Gewijzigd. Maar ook in jouw OP staan genoeg voorbeelden van bands waarbij je zegt dat ze vooral géén screamo zijn. Het blijft gewoon een lastig te benoemen genre.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:24 schreef OMG het volgende:
Met een soortgelijke OP kan dan ook, hopelijk, het eeuwige geneuzel over wat screamo wel en niet is enigszins beperkt worden. Screamo vind ik een tof genre, maar vorig deel werd om de 5 posts om zeep geholpen door dat soort geëmmer.
Probeer het pop rock topicquote:
Metalcore is Metallic hardcore dus zeker niet August Burns Red, de mainstream denkt hetzelfde over emo als metalcore, maar jij weet wel al wat emo is, emo is gewoon vlak naast metalcore dus zo iets als august burns red kan nooit metalcore zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:29 schreef OMG het volgende:
Heb niet zoveel meer met dat soort metalcore (da's waar ik het onder schaar), maar heb er nog wel 2 CDs van. Zal ik morgen eens in de playlist gooien.
Omdat de eerste punks die emo speelde gewoon muziek wilde maken en niet 24/7 anderen willen uitleggen wat ze spelen. daarom weet niemand in de mainstream er iets van, en de mainstream is waar we allemaal beginnen, dus worden we er als het ware uneducated op uit gestuurd. en omdat mensen niet snappen dat de bands die de mainstream beweert emo te zijn niet emo zijn, zijn er veel miscomminucaties over het genre.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gewijzigd. Maar ook in jouw OP staan genoeg voorbeelden van bands waarbij je zegt dat ze vooral géén screamo zijn. Het blijft gewoon een lastig te benoemen genre.
ik leer ze gewoon wat het genre metalcore is, door dingen zoals dit te zeggen worden het juist rellen..quote:
Jezus gast, kap nou gewoon eens met alles wat geen screamo is als pop rock te bestempelen. De tering, zeg.quote:
Zoek voor de grap eens August Burn Red op Wikipedia, rateyourmusic, last.fm en dergelijke op. Als iemand het screamo wil noemen, fijn. Persoonlijk stop ik het onder de zoveelste golf metalcore. Chugga chugga chugga weeeee.quote:Metalcore is Metallic hardcore dus zeker niet August Burns Red, de mainstream denkt hetzelfde over emo als metalcore, maar jij weet wel al wat emo is, emo is gewoon vlak naast metalcore dus zo iets als august burns red kan nooit metalcore zijn
IEDEREEN echt IEDEREEN kan wikipedia, rateyourmusic, last.fm en dergelijken editen. ik ga je nu laten zien waarom mensen August Burns Red bestempelen voor iets wat ze niet zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Jezus gast, kap nou gewoon eens met alles wat geen screamo is als pop rock te bestempelen. De tering, zeg.
[..]
Zoek voor de grap eens August Burn Red op Wikipedia, rateyourmusic, last.fm en dergelijke op. Als iemand het screamo wil noemen, fijn. Persoonlijk stop ik het onder de zoveelste golf metalcore. Chugga chugga chugga weeeee.
"pop rock" is misschien wat overdreven van hem, maar screamo zou ik het ook niet willen noemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef MarsX het volgende:
ja je hebt helemaal gelijk, august burns red is eigenlijk heel logisch in het hokje pop rock.
Inderdaad. En Kane en Blof zijn avant-garde progressive death polka.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef MarsX het volgende:
ja je hebt helemaal gelijk, august burns red is eigenlijk heel logisch in het hokje pop rock.
het is geen hardcore, want het zit gewoon bij een of ander grote platenmaatschappij,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef MarsX het volgende:
KIJK EERST NOU MAAR DIE FILM!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:38 schreef Bodyjar het volgende:
[..]
"pop rock" is misschien wat overdreven van hem, maar screamo zou ik het ook niet willen noemen.
kijk de video eerst voordat je mijn argumenten bekijktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:38 schreef OMG het volgende:
[..]
Inderdaad. En Kane en Blof zijn avant-garde progressive death polka.
De tranen springen me in de ogen. Gelukkig hebben we hier met de grondlegger van screamo en metalcore te maken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:39 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
het is geen hardcore, want het zit gewoon bij een of ander grote platenmaatschappij,
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:41 schreef MarsX het volgende:
who cares wat voor muziek je maakt het gaat erom hoe je je plaat uitbrengt!
Mooie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:39 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
het is geen hardcore, want het zit gewoon bij een of ander grote platenmaatschappij,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |