abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:30:18 #1
250488 Teezie
niet(machine)
pi_115514076
Hallo,

Ik ben in het buitenland (Oostenrijk) geflitst, en ik heb vandaag de boete gekregen. 50 euro is de boete om precies te zijn. Ik heb hem net betaald alleen ik zie dat ik een hele domme fout heb gemaakt. Bij ontvanger heb ik de naam van de bank neergezet.. IBAN en BIC klopt wel. Wat gaat er nu gebeuren? Krijg ik het geld automatisch terug gestort of moet ik toch even een mail sturen naar de Hypo Tirol Bank AG?

Groetjes.
Chubun Tomata
pi_115514416
Als de rest gewoon klopt zoals factuurnummer etc of iets in die geest (neem aan dat zoiets bij de boete staat), dan zal er weinig aan de hand zijn hoor.

Als je echt het nog wilt weten kun je beter de instantie benaderen die de boetes int of het wel goed is gegaan.
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:41:08 #3
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_115514490
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:30 schreef Teezie het volgende:
Hallo,

Ik ben in het buitenland (Oostenrijk) geflitst, en ik heb vandaag de boete gekregen. 50 euro is de boete om precies te zijn. Ik heb hem net betaald alleen ik zie dat ik een hele domme fout heb gemaakt. Bij ontvanger heb ik de naam van de bank neergezet.. IBAN en BIC klopt wel. Wat gaat er nu gebeuren? Krijg ik het geld automatisch terug gestort of moet ik toch even een mail sturen naar de Hypo Tirol Bank AG?

Groetjes.
Kan goed zijn dat de bank de betaling automatisch corrigeert, als hij niet correct is wordt de betaling geannuleerd.
To doom or not to doom
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:47:56 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_115514722
Ofwel ze maken het over naar de IBAN en BIC, ofwel ze accepteren de betaling niet omdat IBAN/BIC niet overeenkomen met de naam van de rekeninghouder. Het zou kunnen dat er een paar dagen overheen gaan voordat ze besluiten de betaling te weigeren en het bedrag terug te storten, maar waarschijnlijk heb je voldoende gedaan om je boete te voldoen. Gaan ze moeilijk doen, dan heb je bewijs dat je naar het juiste IBAN/BIC hebt overgemaakt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_115514725
*Ze komen je auto in beslag nemen vrees ik

Maar goed je krijgt vanzelf wel bericht
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_115514909
Waarom betaal je uberhaupt een bekeuring uit het buitenland? Heeft mij al meer dan 700 euro bespaard *O*
pi_115515128
als ik hier op fok iets betaal weet ik meestal ook enkel iban en bic en vul ik gewoon username in bij naam en het komt gewoon aan.
pi_115515521
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:52 schreef Papaap het volgende:
Waarom betaal je uberhaupt een bekeuring uit het buitenland? Heeft mij al meer dan 700 euro bespaard *O*
kei stoer *O*
tot je een keer staande gehouden wordt *O*
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_115515557
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

kei stoer *O*
tot je een keer staande gehouden wordt *O*
Gewoon zorgen dat je vakantiegeld net gestort is als je er weer heen gaat w/
pi_115515585
als je er dan met een boete vanaf komt :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')