Alvast bedankt.
Voc
quote:das balen
Op 15 september 2000 12:39 schreef Ulx het volgende:
pestzooi, heb ik mijn vuurmuur zo dichtgetimmerd dat ik geen moer aan streams kan zien. Nou ja, dan thuis maar kijken
Als je de vorige bent die gepost heeft en je post weer, edit dan gewoon je vorige bericht. Lege regel, nieuwe tijdstip en hup je tekst. Werkte vorig jaar best goed.
quote:Voor zover ik weet zijn hierover niet echt afspraken gemaakt, het komt zeer sporadisch voor dat 2 personen het zelfde melden, maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk om te zien hoe twee verschillende personen iets waarnemen of inschatten.
Op 15 september 2000 20:12 schreef PingPong het volgende:
Ik heb geen commentaar op de streamverslagen (behalve dan dat 't fantastisch gaat; bedankt iedereen!) maar wel een vraag. Zijn er afspraken gemaakt over wie op bepaalde momenten de streams volgt en daar hier verslag van doet? Of kan iedereen dat doen? Wie o wie?
Veel suc6 met het netjes houden van dit forum Havoc. Je zal het druk krijgen!!!
quote:Ik snap je probleem Flex, misschien moeten we eens kijken wat hieraan te doen is, zonder dat het onduidelijk wordt voor iedereen dat er iets nieuws gepost wordt....
Op 15 september 2000 20:22 schreef the Flex het volgende:
Kvind het wel balen dat er zoveel gepost wordt. Oke, respect voor al die mensen die posten. Maar ik kan het niet meer bijhouden hoor (kheb geen kabel). Wel jammerVeel suc6 met het netjes houden van dit forum Havoc. Je zal het druk krijgen!!!
quote:Beste Flex wist je dat je bij INSTELLINGEN bovenaan enkele dingen kan veranderen waardoor de tijd om dit forum te laden sterk naar beneden kan gaan???
Kvind het wel balen dat er zoveel gepost wordt. Oke, respect voor al die mensen die posten. Maar ik kan het niet meer bijhouden hoor (kheb geen kabel). Wel jammerVeel suc6 met het netjes houden van dit forum Havoc. Je zal het druk krijgen!!!
(Dit weet ik niet honderd procent zeker
quote:Nou, oke, dan zal ik zo af en toe ook een bijdrage leveren. Iedereen dank voor de tips.
Op 15 september 2000 20:20 schreef Danny het volgende:
precies... verder is het iedereen vrij om de beelden te verslaan. Alle hulp is welkom.
quote:Join the club PingPong, zal tijd worden dat er eens wat extra zeeuwen zich lieten horen
Op 15 september 2000 20:31 schreef PingPong het volgende:
Nou, oke, dan zal ik zo af en toe ook een bijdrage leveren. Iedereen dank voor de tips.
quote:Gaat 't om een specifiek topic of het hele BB forum ?
Kvind het wel balen dat er zoveel gepost wordt. Oke, respect voor al die mensen die posten. Maar ik kan het niet meer bijhouden hoor (kheb geen kabel). Wel jammer
Het liedje is trouwens wel beter als vorig jaar (alleen een beetje zeikerige cliche-tekst), maar ook ik weet NIET waar ik het melodietje van ken
Zeker wel irritant enzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 15-09-2000 23:44]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |