FF topic zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:23 schreef Tally het volgende:
Ik ben zo melig aan het doen in dat kut topic dat ik er voor moet oppassen dat ik geen achterlijke opmerkingen maak in WEL serieus topics
Weet je al iets?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk even in de lijst met aanwezigheid en afwezigheid van FOK!kers.
Jammer! Zou er wel moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, die lijst bestaat helaas niet. Ik dacht van wel, maar heb me vergist.
Ja ik verveel me. En ben zo netjes de hele tijd op het forum.quote:
Welke was dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik verveel me. En ben zo netjes de hele tijd op het forum.
Mag ik toch wel een keertje. Gisteravond heb ik me heel netjes gedragen in R&P
Blijkt het een troll te zijnIk mezelf bloot geven (zonder foto's gelukkig), krijg je dat
Dat weet ik ff niet meerquote:
Ik erger me aan die kutkloonquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik verveel me. En ben zo netjes de hele tijd op het forum.
Mag ik toch wel een keertje. Gisteravond heb ik me heel netjes gedragen in R&P
Blijkt het een troll te zijnIk mezelf bloot geven (zonder foto's gelukkig), krijg je dat
Nee niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:31 schreef Godtje het volgende:
Jullie zijn sex mod. Veel van zijn topics daar. Een streep is dan zo gezet.
Een streep is niet zo gezet want hij gaat niet over de denkbeeldige streep.quote:
Algeheel kut user.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Een streep is niet zo gezet want hij gaat niet over de denkbeeldige streep.
wat heb je nu weer gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:36 schreef Godtje het volgende:
Boze DM van Danny![]()
Zijn DM's ook prive en niet postbaar?
* stbabylon pakt een pot verf voor een nieuwe streepquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Een streep is niet zo gezet want hij gaat niet over de denkbeeldige streep.
Zijn FP bericht afgezeken. En terecht terecht trouwens met dat infantiele kleuter niveau van de FP waar Danny net zo vrolijk aan mee doet.quote:
Helaas, mag dat niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:36 schreef Godtje het volgende:
Boze DM van Danny![]()
Zijn DM's ook prive en niet postbaar?
Ken het bericht niet, maar blijkbaar mag je alleen kusjekroelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:38 schreef Godtje het volgende:
Zijn FP bericht afgezeken. En terecht terecht trouwens met dat infantiele kleuter niveau van de FP waar Danny net zo vrolijk aan mee doet.
Ik zou toch de balen uit mijn broek schamen als ik dat soort taal bezig op mijn eigen site als volwassen kerel.
URL van FP bericht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn FP bericht afgezeken. En terecht terecht trouwens met dat infantiele kleuter niveau van de FP waar Danny net zo vrolijk aan mee doet.
Ik zou toch de balen uit mijn broek schamen als ik dat soort taal bezig op mijn eigen site als volwassen kerel.
Linkjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je beeldscherm!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon pakt een pot verf voor een nieuwe streep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |