abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115507698
Twee weken geleden kocht ik onlinel twee broeken. Op de dag van de bestelling ontving ik een mail dat de bestelling 'in behandeling' is genomen. Op de site staat dat de levertijd 1-3 dagen is, maar ik heb nu, twee weken verder, nog niets ontvangen en de status van de bestelling is nog steeds 'in behandeling'. Onder het kopje 'contact' op de website is alleen een contactformulier te vinden, dat ik vorige week al ingevuld heb, maar waar nooit een reactie op is gekomen. Vandaag heb ik het formulier opnieuw ingevuld, met het verzoek duidelijk te maken of (en wanneer) ik de bestelling nog kan verwachten en of ik anders mijn geld terug kan krijgen (ik heb reeds betaald via iDEAL).

De site heeft het Webshop-keurmerk.

Zijn er andere FOK!kers met (recente) ervaringen met deze webshop?

En wat is mijn juridische positie (niet dat ik al van plan ben om het 'juridisch te maken', maar om een idee te krijgen)?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeen op 13-08-2012 23:35:50 ]
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:36:44 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_115507760
Bel ze even :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_115507815
Geen thuiswinkel keurmerk.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115507953
Ze zijn vast op vakantie.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115507993
Oh, en artikel 11.
quote:
3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
Even nog wachten dus.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 13 augustus 2012 @ 14:06:03 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115510666
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:39 schreef drumstickNL het volgende:
Geen thuiswinkel keurmerk.
Nee, wel webshop keurmerk: http://www.keurmerk.info/Leden_Partners/LidDetails/5174?f=1
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115510776
Uiteraard kun je even bellen.

Webwinkels hebben uiterlijk 30 dagen om een bestelling te leveren. Vraag is of dat netjes is maar dat recht / die plicht hebben ze.

Ik zou ze gewoon even bellen om te vragen of het al verzonden is en zo nee, waarom niet en zo ja, dat hij nog niet aangekomen is.
pi_115609248
Vandaag alsnog de bestelling ontvangen. Overigens zonder enige reactie op de contactformulieren, maar goed, het is i.i.g. binnen :).

Topic kan wel op slot.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')