hehe ja, zal voor mij toch wel echt een van christelijk partijen worden of vvd, zijn de enigste die niet willen bezuinigen op defensie.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:15 schreef KoningStoma het volgende:
brb even kijken wat er in de vriezer ligt.
Jong of oud?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef KoningStoma het volgende:
Er lagen nog kaaskroketjes die ik nu aan het opeten ben
quote:
Jij weet gewoon niets van kaas met je oude kaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mozzarella is geen kaas tenzij Buffelmozzarella
Hier ook PVV bovenaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef SoldMayor het volgende:
Zo ook even de stemwijzer gedaan.
PVV en VVD ver boven aan.
Kan wel kloppen.
Jij weet die verschillende soorten mozzarella geeneens mi negroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niets van kaas met je oude kaas
Het enige wat misschien racisme is, is dat gezeik over een nieuwe moskeequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dus gewoon PVV stemmen.
MooiHaarWilders
Niet uit mijn hoofd, maar mozzarella is kaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet die verschillende soorten mozzarella geeneens mi negro
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet uit mijn hoofd, maar mozzarella is kaas.
Mozzarella is een verzamelnaam voor twee soorten verse kaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mozzarella is geen kaas tenzij Buffelmozzarella
Ja maar het is amper te vergelijken met Buffelmozzarella dat is zoveel beter. Zou goed kunnen dat de mozzarella in die kroketten van jou analogekaas is en dus heul geen kaas is. Die shit gaat altijd bij goedkope pizzarias op het eten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet uit mijn hoofd, maar mozzarella is kaas.
Wat boeit dat nou? Laat mij nou even genieten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar het is amper te vergelijken met Buffelmozzarella dat is zoveel beter. Zou goed kunnen dat de mozzarella in die kroketten van jou analogekaas is en dus heul geen kaas is. Die shit gaat altijd bij goedkope pizzarias op het eten.
Een Wikipedia pagina opzoeken en dan niet verder lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mozzarella is een verzamelnaam voor twee soorten verse kaas
Wat is het nou?
Serieus haal ooit Buffelmozzarella dat is intens genieten zeker jij als kaas fanaat moet dit waarderenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Laat mij nou even genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |