Mooie is wel dat de titel erna snel veranderd was. Niet veel beter maar toch een 1% verbetering.quote:
Ik niet. Ik zie in je postgeschiedenis op de FP wel dat je er hebt gepost, maar je berichten zijn weg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:50 schreef Godtje het volgende:
En in een DM die ik heb gekregen staat dat beide berichten zijn verwijderd van mij. Ik zie ze nog gewoon.
Ik vermoed dat je level van berichten zien op 0 staatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie in je postgeschiedenis op de FP wel dat je er hebt gepost, maar je berichten zijn weg.
Dat mocht wel... dan moet je naar feedback niet in een berichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Kritiek is stout he? Je mag echt niks aan te merken hebben.
Hoe verander ik datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je level van berichten zien op 0 staat
Ik ben vermoedelijk gedownvote
Dat is gewoon een kloon van Dannyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:52 schreef STING het volgende:
Come to think of it, post Djeez nog eigenlijk weleens op de FP?
Ah, of ik ben echt wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Hij staat bij mij op 'niets verbergen' maar ik heb wel vaker dat ik op de FP een quote zie van een bericht dat bij mij niet verschenen is.
Daarom kom ik er ook niet zo vaakquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah, of ik ben echt weg
Lekker!![]()
Het niveau kan niet te hoor worden op de FP dus ik heb er ook niks te zoeken!
Dan roepen ze toch gewoon dat dat ding niet kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Prachtig, de stemwijzer is uit en de reaguurders op telegraaf.nl komen erachter dat hun zo geliefde PVV helemaal niet bij hun past
Dat doen ze dan ook. Stel je voor dat je daardoor gaat nadenken en je wat meer verdiept in partijprogramma's...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan roepen ze toch gewoon dat dat ding niet klopt
Nee, Geert is Groot!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen ze dan ook. Stel je voor dat je daardoor gaat nadenken en je wat meer verdiept in partijprogramma's...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen ze dan ook. Stel je voor dat je daardoor gaat nadenken en je wat meer verdiept in partijprogramma's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |