Daarom snap ik ook niet waarom je ze dan speelt, je gamed toch voor je plezier of niet soms?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik speelde cod nooit om bij een vlag stil te zitten, of om een team te spawn trappen, maar om te rennen en schieten. SPM interesseert me geen hol. Ik speelde dan ook bijna nooit domination.
[..]
Ik heb altijd al geaccepteerd dat spellen niet altijd werken. Dat neemt niet weg dat het me frustreert en ik op dat moment rare dingen (soms gegrond en soms niet) uitkraam.![]()
Los daarvan kan het me weinig schelen. De enige rede dat ik een werkend spel wil, is dat ik me dan niet zo opwind. Daarom vond ik Crysis 2 leuk. Daar kon ik de meeste bullshit ontwijken.
doopstahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef Doopy-X- het volgende:
BO2 komt eraan, verkiezingen EN het voetbal is weer begonnen, tijd om hier weer eens te komen
quote:
Arm maar gelukkig, veel te klagen maar weinig te wensen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe is het met onze ouwe volendammer?
en misterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef Michhas het volgende:
Welcome back Dave
Nu tliciouz nog en dan kunnen we weer een Derde Wereldoorlog beginnen hier
Tnxquote:
Titty nie meer hier? Watskebeurt? Heb ook sinds de laatste wedstrijd vorig seizoen niet meer meegelezenquote:Nu tliciouz nog en dan kunnen we weer een Derde Wereldoorlog beginnen hier
Die ene gast,,,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En die ene gozer die 3 verschillende namen heeft
Dr. Rohist3r90quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En die ene gozer die 3 verschillende namen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |