Huh, wat?quote:
Ja, er hangt hier een overzichtje. Ik zag het zelf toevallig halverwege de dag. Uiteraard wel even 'subtiel' aan hem laten wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij ons vergeten ze dat niet, het interesseert ze gewoon geen flikker.
Ohquote:
Ze vindt het niet leuk als we flauwe opmerkingen over haar en haar bossman maken. Dus ja dan gaat het dood hierquote:
Och als jij daar gelukkig van wordt, leef je uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze vindt het niet leuk als we flauwe opmerkingen over haar en haar bossman maken. Dus ja dan gaat het dood hier
Te laatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:07 schreef missbehavin het volgende:
Och als jij daar gelukkig van wordt, leef je uit.
Weet niet meer wie, weet wel dat ik toen zei JAA DIE IS UBERSUPERDUPERTOFquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Wie gaf hier vorige week nu de tip voor de film 'Man From Earth'? Wat een geweldig intrigerende film!Bedankt in ieder geval!
Kreeg alleen de "Jump to Conclusions"-mat niet uit m'n hoofd (de psycholoog speelde ook in Office Spacequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet meer wie, weet wel dat ik toen zei JAA DIE IS UBERSUPERDUPERTOF
Verdorie.quote:
Het merendeel heeft in Star Trek gespeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kreeg alleen de "Jump to Conclusions"-mat niet uit m'n hoofd (de psycholoog speelde ook in Office Space)
Ja, dat ook nog. En de Christenvrouw 15 jaar in ERquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het merendeel heeft in Star Trek gespeeld
Maar dat maakt mij geen KONT uit. Ik vond hem superquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat ook nog. En de Christenvrouw 15 jaar in ER
Je zei kontquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat maakt mij geen KONT uit. Ik vond hem super
ERquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat ook nog. En de Christenvrouw 15 jaar in ER
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja! Dat was het
Godtje: 1
Tegan: 1
Ik ben net klaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben er over aan het denken omdat allemaal vanaf 't begin weer 's te gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |