Ik bedoel een vaginale kweek, algemeen bacteriologisch screening.. Kan je specifieke middelen inzetten en weet je met welk beestje je te maken hebt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:40 schreef AEX12 het volgende:
Er is wel een kweek gedaan met urine maar neem aan dat je dat niet bedoeld? Ik hang morgenochtend weer met die gyno aan de lijn...
En dankjewel :-)
Ik gebruik nu Vagisan, is dat ongeveer wat je bedoeld? Is voor onder de douche...quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef ansie26 het volgende:
Wat erg fijn spul is, is vaginale gel. Dat zijn tubetjes die je in je vagina moet inbrengen en dan moet leegknijpen. Daarna gooi je het tubetje weg. Dit moet je doen voordat je gaat slapen anders lekt alles er uit;-) Fijn spul om als kuur te gebruiken, maar ook om 1 tubetje in de week te gebruiken! Erg fijn spul. Kun je kopen bij de kruidvat. Weet de naam zo niet meer, maar het is een groen met wit doosje. En ik zou sowieso nog ff je huisarts raadplegen. Succes ermee!!!
Ik had een vriend in nl tot twee maanden terug. Daar heb ik het 1 keer onveilig mee gedan maar daar kan niets van komen. Verder alles veilig...en op het moment al een maand helemaal geen sex..quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb je seks? Misschien heeft je partner wel iets van een schimmel onder de leden waar hij niet tegen behandeld wordt, maar jij wel telkens weer mee besmet wordt?
Hoe heet dat spul?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef ansie26 het volgende:
Wat erg fijn spul is, is vaginale gel. Dat zijn tubetjes die je in je vagina moet inbrengen en dan moet leegknijpen. Daarna gooi je het tubetje weg. Dit moet je doen voordat je gaat slapen anders lekt alles er uit;-) Fijn spul om als kuur te gebruiken, maar ook om 1 tubetje in de week te gebruiken! Erg fijn spul. Kun je kopen bij de kruidvat. Weet de naam zo niet meer, maar het is een groen met wit doosje. En ik zou sowieso nog ff je huisarts raadplegen. Succes ermee!!!
Wow blij dat ik niet de enige ben :-) En dat helpt bij jou en jij had er ook snel last van?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Playin-g het volgende:
Pfoeh wat is dat toch verschrikkelijk he! Ik had het ook door zware stress situaties (van mezelf al hyperventilerend..) en nog veel meer klachten die er dus mee te maken hebben. Ik heb het van de apotheek gehaald maar het schijnt ook precies het zelfde bij de Kruidvat te krijgen zijn. Het heet Canesten GYNO Creme. (ook met inbreng tubes etc.) Succes!!
Ja, dat is het eerst wat ik gecheckt heb. 100% katoen en geen strings...quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef Mirjam het volgende:
is al je ondergoed wel van katoen?
synthetisch spul helpt ook niet als je al problemen hebt down there
Ah, en weet je of ik dat dieet ergens online kan vinden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef SilkenTofu het volgende:
Candida dieet (soms ook wel glykemische index dieet genoemd), schijnt erg goed te werken voor vrouwen met vaginale problemen of andere huidproblemen.
Had je nog een PM gestuurd trouwens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:14 schreef AEX12 het volgende:
[..]
Ah, en weet je of ik dat dieet ergens online kan vinden?
Dankje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |