SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat is nu een positieve instellingquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:16 schreef JustLiving het volgende:
Geen turk, maar wel moslim. What's up!
Vast wel. Hollandsnieuwe (mijn provider) is zo sloeberig dat ze geeneens microsimkaarten aanbieden. Ik moest mijn simkaart zelf naar microsimkaart grootte knippen, wat niet helemaal goed ging waardoor het bereik weg valt wanneer ik de telefoon schuin houd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar daar kan ik niet zien hoeveel data ik heb verbruikt. Wel echt vaag dat het zomaar weg is op mijn tel.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:13 schreef Amethyst1 het volgende:
Bij een vriendin van me bieden ze thee ook altijd in turkse kopjes , vind ik zo grappig
Ja? Meestal serveren ze het met 2 suikerklontjes er apart bijquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:19 schreef Amethyst1 het volgende:
[..]
haha inderdaadalleen ze doen meestal bijna de helpt suiker in , dat vind ik minder
Wat is het verschil.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een puur Turkse kopje thee vergelijk je niet met een vieze gemaakte talentloze Armeense hoer.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een puur Turkse kopje thee vergelijk je niet met een vieze gemaakte talentloze Armeense hoer.
quote:"When I did this shoot for the international covers I had no idea that Turkey was planning to run my story on their cover THIS month, considering Genocide Remembrance Day is this month,"
Waar zijn mijn Grijze Wolfjes die als wraak alle BDP-ers ontvoeren, kietelen en onder de grond verstoppen? Vroegah had je ondergrondse groepen als de Turk Intikam Tugayi of JITEM. Maar AKP moest zo nodig democratischer en liberaler worden. Kuthippies.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Eagle_99 het volgende:
Kippenvel..
Op dit moment zijn 6 soldaten, 1 politieagent, 1 gouverneur en een parlementslid in de handen van PKK
Aklim hayalim almiyor..Lijkt wel een bananenrepubliek
De een zit vol met heerlijke Turkse thee de ander met plastic.quote:
Kennelijk denkt ze dat haar inhoud ertoe doet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
bron:http://latimesblogs.latim(...)sh-cosmopolitan.html
[..]x1000
Wow, respect. Ze lult tien minuten door over een theekopje.quote:
Abi zeggen wijquote:
quote:
misschienquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Abi zeggen wijMaar mijn vraag was eigenlijk of jij ook Turks of moslim of whatever bent.
Sfeer in Nederland jegens allochtonen en moslims, Turkije warmer, familie, meer eigen waarden, groeiend potentieel aan economische ondernemingen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:39 schreef JustLiving het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje, het is mij opgevallen dat veel van mijn turkse broeders en zusters zijn verhuisd/zijn van plan om te verhuizen naar Turkije. Ik snap best waarom ze dat zouden willen, i.v.m. familie of iets dergelijks, maar voor de rest zou ik echt niks weten xD
Hoe komt 't dat juist veel mensen laatste tijd emigreren naar Turkije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |