Aah oke, want ik las ergens dat er ongeveer 500 kraampjes zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:03 schreef Mirjam het volgende:
ze verkopen daar zo'n beetje alles.
een beetje de gemiddelde zaterdagse warenmarkt maar dan keer 15 ofzo.
ja, heel veel, dat klopt welquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:05 schreef Laconfiture het volgende:
[..]
Aah oke, want ik las ergens dat er ongeveer 500 kraampjes zijn.
Dat is zeker goedkoop!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:12 schreef The_stranger het volgende:
Aan het eind van de dag komen, met wat mazzel loop je weg met 15 kilo bananen voor een euro.. Met andere woorden, aan het eind kun je vaak nog goede dingen kopen voor weinâg..
Voor ik je met een bolderkar naar de markt stuur om zoveel bananen te halen, het was beeldspraak, niet per se de waarheidquote:
Ik ga al 15.5 jaar naar de Haagse markt,altijd gezellig druk en goedkoopquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:02 schreef Laconfiture het volgende:
Wie is daar weleens geweest en wat verkopen ze daar allemaal?
En dat 4x in de week open en er is een KFC(hobbemaplein) er naastquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:03 schreef Mirjam het volgende:
ze verkopen daar zo'n beetje alles.
een beetje de gemiddelde zaterdagse warenmarkt maar dan keer 15 ofzo.
Ik heb tot Maart 2012 terug bij de Escamplaan(tramhalte was ~50 meter) gewoond,tegenover een zwembad nog wel!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef Gulmez het volgende:
is chillste wijk van den haag check ook ff coffeeshop hollywood bij tram halte alleen je k rijg echt niet zo goeie kwaliteit en best weinig ik heb tegenover politie bureau gewoond bij haagse markt en delftselaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |