Ik vind pizza heerlijk maar de laatste keer dat ik het at (vorige week donderdag met overwerk) ging ik er van over mijn nek. Gister wat frietjes gegeten bij de schoonouders. En weer ging ik over mn nekquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk even in de lijst met aanwezigheid en afwezigheid van FOK!kers.
Of je bent zwangerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind pizza heerlijk maar de laatste keer dat ik het at (vorige week donderdag met overwerk) ging ik er van over mijn nek. Gister wat frietjes gegeten bij de schoonouders. En weer ging ik over mn nek
Conclusie na 5 weken diëten kan mijn maag niet meer tegen vet
Ja?quote:
Oeh moet ik ook eens proberenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind pizza heerlijk maar de laatste keer dat ik het at (vorige week donderdag met overwerk) ging ik er van over mijn nek. Gister wat frietjes gegeten bij de schoonouders. En weer ging ik over mn nek
Conclusie na 5 weken diëten kan mijn maag niet meer tegen vet
O nou dan had ik al een aantal elftallen vol aan kinderenquote:
Snel weer thuis?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
O nou dan had ik al een aantal elftallen vol aan kinderenIk zou het WK kunnen naspelen dan
WK kwamen we goed doorheen Godtje!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snel weer thuis?
Oh nee, dat was het EK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |