abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115508621

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
worshippy.gif
pi_115508983
Bij een vriendin van me bieden ze thee ook altijd in turkse kopjes , vind ik zo grappig :D
pi_115509084
Geen turk, maar wel moslim. What's up!
pi_115510462
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:16 schreef JustLiving het volgende:
Geen turk, maar wel moslim. What's up!
Kijk, dat is nu een positieve instelling :D
pi_115510952
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jawel maar daar kan ik niet zien hoeveel data ik heb verbruikt. Wel echt vaag dat het zomaar weg is op mijn tel.
Vast wel. Hollandsnieuwe (mijn provider) is zo sloeberig dat ze geeneens microsimkaarten aanbieden. Ik moest mijn simkaart zelf naar microsimkaart grootte knippen, wat niet helemaal goed ging waardoor het bereik weg valt wanneer ik de telefoon schuin houd. :') ;( Maar de verstookte data geven ze wel keurig aan op hun site. Beter zoeken.
pi_115511093
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:13 schreef Amethyst1 het volgende:
Bij een vriendin van me bieden ze thee ook altijd in turkse kopjes , vind ik zo grappig :D

Sexy taille! :@
pi_115511136
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:17 schreef Bilge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kardashian kont.
pi_115511145
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:17 schreef Bilge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha inderdaad :) alleen ze doen meestal bijna de helpt suiker in , dat vind ik minder
pi_115511167
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:19 schreef Amethyst1 het volgende:

[..]

haha inderdaad :) alleen ze doen meestal bijna de helpt suiker in , dat vind ik minder
Ja? Meestal serveren ze het met 2 suikerklontjes er apart bij
pi_115511218
Broeders, whats up?
pi_115511488
quote:
9s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kardashian kont.
Een puur Turkse kopje thee vergelijk je niet met een vieze gemaakte talentloze Armeense hoer. :r
pi_115511519
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
Broeders, whats up?
Definieer broeder.
pi_115511582
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

Een puur Turkse kopje thee vergelijk je niet met een vieze gemaakte talentloze Armeense hoer. :r
Wat is het verschil.
pi_115511918
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

bron:http://latimesblogs.latim(...)sh-cosmopolitan.html

quote:
"When I did this shoot for the international covers I had no idea that Turkey was planning to run my story on their cover THIS month, considering Genocide Remembrance Day is this month,"
:') x1000
pi_115512100
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:29 schreef Bilge het volgende:

[..]

Definieer broeder.
Abe?
pi_115512168
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Eagle_99 het volgende:
Kippenvel..

Op dit moment zijn 6 soldaten, 1 politieagent, 1 gouverneur en een parlementslid in de handen van PKK

Aklim hayalim almiyor.. :') Lijkt wel een bananenrepubliek :')
Waar zijn mijn Grijze Wolfjes die als wraak alle BDP-ers ontvoeren, kietelen en onder de grond verstoppen? Vroegah had je ondergrondse groepen als de Turk Intikam Tugayi of JITEM. Maar AKP moest zo nodig democratischer en liberaler worden. Kuthippies. :')
pi_115512691
quote:
9s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is het verschil.
De een zit vol met heerlijke Turkse thee de ander met plastic.
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:39 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

bron:http://latimesblogs.latim(...)sh-cosmopolitan.html

[..]

:') x1000
Kennelijk denkt ze dat haar inhoud ertoe doet. :')
quote:
Wow, respect. Ze lult tien minuten door over een theekopje. _O_
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Abe?
Abi zeggen wij :P Maar mijn vraag was eigenlijk of jij ook Turks of moslim of whatever bent. :@
pi_115512733
als ie Abe zegt dan moet het wel een zandnegert zijn _O-
pi_115512854
quote:
_O- misschien is het Ciguli
pi_115513381
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:57 schreef Bilge het volgende:

[..]

Abi zeggen wij :P Maar mijn vraag was eigenlijk of jij ook Turks of moslim of whatever bent. :@
misschien :@ nee :@ dacht je dat
pi_115514429
Ik heb trouwens een vraagje, het is mij opgevallen dat veel van mijn turkse broeders en zusters zijn verhuisd/zijn van plan om te verhuizen naar Turkije. Ik snap best waarom ze dat zouden willen, i.v.m. familie of iets dergelijks, maar voor de rest zou ik echt niks weten xD

Hoe komt 't dat juist veel mensen laatste tijd emigreren naar Turkije?
pi_115514630
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:39 schreef JustLiving het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje, het is mij opgevallen dat veel van mijn turkse broeders en zusters zijn verhuisd/zijn van plan om te verhuizen naar Turkije. Ik snap best waarom ze dat zouden willen, i.v.m. familie of iets dergelijks, maar voor de rest zou ik echt niks weten xD

Hoe komt 't dat juist veel mensen laatste tijd emigreren naar Turkije?
Sfeer in Nederland jegens allochtonen en moslims, Turkije warmer, familie, meer eigen waarden, groeiend potentieel aan economische ondernemingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')