SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers![]()
Correct!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef TMartina het volgende:
fipofipofipofipo
oh wacht. da mag nie!
Al zenuwachtig zeker?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef TMartina het volgende:
fipofipofipofipo
oh wacht. da mag nie!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef TMartina het volgende:
fipofipofipofipo
oh wacht. da mag nie!
absoluut. Vooral in het kopje:''statistieken vorige maand' vraag ik me af of ik er meer heb dan 5 dit keer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Al zenuwachtig zeker?
Gewoon naar iedereen gaan zwaaienquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:30 schreef TMartina het volgende:
[..]
absoluut. Vooral in het kopje:''statistieken vorige maand' vraag ik me af of ik er meer heb dan 5 dit keer.
Moet wel lukken. Al zal je de komende weken drukker zijn met andere zakenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:30 schreef TMartina het volgende:
[..]
absoluut. Vooral in het kopje:''statistieken vorige maand' vraag ik me af of ik er meer heb dan 5 dit keer.
Ik mag het hopen! Ben er net achtergkomen dat ik jarenlang de verkeerde bloedgroep op mn hand schreef. Ouders hadden een foutje gemaakt. TOPquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet wel lukken. Al zal je de komende weken drukker zijn met andere zaken
Haha nou dat valt me nog mee dan. Ik weet m'n bloedgroep niet eensquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:33 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik mag het hopen! Ben er net achtergkomen dat ik jarenlang de verkeerde bloedgroep op mn hand schreef. Ouders hadden een foutje gemaakt. TOP
Mja dat dus. Morgen eens bellen naar de huisarts, misschien weet die het.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Haha nou dat valt me nog mee dan. Ik weet m'n bloedgroep niet eensM'n ouders ook niet
Als je echt veel bloed verloren hebt pompen ze in je wat ze voorhanden hebben. Kruis- en rhesusproef doen ze achteraf wel, en dan fixen ze het wel weer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:33 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik mag het hopen! Ben er net achtergkomen dat ik jarenlang de verkeerde bloedgroep op mn hand schreef. Ouders hadden een foutje gemaakt. TOP
Ik zit er als het allemaal goed is een jaar in totaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:36 schreef TMartina het volgende:
[..]
Mja dat dus. Morgen eens bellen naar de huisarts, misschien weet die het.
Hoelang blijf je eigenlijk daar? Alleen ALO1 of daarna ook nog?
Hoorde van een maatje van me dat de Kmar ALO echt in volledige afzondering is van de KL.?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zit er als het allemaal goed is een jaar in totaal
Universele donor dusquote:
Ja, zo ff tandenpoetsen en dan slapie doen gaat deze jongen. Morgen fris op en hopen dat friggin Syntus er niet een potje van maaktquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sammetje ga je wel vroeg tukken vanavond?
Die is zich nu aan het volladen met alcohol om morgen aan te kunnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sammetje ga je wel vroeg tukken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |