Ik vind het vooral grappig dat mensen iets beweren zonder erbij na te denken. Maar dat zijn we wel gewend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook dat. Vind het vooral grappig dat PSV mensen dit meer bezig houdt dan Ajacieden maar dat is wel vaker.
Dat was een uiterst serineuze discussie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Discussiėren over of je voor kills of objectives zou moeten gaan in CoD is inderdaad veel interessanter.
Was het wel met je eens hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat was een uiterst serineuze discussie.
Natuurlijk. Iedereen hoort het met mij eens te zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Was het wel met je eens hoor
Doop komt hier al een tijdje niet meer hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat mensen iets beweren zonder erbij na te denken. Maar dat zijn we wel gewend.
Stemwijzer al gedaan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Was het wel met je eens hoor
Ik had het dan ook niet over dat report zal het morgen eens voor je opzoeken. Ben ook blij met het verstandige beleid van Ajax op dit moment. Assaidi wil 1,6 miljoen per jaar en dat gaat Ajax denk ik niet betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat mensen iets beweren zonder erbij na te denken. Maar dat zijn we wel gewend.
Stem al jaren op de 50plus ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:22 schreef Michhas het volgende:
Die Stemwijzer rammelt aan alle kanten.
Daarnaast begin ik me elk jaar meer af te vragen waar het in godsnaam heen gaat met de namen van onze politieke partijen.
'Partij voor mens en spirit'?
'50plus'?
'Anti Europa Partij'?
Seriously?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |