Telegraaf is Ajax? Misschien voor de oorlogquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Telegraaf = Ajax
Al had ik deze reactie wel verwacht
Mwa toch wel redelijk bekend. Je weet de situatie met Cruijff nog wel toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Telegraaf is Ajax? Misschien voor de oorlog
Hihihihiquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:30 schreef badboynova het volgende:
voor tig miljoen euro een elftal kopen, en na 1ste ronde gelijk 0 punten hebben. kampioenen kampioenen
Waar zie je ons voor aan, lampies ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa toch wel redelijk bekend. Je weet de situatie met Cruijff nog wel toch?
[..] of
Hihihihi
aangezien de Ajax supporters altijd maar hebben lopen zeiken over PSV en dat de gemeente Eindhoven hun overeind houd , neem ik aan dat jullie niet bij de gemeente Amsterdam om centjes gaan vragen he
Komend seizoen promotie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FC Oss is eigenlijk wel zo'n harde batta club he
Beetje scheids intimideren en bedreigen enzo.. moet lukken!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Komend seizoen promotie.
Daarna 1st seizoen in eredivisie plek 8 en voorronde eufa.
Daarna seizoen CL
En rond 2016/2017 de CL winnen.
Ik denk het echt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is onzin aangezien Ajax een beursgenoteerd bedrijf is.
Allebei niet waarquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Telegraaf = Ajax
Al had ik deze reactie wel verwacht
Grotere onzin bestaat er niet. Er zijn zelfs bedrijven die failliet zijn gegaan op het moment dat ze beursgenoteerd waren. Ajax is er in financieel opzicht bijna alleen maar op achteruitgegaan sinds de beursgang in 1998. Het gaat hier niet om verborgenheid, maar om onwetendheid. Wat De Telegraaf schrijft is namelijk niks nieuws.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is zowat onmogelijk om dit verborgen te houden in een transparantbedrijf.
Ajax is er 100% op achteruit gegaan sinds de beursgang dat ontken ik ook niet. Maar dat financiële gebeuren wat ze nu aan kaarten lijkt me heel sterk aangezien dit 2 jaar terug nog allemaal uitgezocht is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grotere onzin bestaat er niet. Er zijn zelfs bedrijven die failliet zijn gegaan op het moment dat ze beursgenoteerd waren. Ajax is er in financieel opzicht bijna alleen maar op achteruitgegaan sinds de beursgang in 1998. Het gaat hier niet om verborgenheid, maar om onwetendheid. Wat De Telegraaf schrijft is namelijk niks nieuws.
De verdampte miljoenen van Ajax
Schijnbaar niet dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax is er 100% op achteruit gegaan sinds de beursgang dat ontken ik ook niet. Maar dat financiële gebeuren wat ze nu aan kaarten lijkt me heel sterk aangezien dit 2 jaar terug nog allemaal uitgezocht is.
Ik neem aan dat je het hebt over dat rapport van Uri Coronel? Daaruit citeer ik:quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax is er 100% op achteruit gegaan sinds de beursgang dat ontken ik ook niet. Maar dat financiële gebeuren wat ze nu aan kaarten lijkt me heel sterk aangezien dit 2 jaar terug nog allemaal uitgezocht is.
Ook dat. Vind het vooral grappig dat PSV mensen dit meer bezig houdt dan Ajacieden maar dat is wel vaker.quote:
Net alsof Stef dat uberhaupt gelezen heeft, of zich mee bezig houdquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt over dat rapport van Uri Coronel? Daaruit citeer ik:
"De beursgang van Ajax in 1998 heeft de club behalve een eenmalige kapitaalinjectie geen financiële meerwaarde gebracht. De commissie adviseert te onderzoeken op welke wijze de beursnotering van Ajax beëindigd kan worden (‘delisting’). Een ‘delisting’ stelt Ajax in staat een nieuwe balans te vinden tussen het zijn van een professionele organisatie en een voetbalvereniging."
Dit is één van de punten die worden aangekaart in het artikel (dat je blijkbaar niet hebt gelezen). Daarin wordt ook gezegd:
"In de zomer van 2008 ging het echter weer helemaal mis. Voorzitter Uri Coronel stelde dat het kapitaal weer op het veld moest staan en algemeen directeur op interim-basis Van der Aat werkte hier aan mee. Nieuwbakken trainer Marco van Basten mocht 35 miljoen investeren in zijn spelersgroep en het saldo vergoedingssommen knalde door het plafond richting de 44 miljoen."
Dus na het uitkomen van het rapport is door diezelfde Coronel een nieuw beleid uitgestippeld dat de financiële problemen het hoofd moest bieden. We kennen daar allemaal de uitkomst van (Albert Luque, om maar een naam te noemen). In dat opzicht kan dit wel kloppen:
"Voormalig voorzitter Uri Coronel en oud-directeur Rik van den Boog hebben Ajax naar verluidt in een zeer slechte toestand achtergelaten."
Ik denk dat je er naast zit.
Discussiëren over of je voor kills of objectives zou moeten gaan in CoD is inderdaad veel interessanter.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Koop de fucking boxset van GTST als jullie zo graag willen roddelen over iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |