abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2012 @ 07:09:47 #1
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_115501742
telegraaf

quote:
LONDEN (AFN) - Bankiers moeten een voorbeeld nemen aan het harde werk dat Olympische sporters en vrijwilligers leveren om hun doelen te bereiken. Dat stelde de Britse centralebankpresident Mervyn King zondag in een ingezonden artikel in de Mail on Sunday.

,,De belangrijkste les is dat doelen die het waard zijn om te halen, zoals een gouden medaille, jaren van hard werk kosten. Dat geldt zowel voor sport als voor onze economie'', schreef Knight over de Olympische Spelen. ,,De tweede les is dat motivatie niet alleen van financiėle prikkels komt. De financiėle sector heeft ons een slechte dienst bewezen door jarenlang het geloof te verspreiden dat er enorme financiėle beloningen nodig zijn om mensen te motiveren.'''
Bankiers vergelijken met Olympiėrs, wat een giller. :')

Ik vraag mij af wanneer Europa overgaat tot het executeren van deze schoften die Europa in een diepe crisis hebben gebracht. Miljoenen mensen zijn hun baan kwijtgeraakt en leven nu in bittere armoede. Bankiers zijn geen mensen want ze hebben geen geweten.
pi_115502355
Vreemde vergelijking, aangezien de meeste Olympiėrs ook (terecht) egoļstisch ingesteld zijn en alles moet wijken om het doel te bereiken. Wat moeten bankiers daar nog precies van leren?
pi_115507275
Dus alles op alles zetten om zoveel mogelijk goud te krijgen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')