Die jaquote:
Tik Takquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:32 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Die ja![]()
En die figuren van Tik Tak wat vroeger altijd op tv kwam, echt niet leuk was dat
Wat een tijd man, op school alleen maar leren hoe je "ik" moet schrijven en daarna spelen, en dan naar huis om de hele dag te knikkeren en die dingen te doen.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:36 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Wat een tijd man, op school alleen maar leren hoe je "ik" moet schrijven en daarna spelen, en dan naar huis om de hele dag te knikkeren en die dingen te doen.
Ik heb toen ook Jazz Jackrabbit 2 ( zal wel niemand kennenquote:
Jazz Jackrabbit speelde ik ook, wat een bazenspel was datquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ik heb toen ook Jazz Jackrabbit 2 ( zal wel niemand kennen) en Bas de beer helemaal kapot gespeeld.
A2 racerquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jazz Jackrabbit speelde ik ook, wat een bazenspel was dat![]()
Ik speelde ook altijd die foute Davilex spellen, zoals A2 racer en die Redcat reeks.
Alle twee gespeeld jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jazz Jackrabbit speelde ik ook, wat een bazenspel was dat![]()
Ik speelde ook altijd die foute Davilex spellen, zoals A2 racer en die Redcat reeks.
Herkenbaar jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:45 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Alle twee gespeeld ja![]()
Ik snapte van redcat niet zo veel, maar in die tijd kocht ik allemaal van die random games zonder dat ik wist of ze wel leuk waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |