Twee weken geleden kocht ik onlinel twee broeken. Op de dag van de bestelling ontving ik een mail dat de bestelling 'in behandeling' is genomen. Op de site staat dat de levertijd 1-3 dagen is, maar ik heb nu, twee weken verder, nog niets ontvangen en de status van de bestelling is nog steeds 'in behandeling'. Onder het kopje 'contact' op de website is alleen een contactformulier te vinden, dat ik vorige week al ingevuld heb, maar waar nooit een reactie op is gekomen. Vandaag heb ik het formulier opnieuw ingevuld, met het verzoek duidelijk te maken of (en wanneer) ik de bestelling nog kan verwachten en of ik anders mijn geld terug kan krijgen (ik heb reeds betaald via iDEAL).
De site heeft het Webshop-keurmerk.
Zijn er andere FOK!kers met (recente) ervaringen met deze webshop?
En wat is mijn juridische positie (niet dat ik al van plan ben om het 'juridisch te maken', maar om een idee te krijgen)?
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeen op 13-08-2012 23:35:50 ]
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.