abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116035059
Ja ik zit in een deel van de wreld waar ze nog wat makkelijker zijn met antibiotica. En dan bedoel ik, ik heb echt van alls gehda de laatste tijd. Maar de schimmelinfecties blijven dus wel weg nu. Het is meer gewoon echt irritatie (of protest dus, geef het een naam) en waar het van komt...ik weet het niet.
pi_116100526
Iemand?
pi_116100853
Waar uit het zich in? Roodheid? Schraalheid? Kloofjes? Komt er soms bloed bij kijken? En kun je niet de pil gaan slikken en hem dan doorslikken. Zo is je lichaam even vrij van tampons en maandverband.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_116128372
Het gaat voornamelijk om wat branderigheid, maar het meest overheersende is toch wel een 'drukgevoel' dat van binnen heerst. En dan heb ik het vermoeden dat het toch echt iets gynacologisch is en niet iets met mijn blaas want ik krijg niet dat 'plasgevoel' als ik op de plek druk.
Kijk de onderzoeken hebben uitgwezen dat er geen sprake is van infecties, en ook mijn blaas lijkt prima in orde. Het voelt gewoon als of er continu druk is, het is zo lastig uit te leggen, maar bij de artsen lijkt het 'helpen' op te houden als de uitslagen goed zijn. Dat is ook de reden dat ik het hier post.
pi_116134753
hebben ze iets als een uroloog daar? Wie weet plas je niet helemaal goed uit waardoor er plas overblijft.. ? Dit kan dan natuurlijk voor ontstekingen en irritatie zorgen en ook voor het drukkende gevoel. Een goede tip om goed uit te plassen is op de gehele toilet bril te zitten en aan t einde van je plas (eigenlijk je hele plas) recht op te zitten en dan aan t einde te fluiten.. dan plas je je hele blaas leeg.

verder weet je zeker dat het geen vleesbomen of een cyste is oid?
pi_116138274
Dat vleesbomen/cyste...ik weet het niet. Maar ik heb sinds de klachten begonnen wel een paar keer zon onderzoek gehad dat ze zon gel op je buik smeren en kijken. En ze zei dat het er rustig uit zag (was toen wel ontstoken maar buiten dat gewoon ' normaal')
Dat van dat plassen is wel een goede tip, dankjewel. Ik ben voor ik vertrok in NL nog bij een uroloog geweest en die heeft dat onderzocht maar kwam ook weer niets uit. Nou goed, volgende week ben ik weer (even) in NL, maar het is af en toe zo moedeloos.
Soms denk ik, zou het niet gewoon stress kunnen zijn, dat de boel zo ' gespannen' is of zo..maar dan moet dat toch overgaan lijkt me..
Bedankt in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')