al heel hun leven

Klopt, maar het zijn niet voor niks de MODERNE olympische spelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de comments is net ruim en breed uigelegd waar Darts uit afgeleid is. Als jij je te goed voelt om deze eerst door te lezen voor het plaatsen van een reactie is jouw zwakte maar tekend tevens je vooringenomenheid

alles behalve spastisch juistquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paardensport Olympisch? Die paarden lopen spastisch te doen in een veldje van 1 vierkante meter. Nou, wat olympisch zeg.

Eigenlijk zouden we de paarden moeten vervangen door olifanten, zo zou Hannibal het gewild hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom wordt de finale ronde ook met paarden gespeeld.
Of op paarden. Dat weet ik nog niet.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |