Kans dat het overal aan gaat lopen idd, zeker met comfort.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe bedoel? Helemaal niet gaat passen?
215 op 8,5 valt best mee trouwens hoe getrokken dat staat zie ik nu op jouw foto's.
Voor een nette Land Rover zou je dat zo neer moeten tellen! Als ze hier al 3500 voor durven te vragen... http://link.marktplaats.nl/584057233quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Ohjee.. Staat een nette Land Rover op Marktplaats.. Eigenlijk meer dan ik uit wil geven.. 3250 euro voor een 81-er diesel.
Mwah vind het wel logisch eigenlijk in dit geval. En het is nou niet meteen een hele onpraktische auto zo'n V40 je kan goed een paar spulletjes meenemen naar je familie denk ik zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:07 schreef JDude het volgende:
Ja, oké, maar de V40 van nú heeft ook een andere doelgroep dan die van toen. Dat is wel enigszins opvallend, zo'n ommezwaai binnen dezelfde modelnaam.
Heb jij alle foto's gezien? Heb namelijk een testfit gedaan met de velgen zonder banden, weinig ruimte maar moet lukken. Maar icm comfort wordt het inderdaad lastig denk ik ja. Wil ook niet helemaal plat, mag zelfs nog wat hoger als jouw b5. Wordt dan inderdaad wel een schroefset met hardheid instelbaar. of Airride, maar dat is zo duur helaas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kans dat het overal aan gaat lopen idd, zeker met comfort.
Ja dat valt heel erg mee, is gewoon erg netjes.
Zonder banden past 12"breed ook makkelijk, dat word snel anders met banden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb jij alle foto's gezien? Heb namelijk een testfit gedaan met de velgen zonder banden, weinig ruimte maar moet lukken. Maar icm comfort wordt het inderdaad lastig denk ik ja. Wil ook niet helemaal plat, mag zelfs nog wat hoger als jouw b5. Wordt dan inderdaad wel een schroefset met hardheid instelbaar. of Airride, maar dat is zo duur helaas.
Das het leuke als je auto lekker soepel is afgeveerd, je kan echt een stuk harder (10 a 15 km/h) over drempels heen dan de restquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Dus jij beukt altijd keihard over drempels heen?
Klopt dat is het voordeel idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Das het leuke als je auto lekker soepel is afgeveerd, je kan echt een stuk harder (10 a 15 km/h) over drempels heen dan de rest
Ja, nee dat snap ik. En ik weet wat je bedoeld. Blijft lastig te zien zonder banden. Guess i've to go find out the hard wayquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zonder banden past 12"breed ook makkelijk, dat word snel anders met banden.
Mocht het niet lukken met de Lorinsers heb ik nog een mooie set Carlssons liggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, nee dat snap ik. En ik weet wat je bedoeld. Blijft lastig te zien zonder banden. Guess i've to go find out the hard way
Weet jij trouwens hoe je die A stijl bekleding netjes losmaakt? Die moet los neem ik aan als ik de spiegel ga vervangen.
Haha, good to knowquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken met de Lorinsers heb ik nog een mooie set Carlssons liggen.
Volgens mij kun je die er zo af trekken , maar weet ik niet zeker.
Heb er nooit echt naar gekeken.
Mijn Renault zal wel ongeveer hetzelfde zijn, vind ik op zich wel prima! Al ga ik binnenkort toch eens kijken of ik iets stuggers kan vinden. Ik heb sinds kort mijn 1.9TD erin zitten, daarmee is het toch best wel een snelle auto geworden! . Nu zou het ook zeker wel lonen om wat aan de wegligging te gaan doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Klopt dat is het voordeel idd.
Maar over het algemeen is Citroën toch iets tè soepel afgeveerd voor mijn smaak.
Zag net dat er een bod van 4500 op gedaan is.. Daar gaat mijn kans om mijn ouders over te halen .. Idiote prijzen voor belastingvrije hokken. Was een leuk project geweest iig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor een nette Land Rover zou je dat zo neer moeten tellen! Als ze hier al 3500 voor durven te vragen... http://link.marktplaats.nl/584057233
Had je eerst een turboloze diesel? Dat moet uhm apart geweest zijn Las ook keer zoiets in de Autoweek over iemand die een Fabia Combi SDI had. Hij vond het wel allemaal prima maar als je die specs zag...zou niks voor mij zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Mijn Renault zal wel ongeveer hetzelfde zijn, vind ik op zich wel prima! Al ga ik binnenkort toch eens kijken of ik iets stuggers kan vinden. Ik heb sinds kort mijn 1.9TD erin zitten, daarmee is het toch best wel een snelle auto geworden! . Nu zou het ook zeker wel lonen om wat aan de wegligging te gaan doen.
Moet je eens naar zo'n oude Series 3 kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Had je eerst een turboloze diesel? Dat moet uhm apart geweest zijn Las ook keer zoiets in de Autoweek over iemand die een Fabia Combi SDI had. Hij vond het wel allemaal prima maar als je die specs zag...zou niks voor mij zijn
Jep! En daar heb ik 88000 kilometer (in 2 jaar) met veel plezier mee gereden .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Had je eerst een turboloze diesel? Dat moet uhm apart geweest zijn Las ook keer zoiets in de Autoweek over iemand die een Fabia Combi SDI had. Hij vond het wel allemaal prima maar als je die specs zag...zou niks voor mij zijn
Allemachtig, voor een echte liefhebber dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je eens naar zo'n oude Series 3 kijken
Layout: 4-cylinder, in-line
Block/head: Cast iron/cast iron
Valves: OHV, chain drive camshaft, push-rod operated
Capacity: 2,286 cc (139.5 cu in)
Bore × stroke: 90.47 × 88.9 mm (3.562 × 3.50 in)
Compression ratio: 23:1
Fuel injection: CAV DPA rotary pump and CAV Pintaux injectors
Power: 62 hp (46 kW) @ 4,000 rpm
Torque: 103 lbf·ft (140 N·m) @ 1,800 rpm
Production: 1962–1984
En dat in het geval van een 109 op een dikke 1800-1900 kg.
Ik zou me denk ik echt heel traag voelen dan moet je ook echt je inhaalmomenten enzo goed plannenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Jep! En daar heb ik 88000 kilometer (in 2 jaar) met veel plezier mee gereden .
Ben van 56 Pk / 100nm naar 95pk / 180 nm gegaan .
Ach het is prima te doen hoor. Rij regelmatig met een Corolla 1.9D zonder turbo. Gaat prima mee met het verkeer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Allemachtig, voor een echte liefhebber dus
[..]
Ik zou me denk ik echt heel traag voelen dan moet je ook echt je inhaalmomenten enzo goed plannen
Hmm heb weleens gehoord van iemand die regelmatig een Peugeot Partner 1.9D reed voor z'n werk dat het echt afgrijselijk traag is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach het is prima te doen hoor. Rij regelmatig met een Corolla 1.9D zonder turbo. Gaat prima mee met het verkeer.
Kijk het is geen snel ding maar daar moet je gewoon op ingesteld zijn. Ik heb soms meer lol in een traag hok dan in een snelle .. Afgelopen jaar in Landcruisers gereden met een 4.2 NA diesel die echt traag zijn en in Landcruisers met een 4.2TD die lekker vlot zijn.. Vond het leuker in de tragequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm heb weleens gehoord van iemand die regelmatig een Peugeot Partner 1.9D reed voor z'n werk dat het echt afgrijselijk traag is.
Ik denk dat dat ook per persoon anders is? Mij lijkt het gewoon niet zo leuk bijvoorbeeld..zo'n 1.9D ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kijk het is geen snel ding maar daar moet je gewoon op ingesteld zijn. Ik heb soms meer lol in een traag hok dan in een snelle .. Afgelopen jaar in Landcruisers gereden met een 4.2 NA diesel die echt traag zijn en in Landcruisers met een 4.2TD die lekker vlot zijn.. Vond het leuker in de trage
Valt heel erg mee, maar de grap is dat je vaker opgehouden wordt door het overige verkeer, en dat je er dus weinig van merkt eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm heb weleens gehoord van iemand die regelmatig een Peugeot Partner 1.9D reed voor z'n werk dat het echt afgrijselijk traag is.
Nja hij vond het ding op de snelweg ook waardeloos...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, maar de grap is dat je vaker opgehouden wordt door het overige verkeer, en dat je er dus weinig van merkt eigenlijk.
Alleen win je er geen stoplichtsprintjes mee...
Moet ie iig niet met zo'n Series 3 diesel gaan rijden .. Die zijn op de snelweg helemaal waardeloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Nja hij vond het ding op de snelweg ook waardeloos...
Nee lijkt me niet iets voor hem iddquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet ie iig niet met zo'n Series 3 diesel gaan rijden .. Die zijn op de snelweg helemaal waardeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |